kysymys otsikossa, prepaid tarkoitus ottaa netti, ja dna mokkula on valmiina, jos toimii niin ei viitsisi koko pakettia ostaa uutta,,,siis aloituspakettia mokkulalla.
toimiiko DNA MOKKULASSA ?
4
209
Vastaukset
- eisaaselvää
Ethän sä osaa edes kirjottaa ni mihin sä nettiä tarviit. Vai ootko vaan niin kännissä?
- Ap.
Minkä mä sille voin et olet tavallista vajaampi tapaus ?
Pnki tämä palsta saunalahti ?
Mulla on dnan mokkula.
Kusyn toimiiko sainalahden prepaid netti kyseisessä mokkulassa.
Koko pakettia mokkulalla en viitsi ostaa koska on kallis ja en tarvitse kuin pariksi kuukaudeksi. - DNA toimii
Ap. kirjoitti:
Minkä mä sille voin et olet tavallista vajaampi tapaus ?
Pnki tämä palsta saunalahti ?
Mulla on dnan mokkula.
Kusyn toimiiko sainalahden prepaid netti kyseisessä mokkulassa.
Koko pakettia mokkulalla en viitsi ostaa koska on kallis ja en tarvitse kuin pariksi kuukaudeksi.DNA mokkuloissa ei yleensä ole sim lukituksia, niin apn osoitteen vaihtamalla yleensä toimii minkä tahansa operaattorin sim kortti. Muista myös sallia varulta verkkovierailu.
Mutta miksi vaihtasit saunalahden natilliseen ja ongelmalliseen liittymään?
- Tämä-
Saunalahti Prepaid - sopii puhelimiin ja tabletteihin!
Saunalahti Prepaid -liittymä 5,90 € (sis. 6€ saldoa)
Sitten lataat 19,90 kuukausi paketin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771