kysymys otsikossa, prepaid tarkoitus ottaa netti, ja dna mokkula on valmiina, jos toimii niin ei viitsisi koko pakettia ostaa uutta,,,siis aloituspakettia mokkulalla.
toimiiko DNA MOKKULASSA ?
4
191
Vastaukset
- eisaaselvää
Ethän sä osaa edes kirjottaa ni mihin sä nettiä tarviit. Vai ootko vaan niin kännissä?
- Ap.
Minkä mä sille voin et olet tavallista vajaampi tapaus ?
Pnki tämä palsta saunalahti ?
Mulla on dnan mokkula.
Kusyn toimiiko sainalahden prepaid netti kyseisessä mokkulassa.
Koko pakettia mokkulalla en viitsi ostaa koska on kallis ja en tarvitse kuin pariksi kuukaudeksi. - DNA toimii
Ap. kirjoitti:
Minkä mä sille voin et olet tavallista vajaampi tapaus ?
Pnki tämä palsta saunalahti ?
Mulla on dnan mokkula.
Kusyn toimiiko sainalahden prepaid netti kyseisessä mokkulassa.
Koko pakettia mokkulalla en viitsi ostaa koska on kallis ja en tarvitse kuin pariksi kuukaudeksi.DNA mokkuloissa ei yleensä ole sim lukituksia, niin apn osoitteen vaihtamalla yleensä toimii minkä tahansa operaattorin sim kortti. Muista myös sallia varulta verkkovierailu.
Mutta miksi vaihtasit saunalahden natilliseen ja ongelmalliseen liittymään?
- Tämä-
Saunalahti Prepaid - sopii puhelimiin ja tabletteihin!
Saunalahti Prepaid -liittymä 5,90 € (sis. 6€ saldoa)
Sitten lataat 19,90 kuukausi paketin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102463- 842151
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581662- 1551570
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531460- 1121200
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271177