Onko ihan normaalia, että pahoinvointi (ts. oksentelu) alkaa vasta rv. 13? Tähän asti on ollut vain kuvottava olo ja olen käynyt muutaman kerran yökkäilemässä, mutta vasta kun rv. 13 tuli täyteen, on alkanut "laatta lentämään". Muistaakseni lähes jokaisessa neuvolan lehtisessä on ollut infoa, että pahoinvoinnin pitäisi loppua n. rv. 12... :-/
Kai tämäkin on yksilöllistä, mutta haluaisin vain tietää onko minulla kohtalotovereita tai pitäisikö huolestua??
Pahoinvointi alk. rv 13???
4
5299
Vastaukset
- Maternity
Alkuraskauden aamupahoinvoinnista puhuminen on todella harhaanjohtavaa, koska jokainen odottaja on erilainen. Joku voi pahoin vuorokauden ympäri koko raskausajan, toisen pahoinvointi on voimissaan toisella kolmanneksella ja joku taas oksentaa ensimmäisen ja kolmannen kolmanneksen, vaikka voi toisella kolmanneksella mitä parhaimmin. Ja jonkun onnellisen ei tarvitse oksentaa ollenkaan...
Eli on ihan normaalia. :) - Nellimelli
Koskaan ei kannata uskoa kaikkea mitä opaskirjoissa lukee tai lehdissä ja tuttavien suusta kuulee.
Kaikilla on raskaus omansalainen.
Joku voi pahoin heti alussa ja rankasti, joku ei ollenkaan. Joku voi pahoin koko raskausajan!
Yks hyvä neuvo aamupahoinvointiin on että varaat illalla jotain vähän suolaista tai suolatonta ( ei makeaa) yöpöydälle ja heti ennenkuin aamulla nouset syöt sen. Ei tietenkään voi sanoa auttaako se kaikkia mutta ainahan voi kokeilla. - Rimppa
Kiitos vastauksista! =)
- pipsa
mulla pahoinvointi alkoi viikolla 15 ja nyt olen raskausviikolla 26 ja pahoinvointi vaan jatkuu mutta kyllä tämän kait kestää. voimia sinne päin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574