Minulta loppuu opintotuet ja opintoja olisi tuen päättyessä vielä neljä vuotta jäljellä. Onko mahdollista opiskella toimeentulotuella opinnot loppuun?
Vastaukset 4
- petukka
Jos opintolainaoikeutta ei enää ole mutta opinnot on kesken, sulla on oikeus saada toimeentulotukea.
- nojoln
Vielä neljä vuotta jäljellä! Luulenpa, että siihen ei toimeentulotukea tule. Jos olisi 4 kuukautta, niin eri juttu. Sinut neuvotaan varmaan lyhyelle työllistävälle kurssille ja sitten töihin.
Eihän tietenkään ole takeita siitäkään, että valmistuisit edes neljän vuoden kuluttua tai ylipäätään koskaan. - lmkbölkmbdföl
On se mahdollista. Vaikka sossu ei sitä hyvällä katsoisikaan niin saat sieltä vuokrarahat ja 290e/kk. Jos taas olet hyvä selittelemään ja käyt sossutädin juttusilla ja hän uskoo sen mitä selität ja päättää tukea opintojasi niin saat vuokrarahat ja 485e/kk. Mutta siis, joka tapauksessa taas sossusta jotain rahaa heti kun opintotukesi päättyy, olipa opintoja jäljellä sitten 1kk tai 10v
- hiljaa hyvä tulee?
SInua voi sanoa sitkeäksi sissiksi. Opintotuki loppuu jo, mutta vielä on opintoja jäljellä neljä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483