Hyvää tiistai päivää sinulle nainen. :)
"Naispalleroinen" lle
14
236
Vastaukset
- Lållåpallå
nukuin erittäin makoisasti ja kuolaani valui tyynylle. Olisin nukkunut paremmin erään miehen kainalossa.
- Lilith.
Jotain kummaa taas tapahtui.. silti rentoutunut ja levännyt.
Tein nyt itselleni profiilin. Olisi pitänyt ajatella paremmin Naispallero-nimeä keksiessä, kun profiilissa ei saa olla isoja kirjaimia.
Huonosti nukuin. Eräs asia vaivasi. Tiedä sitten oliko väärinkäsitys vai mikä. :/
Hyvää tiistaita sinulle.- Mies ..........
Rohkea veto. :)
Pitääköhän lähettää seuraavat vistit tuolta toisen kautta?
Ei tarvis sivullisten häiriintyä. ;D
Olipa kiva yllätys tuo. :))
Oikein hyvää päivää sinulle Nainen (Naispalleroinen) . :) Mies .......... kirjoitti:
Rohkea veto. :)
Pitääköhän lähettää seuraavat vistit tuolta toisen kautta?
Ei tarvis sivullisten häiriintyä. ;D
Olipa kiva yllätys tuo. :))
Oikein hyvää päivää sinulle Nainen (Naispalleroinen) . :)Ole hyvä ja lähetä, jos haluat. En oikein tykkää palstajulkisuudesta.
Illalla menoa mutta senhän jo tiesitkin.
Hyvää päivänjatkoa sinulle ja iltaa sitten kun sen aika on.
Tarkistathan yksityisyysasetukset? Ei pysty lähettämään sinulle. :(
- Mies ..........
Tarkistin ... nyt OK ... pahoitteluni sinulle!
Hyvää iltaa " naispalleroinen "lle. :) Mies .......... kirjoitti:
Tarkistin ... nyt OK ... pahoitteluni sinulle!
Hyvää iltaa " naispalleroinen "lle. :)Hyvää iltaa vielä tätä kautta. ;)
- Mies ..........
naispalleroinen kirjoitti:
Hyvää iltaa vielä tätä kautta. ;)
Sinä et nyt taida saada minun viestejäni :/ toisinpäin kyllä toimii!
Hyvää yötä sinulle kauniita unia. :) - Neiti.
Mies .......... kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle kauniita unia. :)Lopeta ilkimys mun kiusaaminen. Soitan asiakaspalveluun ja työsuojeluun ja lastensuojeluun ja ulkomaan apuun ja Hurstille ja Finnairin johdolle ja Niinistölle ja Clint Eastwoodille ja Ruotsin hallitukselle ja kuninkaalle. Et selviä tästä niin vähällä. :(
Sun piti rakastaa vain mua ja ikuisesti ja annat kaiken maailman naispalleroisten tulla meidän väliin. Olen loukkaantunut ja mua sattuu ja olen pettynyt toimintaasi.
p.s. en edes kertonut tässä keihin kaikkiin otan yhteyttä.
p.p.s. rakastan itse ikuisesti vain sua Mies .......... kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle kauniita unia. :)Ei ole tullut kuin se ensimmäinen?
Mutta hyvää yötä sinulle vielä tätäkin kautta.- Melko moinen
Neiti. kirjoitti:
Lopeta ilkimys mun kiusaaminen. Soitan asiakaspalveluun ja työsuojeluun ja lastensuojeluun ja ulkomaan apuun ja Hurstille ja Finnairin johdolle ja Niinistölle ja Clint Eastwoodille ja Ruotsin hallitukselle ja kuninkaalle. Et selviä tästä niin vähällä. :(
Sun piti rakastaa vain mua ja ikuisesti ja annat kaiken maailman naispalleroisten tulla meidän väliin. Olen loukkaantunut ja mua sattuu ja olen pettynyt toimintaasi.
p.s. en edes kertonut tässä keihin kaikkiin otan yhteyttä.
p.p.s. rakastan itse ikuisesti vain suauhkailua sitähän tuntee itsensä pienen pieneksi!
Mitä minun sitten nyt sitten pitäisi tehdä?
- nainen matkustaa
Näin jossain, ehkä eilen...ei koskaan minulta. Ihmettelinkin.
Kiirettä aamusta asti, tulin suoraan tänne heti toivottamaan kaikille
hyvää iltapäivää, sinulle, hänelle, jos olet hän.:) - Neiti.
Kiusaat mua tälläkin nimimerkillä :(
Miksi haluat satuttaa mua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704