60cm matkalla n. 1cm kuoppa ja lattialla on muovimatto. Mikä on paras vaihtoehto millä tuon kuopan saa pois. Muovimattoa en lähde irroittamaan. Onko tasoitetta joka käy suoraan muovimaton päällä?
Lattiassa kuoppa
4
406
Vastaukset
- sdfghjnmm
Ardex 45 pysyy aika hyvin, mutta suosittelen että otat mattoa pois siltä kohtaa mihin tasoite tulee.
- -AP-
Ajaako tämä saman asian? Arder maksaa 55€ ja tämä vain 18€ 25kg
https://www.byggmax.fi/lattiat-/aluseristeet-ja-asennustarvikkeet/itsetasoittuva-lattiatasoite-25kg-p18251 - sdfghjnmm
Periaatteessa ajaa, mutta tuossa ei varmaan ole niin hyviä liima-aineita kuin ardexissa.
Tuo tasoite on minulle tuntematon.
Pussin takkahan ne ohjeet löytyy. Minkälaisia vahvuuksia tuolla voi kerralla tehdä.
Itse jos maton päälle tasoittaisin tuolla, niin lisäisin vajaan litran parkettiliimaa sekaan.
Mitä muuten meinaat asentaa pintaan? - -AP-
Pintaan asennetaan laminaatti ja leveää sellaista, olisiko 30-40cm leveää kivijäljitelmää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741504Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561215puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131191- 511091
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61962
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel30698- 37692