Onpa kurjaa miten toiset äidit haluaa lopettaa imetyksen mahdollisimman pian tai eivät halua imettää ollenkaan vaikka se olisi mahdollista. On eri asia, jos se ei olisi mahdollista!
Meidän perheeseen kuuluu meidän vanhempien lisäksi neljä alle kouluikäistä lasta ja viides syntyy heinäkuussa. Minä olen ollut lasten kanssa kotona esikoisen syntymästä asti ja imetän kaikkia lapsia päivittäin tasaiseen tahtiin. Meillä jokainen lapsi saa itse päättää milloin haluaa sen lopettaa. Esikoinen 5v on yhä rinnalla päivittäin. Samoin 4v, 2v ja 1v. Kuopus on rinnalla lähes 24/7. Usein imetän kahta samanaikaisesti. Tämä on etu meillä kotiäideillä. Aion imettää niin kauan kun lapset haluaa. Voiko onnellisempaa äitiä olla.
Uutta näkökulmaa imetykseen
3
396
Vastaukset
- Lflfl
Oletpa onnekas kun sulla on noin paljon maitoa. Mun 3 kk vanha vauva tarvitsee 120 ml pullomaitoa vielä rinnan lisäksi. Raukkaparka oli kovassa nestehukassa pelkällä rintaruokinnalla, ja oli vähällä ettei joutunut sairaalaan tiputukseen.
- korvikkeita12
Niin..olisi kiva imettää, mutta minkäs teet, kun maitoa ei tule. Terkuin äiti ja poika 1kk
- cxcxxzcw3ww
Kaikki pikkulasten vanhemmat. Nyt kantsii liittyä Pilttipiiriin, eli Piltti lastenruoan tarjoama palvelu. Jäsenenä saat ilmaisia tuotenäytteitä ja muuta tavaraa sekä alennuksia lastenruokiin ja tarvikkeisiin. Kannattaa liittyä pikimmiten :)
http://1i.fi/pilttipiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658