SPIRITISMISTÄ: SE EI TOIMI

kuunlilja

SIIS SPIRITISMI EI TOIMI!!!!!!!! ONKO JOLLAIN TOIMINUT?? IHAN OIKEASTI EIKÄ SELLAISIA KUVITELTUJA JUTTUJA...??? USKOIN SIIHEN IHAN TOSISSAAN JA PELASIN MONTA KERTAA MUT EI TOIMINU..MITEN KAIKKI MUUT SANOO ET SE ONNISTU MUKA HETI EKAL KERRAL...!!! PUPPUA

25

5765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

      ja suosittelen ettei kannata edes kokeilla...ihan tosi...ei kannata

    • Ei kannata!!!!

      Siis älä yritä enää kokeilla sitä!!

      • kuunlilja

        hei daa ei se toimi.se lasi liikkuu vaan teiän käsien piilotajusten liikkeittein takii!!!!!!!! te saatte sen ITSE toimimaan. .


      • sss
        kuunlilja kirjoitti:

        hei daa ei se toimi.se lasi liikkuu vaan teiän käsien piilotajusten liikkeittein takii!!!!!!!! te saatte sen ITSE toimimaan. .

        Voihan sitä tulla silloinkin hulluksi jos luulee
        että henki on läsnä.


      • maitreya
        kuunlilja kirjoitti:

        hei daa ei se toimi.se lasi liikkuu vaan teiän käsien piilotajusten liikkeittein takii!!!!!!!! te saatte sen ITSE toimimaan. .

        ihmisen pitää herkistyä virittäytymään henkien tasolle,kannattaa vaikka meditoida ennen spiritismiä niin ihmisen sydämen ja mielen tietoisuuden taso nousee,ja piilotajuiset liikkeet ovat yleensä henkimaailman tekosia,jos ihminen ei ole virittäytynyt henkien tasolle ninn henget toimivat yleensä alitajunnan kautta


      • lilf
        kuunlilja kirjoitti:

        hei daa ei se toimi.se lasi liikkuu vaan teiän käsien piilotajusten liikkeittein takii!!!!!!!! te saatte sen ITSE toimimaan. .

        ehkä et osaa vaan pelata! tai haamut eivät vain jaksa vaivautua tuollaisen pissis tytön takia DAA xD DAA vähä LoLLoo [niin kuin te nuoret sanotte]


    • maaria

      ...eikä ole ihana uskoa ,että todella uskoo ja silloin se toimii.
      Sinä itse määräät elämästäsi usko sitten kirkolliseen jumalaan
      taikka henkiin. Ihmiselle joka uskoo se on todellisuus ,joten jos et usko miksi edes vaivaudut valittamaan.Tämä ei ole sinun tiesi...

    • luuhamara

      Jos spiritismi oikeasti toimisi, eiköhän niistä sessioista olisi taltioitunu aika monta videopätkää. Vai eikö kellään ole tullu mieleen videoida niitä? Jonkunlainen usko yliluonnolliseen, mutta tietenkään en itse uskaltaisi kokeilla spiritismiä ;)

      • Anonyymi

        Tosi vanha keskustelu mut spiritismissä ei saa olla puhelimia yms. Muuten se ei toimi!


    • high priestess

      älkää tietämättömät pelatko tai ees yrittäkö..se toimii mutta kypsymättömille en anna tietoa..se ei ole peliä vaan totisinta totta..kerran pelasin yksin päivällä ja henkilön nimi joka oli laudalla pamahti ovesta sisään vähänkö säikähdin...se voi viedä ihmisen ranteet auki sairaalaan jos pimeys saapuu..vahva psyyke vain harvoilla ja valituilla...

      valoa kaikkien elämään ja pysykää realistisessa maailmassa...paljon helpompaa

      TIETO LISÄÄ TUSKAA....

    • yökkö

      Ensiksikin; meditaatiolla ja spiritismillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei se spritismi toimi, onhan se todettu jo monta kertaa.

      Kun oletta niin innokkaita kieltämään, "ei kannata" pelata sitä, niin kertokaapa, miksi ei kannata?

    • tapahtuma

      ..se näytti toimivan. ekaks ei toiminut vaikka kuinka oltiin siinä fiiliksessä.. kaveri lähti pois.. me jotka jäätiin niin se toimi.. myöhemmin me samat tyypit yritettiin uudestaan samalla fiiliksellä.. kappas ei toiminut vaikka kuinka kauan odotettiin..hmm.. miksi vähän aiemmin toimi jos kyseessä on ns. alitajuiset kädenliikkeet?.. ei juotu mitään..

      • Angel, vai olenko?

        Ei kannata. Jos se toimii, ja kysyy kuolemasta, kyseinen henkilö on ylensä kuollut. Tai sitten omaisille voi käydä huonosti. Ja jos sitä harrastaa risti kaulassa, tapahtuu kaameita. Silä risti on pyhän vertauskuva. Vaikka oon vasta 12, tiiän nuo jutut. Oon niitä sen verran lukenut. Jos ette halua kuolla, vaarantaa ystäviä tai tulle mielisairaaksi älkää kokeilko! Voi mennä parituntiakin että saa niihin henkiin yhteyttä. Olen myös kuullut, että se henki on aina paha, mutta tästä en ole varma. Kaikille, jotka ei usko, on turha sanoa ettei se toimi, se ei toimi jossei usko. Vastatkaa mulle...


    • girlieeh

      TOIMIITOIMIIKOKEMUSTALÖYTYY

    • .....

      Suurin osa niistä tarinoista on vaan pelottelua. Osa on sitten ihan itsensä psyykkaamista ja osa on sitten mielisairautta. Psyykaamisesta sen verran, että sä saat vaikka millä tavalla aivot sekasin, jos oikein saat aivot erittämään tiettyä hormoonia. Tollasia kokemuksia on saatu aikaan ihmiselle myös mangnetismilla/sähköllä. Ihan fyysisia ilmiöitä ne on. Ei mitään yliluonnollista. Esim. kehosta irtautumis kokemukset myös.

    • mietinpävaan

      pelattiin parin kaverin kans tos yks päivä spiritismiä ja ei se kyllä toiminu.
      naurukshan se meni koko homma. tehtiin se numero ja kirjain homma ja kaikki maholliset siihen paperille ja otettiin lasi ja kutsuttiin sit jotain henkee mut eipä mitään tapahtunu. tosin oli vielä päivä niin se varmaan vaikutti siihen. mut sit kun oltiin pelattu lyötiin vaan roskikseen se meidän tekemä "lauta" ja ei kyllä lasiakaan rikottu taikka mitään, oisko niille pitäny tehä jotain? sinä päivänä joskus yöllä kyllä sitten heitettiin lasi parvekkeelta alas (ei menny rikki) ja poltettiin se paperi.. mutta vaikka ei toi spiritismi toimis niin pitäskö silti se lasi rikkoa ja lauta polttaa?

    • täydenkuun ulvoja

      Itse olen usean kerran pelannut ja itse olen ollut myös hengen kutsujana, lasikin oli liikkunut ja kertonut huoneessa olevien lukumäärän ja muutaman nimen, mutt siinäpä se sitten on ollut.
      Yks kerta se kyllä liikku vähän ja sitten se ei enää liikkunut ollenkaan.
      Mutta sitten vakavanpiin juttuihin.... minun siskoni pelasi kaveri porukalla ja peli loppui heti siihen kun lasi liikkui kovalla vauhdilla siskoani päin. sitten on sellanen tapaus, että olikohan se piritismi vai mustan raamatun lukeminen tappanut yhden siskon kaverin, se oli kysynyt että miltä näytät ja sitten se oli nähnyt sen peilissä ja kuollut muutamna päivän päästä rekan alle.
      Riippuu mitä kysyy ja kenen henkeä kutsuu......

    • Spiritismi <333333

      Olin kaverillani ja testasimme ensimmäisen kerran Spiritismia....
      JA TOIMI!!! Lasi liikkuu välillä hitaas ja välillä tosi kovaa!
      Kun lasi liikkui hitaas ja sanoin hengelle "liiku nyt vähä nopeempaa!!"
      Ja lasi tuli kovaa kohti,joten jotain henki voimia oli pakko olla kyseessä!!
      Mutta nyt kun tässä olen kotona kokeillut aivan samalla tavalla ja eri huoneissa....
      EI ONNISTU!! Aloin miettiä,että johtuuko se siitä että kotonani ei kenties oli henkiä?
      Onko se mahdollista?

    • hail satan

      Henget lupasivat minulle helvetistä paikan saatanan oikeana kätenä, kun kuolen >:)

      • 6+6+6=666

        et varmaan ole ainoo, ja menit uskoo? Mä ajattelin kun kuolen ni otan helvetin haltuu ja saatanan mun oikeaks kädeks. Eli sori, sulla mulla ei oo mitään virkaa!!!


    • Palava Pensas

      Sanoudu irti spiritismistä kokonaan.
      Raamatusta löytyy totuus ja usko Jeesukseen saa irti näistä kuvioista ja tulee todellinen ilo ja elämäntarkoitus ja kuolemanpelkokin katoaa.

      http://www.koemuutos.fi/irti-ennustusten-kierteesta/

      http://www.youtube.com/watch?v=kpNfbid50M8

    • okkgaam

      Meitä oli 3 tyttöä. Jakkaraan tehty kirjaimet ja numerot. En uskonut koko juttuun, silti lasi jonka sisällä oli sileä sormus liikkui.
      kysyin tulevan miehen nimeä ... Antoi hävetti kun ajattelin miten noin vanhanaikasella nimellä voin kutsua (olin 15W)
      Aikamme kyseltyämme nostin katseeni nähden vastapäisessä nurkassa ihmisen kokoisen mustan koiran, joka hymyili pirullisesti. Siihen lopetin. Nukuin monta yötä raamattu tyynyn alla.
      Kahden avioliiten jälkeen voin sanoa ettei kummankaan nimi ollut kirjoituksen lupaana. Tämä tapahtui Yläneen huvituksessa 1963.
      Oman kokemukseni perusteella EN suosittele kenellekään.
      Maagikko

    • plutonvoikukka

      Ole onnellinen että luoja suojelee sinua jo niin ettei se toimi.
      ettet saastu pahalle, vaikka söisit niiden ruokapöydässä

      Kokemuksen äänellä koitan siis puhua,
      luulen siis että on ihmisiä joilla on luojan haarnista tietämättään...
      miksei sitä ole kaikilla?
      miksi jotkut ovat alttiita pahalle enemmän kuin toiset, ehkä kyse on erillaisista sieluista. omasta tahdosta

      En tiedä

    • Cladibu

      Spiritismin peluu ei onnistu tietenkään, jos ei oikeasti kuvittele, että henki/henget liikuttavat lasia. Kun on vahva ajatus siitä, että henki liikuttaa lasia, niin sormet sitä liikuttaa, tosin usein tiedostamatta. Kyse on ideomotorisesta liikkeestä.

      • Kokeillut

        Selitä se että irrotettiin sormet ja lasi liikkui...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe