Hej.
Onko kuinka moni lukenu taru väyrysen Kissan kuolema:n tai sitte Pilven varjon?
Samankaltaisia kirjoja haluaisin..
Taru Väyrynen.
3
509
Vastaukset
- Marian
Lue myös Taru Väyrysen kirjat Tinka ja unelmien aika, Tinka ja Tiikeri sekä Tinka ja tummat vuoret. Mutta huomaa, että nämä teokset on kirjoitettu nimellä Taru Mäkinen.
- Wuff
Minä olen löytänyt uusia hyviä lukukokemuksia kysymällä kirjastosta, olen kertonut kenen kirjoista/minkä tyylisistä pidän ja aika monessa kirjastossa on esim. nuortenkirjat hyllyissä eri tyyliset aina omilla kohdillaan.
Myös hakusanalla löytyy:
esimerkiksi Helsingin kirj.
http://www.helmet.fi/search*fin/aV{232}ayrynen, taru/avz~byrynen taru/1,2,24,B/exact&FF=avz~byrynen taru&1,23,
copy-paste-go ja kun klikkaat kirjan nimeä, seuraavalta sivulta näet asiasanoja, ja jonkun sopivan asiasanan avulla löydät saman aiheisia kirjoja!
Toivottavasti tästä oli apua! - anskuuuuuuuuuu
Taru Väyrysellä Kissan kuoleman lisäksi hyviä kirjoja muitakin... esim. pimeän pelko, pilven varjo, Tinka sarja ( 3 kirjaa). Kissan kuolemasta on myös tehty elokuva, löytyy varmaan ainakin kirjastosta. sekin on hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043