Olin tässä tulossa töistä toissa päivänä iltavuorosta, n.klo 22.30. Haminan liikenneympyrän taideteosten välistä revitti älyttömän iso ahma kissanraato suussaan. Onko kellään muilla havaintoja? Hyvä asiahan tässä on, että kuseksiva kissa sai mitä ansaitsi.
Uskomaton näky Haminan ympyrässä!
14
306
Vastaukset
- ei itekkään täydelli
hei havainnoitsija..Diego Maradona.olisiko ollut kauhian vaikia tästäki asiasta hieman sivistyneemmin kirjottaa, pijetään ittiä fiksuna muka ,eikä osata tai ei haluta sivistyneesti asioita ilmaista.hyökkäävä tyyli on nykyisin aika monella ,mistä se kertoo,noihin muutamiin sanoihin kätkeytyy koko ihmisen persoona.,sori.mutta itseppä itsesi ilmasit.ps.kasva mieheksi.tyylisi paljasti sukupuolesi.
- Lionel Messiii
Jumankekka. Ahma. Mä näin eilen ilveksen Valintatalon takana, sillä oli lammas suussa. Äkkiä pystyyn ahmaporukka. Tuo elukka on saatava hegiltä. Samoin se ilves ja Ala-Haminan susi.
- kuskuskus
Minun mielestäni "kuseksivia kissoja" ovat miehet, kun katselee lumihankia niin näkee keltaisia alueita lumessa, ja ne ovat miesten tekemiä kusijälkiä, revi siitä.
- Iistä.ihimisenmalli
Kyllähän koiran kusijälkiä silti on enemmän. Saisi sudet käydä Iissäkin hakemassa täydennystä ruokavalioonsa...
- Arnold Stallone
Hei! Olen keski-ikää lähestyvä iiläismies. Tapanani on tarkkailla kiikarilla elämänmenoa Iin keskustassa.
Olin tässä eräänä iltana Työväentalon katolla passissa uskollisen kiikarini kera. Kuinka ollakkaan näin uskomattoman näyn. Valtavan kokoinen ihmisapina pudottautui Valintatalon katolta ja syöksyi kohti liikenneympyrää. Huusin isoon ääneen: KREEGAH AUTO BUNDOLO!! Viime hetkessä hän kääntyi ja näytti minulle peukkua. Hieno homma. - Neumannin Pertti
Hienoa että Iissäkin joku osaa apinoiden kieltä. Yritin itse Korkeasaaressa kommunikoida veikeiden paviaanien kanssa. Huutaessani alfapaviaanille "KREEGAH MINÄ KORAK MINÄ BUNDOLO SINÄ, TANTOR JA NUMA AUTTAA BUNDOLO! Rummutin samalla rintaani ja näytin tekareitani. Paviaani loikki karkuun kuin pupujusa. Kenian matka olis jo tilluussa, katotaanpa kuis Afrikan orkkisapinat tottelee pohjolan alfaurosta?
- aasiantuntija
Nythän tämä suurpeto-ongelma ratkennee kerta heitolla, kun
urheilijain talolla on se karhunmetsästyskurssi lähitulevaisuudessa.
Sinne sankoin joukoin oppimaan otson pyyntiä ja ehkäpä siinä sivussa sivutaan myös ahman kaatoa, suden tappoa ja ketun kellistystä.
Paikalla on karhun metsästyksen asiantuntija ja ruokatarjoilu nimelliskorvausta vastaan.
Talolla tavataan. - alanmies
joo joo ja tänään laukkas nenosella tankille naapurin elättirusakkö ja oli ottanu kaatis lallin(EX) ladasta vielä helmapellit suuhunsa oli aika veikee näky
- Ajan_päivin_öin
Voi että tulee sieväksi se Alarannan ympyrässä oleva huoltoasema. Iin keskustan kauhiat mörskät vois tehdä saman kasvonkohotuksen.
- närkästynyt
Mä näin kans kauhian näyn! Isovatsanen mies retuuttaa viattomii mäyräkoiria raakasti seläst. Just tuolt nenosen finoililta. Joku tolkku eläintenrääkkäyksen saatava saatana. saat ana sano Antin lasten äiti.
- JuggelisGoggelis
Onko kyse just siitä Nenonen Nesteestä eli Finnoilista elikkä mukavasta paikasta, joka ennen oli E-Öljyt oy tai jotain sinne päin?
- närkästynyedelleen
Sama paikka Unionista etelään 1km.
- kolmesataa
Vaan ompa komia mersu köllöttänyt jo monta päivää keskellä Haminan ympyrää.
- Yrjöttää
Valhetta,ja mieliku-vitusta koko juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111