Noin kuukausi sitten olin koulussa normaalisti ja istuskelin koneella. Katsoin jotakin videota jossa näkyi hopeisella taustalla valojuovia missä värit vaihtelivat nopeasti ja niitä oli paljon. Tämän jälkeen tuli erittäin huono olo ja pelästyin vähän että mitä nyt tapahtuu. Nousin ylös ja kävelin hetken ympäriinsä mutta huono olo vain jatkui ja menin sitten penkille maate. Makasin penkillä varmaankin pari minuuttia jonka aikana kokoajan olo vain paheni ja ajattelin että pitäisikö lähteä oksentamaan. Jatkoin makailiua ja sanoin kaverillekkin siinä että tulipa todella huono olo. Sitten ilmeisesti lähti taju, josta palauduin niin että ensin aloin kuulla kovaa jyskettä (joka oli ihan todellista ja tuli siitä kun joku paukutti vasaralla metallia) ja sitten avasin silmäni ja havahduin siihen kun kaveri ravisteli hereille. Ponkasin penkiltä ihan helvetin pelästyneenä ylös että mitä nyt mahtoi tapahtui ja ajattelin että nyt tuli joku aivovaurio koska en kuullut aluksi kunnolla mutta kuulo palautui jossain varmaan noin viidessätoista sekunnissa. Muuten tajunta oli ihan normaali heti herättyäni, tunnistin kaverin heti ja suurinpiirtein että mitä oli tapahtunut ennen kuin pyörryin. Kaveri sanoi että olin tärissyt penkillä silmät auki. Tosin tätä ei ollut kestänyt kauaa, sen aikaa kun kaveri oli noussut penkiltä ja tullut siihen viereen, sanoi jonkun noin 5-10 sekunttia. Sen jälkeen olin hieman sellaisessa tokkurassa mutta muuten kaikki oli ihan normaalia, ehkä hieman kylmä oli ja raajoissa kulki lämpöraja ranteiden kohtaalla. Kävin siitä sitten heti terveyskeskuksessa, jossa lääkäri sanoi että ei kuullosta oikein epilepsia kohtaukselta ja pääsin kotiin. Kävin myös yksityisellä neurologilla, joka sanoi myös että ei kuullosta kyllä myöskään epilepsiakohtaukselta ja sanoi että saa ajaa ihan normaalisti autoa yms mutta koska tähän liittyi niitä vilkkuvaloja niin laittoi lähetteen eeg:hen, jossa en kuitenkaan ole vielä käynyt. Sanoi että vilkkuvalot voi aiheuttaa jonkun pahoinvointikohtauksen joka taas jotenkin peilaa sydämmensykkeeseen ja aiheuttaa hetkellisen tajunnanmenentyksen ja raajojen tärinää joka voi näyttää rajulta. Sanoi että kun ei sen pahempia jälkitiloja ollut ja olin heti tietoinen ihmisistä ja paikasta ja ylipäätään niin erittäin epätodennäikösesti epilepsiakohtaus. Jäi silti vähän huolestunut olo ja tämän jälkeen on ollut vähän kuin sellaista paniikkihäiriötä että pelkään jatkuvasti julkisilla paikoilla ja autolla ajaessa että jos nyt tulee taas ja niin edespäin. En nyt sitten oikein tiedä pitäisikö olla huolissaan vai ei, sen jälkeen olen kyllä käynyt yökerhoissakin pariin otteeseen joissa on valot vilkkunut ja nähnyt pari videotakin missä on vastaavaa eikä ole ollut mitään ongelmaa. Juotuakkin on tullut eikä sekään ole aiheuttanut mitään.
Kohtausko?
ihmetteleväinen
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457