Honda kaikessa huipulla

HIROTOSHI HONDA

Honda on maailman menestynein moottoreiden valmistaja.
-moottoripyörät
-perämoottorit
-generaattorit
-pienkoneet
Hondalla on luja ote globaaleista markkinoista noilla tuotteilla.
Honda on kovassa maineessa moottoriurheilussa. Maailmanmestaruuksia on tullut Formula ykkösissä, Amerikan ratasarjoissa INDY ja Champ Car ja moottoripyöräsarjoissa.
Honda tekee myös asiallisia autoja. Hondan autot poikkeaa jonkin varran japanilaisautojen valtavirrasta, sillä suorituskykyyn ja ajettavuuteen on satsattu enemmän kun esim. Toyotalla tai Nissanilla. Myös luotettavuus Hondassa on oman kokemukseni mukaan hyvällä tasolla. Ongelmia on ollut lähinnä Britanniassa valmistetuissa Hondissa.
kahden Hondan jälkeen omistin lyhyesti Xantian ja Golfin jotka olivat pahoja pettymyksiä, mutta Ford Focus Ecoboost on ollut nyt jonkin aikaa, ja tuntuu hyvältä. Silti harkinnassa on siirtyä takasin Hondaan.

8

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • honda123456

      Honda on paras. Mersut on täyttä paskaa. Ite ajanu Hondalla kohta 30 vuotta, enkä aijo vaihtaa.

    • HIROTOSHI HONDA

      Tuttu taksi-mies, nyt jo maallisen elämänsä jättänyt, luotti Honda Accordiin. Hänen ensimmäiset autonsa olivat Plymoutheja ja Fordeja joista hän piti myös mutta sen jälkeen kuusi peräkkäistä Accordia. Nauroi kollegoileen joilla oli Mersut ja olivat niin äijää, mutta "johtotähtien" tekniikka sai turpaansa varsin pian ja lukkopesien ympäriltä ruostui pelti häkellyttävän nopeasti.

    • LEGEND 09

      Jos on Hondan huippulaatuun tottunut, niin ei tule mieleen vaihtaa johonkin Saksalaiseen tekeleeseen joissa on mielettömästi vikoja. Kaveri hankki uuden Mersun 220 cdi: n toissavuonna ja nyt on tosi pettynyt siihen. On joutunut jo kuusikertaa trailerilla vietättämään korjaamolle kun on hajonnut tienpäälle. Eipä huvittaisi työmatkoja ajella sellaisella vikapesällä, eihän siihen voisi luottaa viekö se mese perille vai ei. Itse olen Hondalla ajanut liki 300 tkm ja on ollut todella viaton auto.

    • Pohjosen mies

      Kyllähän ne kestää kun ei ne käyntiin lähde. Kaverilla oli pohjosessa vähän aikaa CRV, mutta jos pakkasta oli yli 20 astetta , niin ei ilma lohkolämmitintä käyntiin lähtenyt uutenakaan. Oli pakko vaihtaa kun ei sillä minnekkään voinu talvella mennä.
      Töissäkin piti kesken päivän käydä lämmittämässä

      • valopää

        CR-V:ssa voi olla alimitoitettu akku eli vain 45Ah. Kaverisi taisi olla niin tyhmä, että vaihtoi autoa akun sijaan.


    • Vaikea uskoo

      Minulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Olen omistanut useamman Hondan ja lähtivät käyntiin vaikka pakkanen meni joskus yli -30 asteen eikä aina ollut edes lämmistyksessä. Sitten hankin Citroenin ja siitä alkoi alamäki. Citikka ei välttämättä inahtanutkaan edes pikkupakkasella vaikka oli kaksi tuntia lohkolämmitin päällä.

      • pörr...

        Samanlaisia kokemuksia. Ei tosin Citikasta. Yli kolmen kympin pakkasilla lähtee diesel käyntiin, joskin murahtaa aika surullisen möreästi ;-)


    • hellästi käsitellä?

      Kyllä tuo pitäis jo luokitella eläin rääkkäykseksi, kun käynnistää nokivasaraa kylmänä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe