Vain kun otan alkoholia, tykytys on todella nopeaa..eikä vastaa sydämen sykettä. Mittasin verenpaineen ja se näytti 126/75 pulssi 65. Mistä voi johtua? En usko että sydämensyke kuuluu korvassa, koska tykytys epäsäännöllistä ja todella nopeaa. Sydämen syke on tasainen kun kokeilee ranteesta. Onko muilla vastaavaa? Menee aina ohi kun alkoholin vaikutus lakkaa.
Korvassa tykyttää
3
847
Vastaukset
- Tinnikonsertti
Tykytys voi olla lievä tinnitus. Alkoholi voi käynnistää ja hyvä että on ohimenevä. Tinnitushan on joskus sitä että kuulokeskus rakentaa ääniä jostain ihan muusta impulssista kuin mitä korvista tulee. Voi olla myös sieltä sydämen äänistä. Mutta täydentelee sitten mielestään "järkeviksi" kokonaisuuksiksi. Kuulokeskus on melko autonominen ja se ei lepää yölläkään.
- Anonyymi
Lähin etsimään tietoa tästä ja päädyin tänne. Mitään muita keskusteluita ja artikkeleita ei asiasta löytynyt. Itselläni tämä täysin sama oire alkoi oikeassa korvassa noin kolme viikkoa sitten. Yhdestäkin oluesta alkaa tämä juurikin sama ongelma, mistä aloittaja kertoi. Aloittaja ei varmaan seitsemän vuoden jälkeen tätä vastausta näe, mutta mikäli kävisi tuuri ja joku olisi tähän saanut vastauksen, kuulisin mielelläni.
- Anonyymi
Sinulle ei ilmeisesti sovi alkoholi , niin miksi juot jos saat oireita,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984