En ois ikinä uskonut ett pyhtääläiset ryyppää niin vähän ettei kannata pitää Alkoa.
Huhtikuussa meette sit Sutelaan tai Loviisaan, raktorin kanssa, hähhäh!
Alko panee ovet kiinni!!
14
375
Vastaukset 14
- Me ite
Myö ollaankin raittius ihmisii, käyvään vaan suviseurois ja iltamis. Ei myö viinaa tarvita, ja jos tarvitaan niin keitetään ite.
- %%%%%%%%%%
Huhtikuun viiemeinen päivä on loppuunmyynti. Saa muutes rosenttejä paljon.
- körkkaby
No mut, kirkonkylälässä käydään vaan siellä kirkossa ja ollaan muutenkin vakavamielisiä ja uskonnollisuuteen taipuvaisia.
Kirkkokahvit hörpätän sitten kun ollan ilosemmalla päällä.
Semmoset keskivahvat vaan, ja kaks palaa sokurii. - Suomenmieli
Johtuu varmaan siitä, kun niin pienestä kioskista ei meinaa löytää alkoholipitoisia juomia valko- ja punamehujen seasta.
- panjå
Onhan siellä kossua. Olen 5 vuotta ajanut päivittäin Loviisasta sinne hakemaan päivän satsin. Nehän luulisi Loviisassa että olen holisti jos kävisin päivittäin siellä. Nyh täytyy ajaa sitten Porvooseen.
- 9999
Eiköhän semyymälä tuota voittoa Alkon katteilla. Aika pitkämatka rullaattorilla Kotkan Prismaan. Ja vielä se kun pepu torppaa keskikaljan. Tämäkö on sitä tasa puolista Huom vaalit tulossa ja omat "kattilat" pelaamaan niin kuin ennenkin..
- lastikuussa
Kannattaa hakea Tallinnasta, puolet kun myy kavereille niin saa itse ryypätä ilmaiseksi.
- kustilaassa
Tuonhan kekkasin jo vuosia sitten. Käry kävi ja nyt maksan osamaksulla valtiolle veroja.
- huoltsikkaabc
Eivät varmaan löytäneet perille kun mainosvaloja kyseisessä rakennuksessa on pimeenä...
- Jukka-Henrik
Miten siellä voi mikään kanattaa,kun paikka on Kotkan lähiö!Ei mitään omaa vanha kirkko.
- Juoppolalli89v
Lovisaa valmetilla jokapäivä. Rahaa kuluu löpöön enemmin kuin juomiin. Kitos kun panitte alkon luukun kiinni aabeeceeltä.
- pulukko
Kukahan abc pyhtäätä eli kiinteistöä huoltaa.
- puljukko
Sitähän ei huolla kukaan. Kylmäkin kun kellari.
- roskaaroskaaroskaaroskaa
Ihmeen roskasta siellä ollukkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338