Alko panee ovet kiinni!!

1* Jallu

En ois ikinä uskonut ett pyhtääläiset ryyppää niin vähän ettei kannata pitää Alkoa.
Huhtikuussa meette sit Sutelaan tai Loviisaan, raktorin kanssa, hähhäh!

14

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me ite

Myö ollaankin raittius ihmisii, käyvään vaan suviseurois ja iltamis. Ei myö viinaa tarvita, ja jos tarvitaan niin keitetään ite.

• %%%%%%%%%%

Huhtikuun viiemeinen päivä on loppuunmyynti. Saa muutes rosenttejä paljon.

• körkkaby

No mut, kirkonkylälässä käydään vaan siellä kirkossa ja ollaan muutenkin vakavamielisiä ja uskonnollisuuteen taipuvaisia.
      Kirkkokahvit hörpätän sitten kun ollan ilosemmalla päällä.
      Semmoset keskivahvat vaan, ja kaks palaa sokurii.

• Suomenmieli

Johtuu varmaan siitä, kun niin pienestä kioskista ei meinaa löytää alkoholipitoisia juomia valko- ja punamehujen seasta.

• panjå

Onhan siellä kossua. Olen 5 vuotta ajanut päivittäin Loviisasta sinne hakemaan päivän satsin. Nehän luulisi Loviisassa että olen holisti jos kävisin päivittäin siellä. Nyh täytyy ajaa sitten Porvooseen.

• 9999

Eiköhän semyymälä tuota voittoa Alkon katteilla. Aika pitkämatka rullaattorilla Kotkan Prismaan. Ja vielä se kun pepu torppaa keskikaljan. Tämäkö on sitä tasa puolista Huom vaalit tulossa ja omat "kattilat" pelaamaan niin kuin ennenkin..

• lastikuussa

Kannattaa hakea Tallinnasta, puolet kun myy kavereille niin saa itse ryypätä ilmaiseksi.

• kustilaassa

Tuonhan kekkasin jo vuosia sitten. Käry kävi ja nyt maksan osamaksulla valtiolle veroja.

• huoltsikkaabc

Eivät varmaan löytäneet perille kun mainosvaloja kyseisessä rakennuksessa on pimeenä...

• Jukka-Henrik

Miten siellä voi mikään kanattaa,kun paikka on Kotkan lähiö!Ei mitään omaa vanha kirkko.

• Juoppolalli89v

Lovisaa valmetilla jokapäivä. Rahaa kuluu löpöön enemmin kuin juomiin. Kitos kun panitte alkon luukun kiinni aabeeceeltä.

• pulukko

Kukahan abc pyhtäätä eli kiinteistöä huoltaa.

• puljukko

Sitähän ei huolla kukaan. Kylmäkin kun kellari.

• roskaaroskaaroskaaroskaa

Ihmeen roskasta siellä ollukkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe