En ois ikinä uskonut ett pyhtääläiset ryyppää niin vähän ettei kannata pitää Alkoa.
Huhtikuussa meette sit Sutelaan tai Loviisaan, raktorin kanssa, hähhäh!
Alko panee ovet kiinni!!
14
246
Vastaukset
- Me ite
Myö ollaankin raittius ihmisii, käyvään vaan suviseurois ja iltamis. Ei myö viinaa tarvita, ja jos tarvitaan niin keitetään ite.
- %%%%%%%%%%
Huhtikuun viiemeinen päivä on loppuunmyynti. Saa muutes rosenttejä paljon.
- körkkaby
No mut, kirkonkylälässä käydään vaan siellä kirkossa ja ollaan muutenkin vakavamielisiä ja uskonnollisuuteen taipuvaisia.
Kirkkokahvit hörpätän sitten kun ollan ilosemmalla päällä.
Semmoset keskivahvat vaan, ja kaks palaa sokurii. - Suomenmieli
Johtuu varmaan siitä, kun niin pienestä kioskista ei meinaa löytää alkoholipitoisia juomia valko- ja punamehujen seasta.
- panjå
Onhan siellä kossua. Olen 5 vuotta ajanut päivittäin Loviisasta sinne hakemaan päivän satsin. Nehän luulisi Loviisassa että olen holisti jos kävisin päivittäin siellä. Nyh täytyy ajaa sitten Porvooseen.
- 9999
Eiköhän semyymälä tuota voittoa Alkon katteilla. Aika pitkämatka rullaattorilla Kotkan Prismaan. Ja vielä se kun pepu torppaa keskikaljan. Tämäkö on sitä tasa puolista Huom vaalit tulossa ja omat "kattilat" pelaamaan niin kuin ennenkin..
- lastikuussa
Kannattaa hakea Tallinnasta, puolet kun myy kavereille niin saa itse ryypätä ilmaiseksi.
- kustilaassa
Tuonhan kekkasin jo vuosia sitten. Käry kävi ja nyt maksan osamaksulla valtiolle veroja.
- huoltsikkaabc
Eivät varmaan löytäneet perille kun mainosvaloja kyseisessä rakennuksessa on pimeenä...
- Jukka-Henrik
Miten siellä voi mikään kanattaa,kun paikka on Kotkan lähiö!Ei mitään omaa vanha kirkko.
- Juoppolalli89v
Lovisaa valmetilla jokapäivä. Rahaa kuluu löpöön enemmin kuin juomiin. Kitos kun panitte alkon luukun kiinni aabeeceeltä.
- pulukko
Kukahan abc pyhtäätä eli kiinteistöä huoltaa.
- puljukko
Sitähän ei huolla kukaan. Kylmäkin kun kellari.
- roskaaroskaaroskaaroskaa
Ihmeen roskasta siellä ollukkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802