Alko panee ovet kiinni!!

1* Jallu

En ois ikinä uskonut ett pyhtääläiset ryyppää niin vähän ettei kannata pitää Alkoa.
Huhtikuussa meette sit Sutelaan tai Loviisaan, raktorin kanssa, hähhäh!

14

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me ite

Myö ollaankin raittius ihmisii, käyvään vaan suviseurois ja iltamis. Ei myö viinaa tarvita, ja jos tarvitaan niin keitetään ite.

• %%%%%%%%%%

Huhtikuun viiemeinen päivä on loppuunmyynti. Saa muutes rosenttejä paljon.

• körkkaby

No mut, kirkonkylälässä käydään vaan siellä kirkossa ja ollaan muutenkin vakavamielisiä ja uskonnollisuuteen taipuvaisia.
      Kirkkokahvit hörpätän sitten kun ollan ilosemmalla päällä.
      Semmoset keskivahvat vaan, ja kaks palaa sokurii.

• Suomenmieli

Johtuu varmaan siitä, kun niin pienestä kioskista ei meinaa löytää alkoholipitoisia juomia valko- ja punamehujen seasta.

• panjå

Onhan siellä kossua. Olen 5 vuotta ajanut päivittäin Loviisasta sinne hakemaan päivän satsin. Nehän luulisi Loviisassa että olen holisti jos kävisin päivittäin siellä. Nyh täytyy ajaa sitten Porvooseen.

• 9999

Eiköhän semyymälä tuota voittoa Alkon katteilla. Aika pitkämatka rullaattorilla Kotkan Prismaan. Ja vielä se kun pepu torppaa keskikaljan. Tämäkö on sitä tasa puolista Huom vaalit tulossa ja omat "kattilat" pelaamaan niin kuin ennenkin..

• lastikuussa

Kannattaa hakea Tallinnasta, puolet kun myy kavereille niin saa itse ryypätä ilmaiseksi.

• kustilaassa

Tuonhan kekkasin jo vuosia sitten. Käry kävi ja nyt maksan osamaksulla valtiolle veroja.

• huoltsikkaabc

Eivät varmaan löytäneet perille kun mainosvaloja kyseisessä rakennuksessa on pimeenä...

• Jukka-Henrik

Miten siellä voi mikään kanattaa,kun paikka on Kotkan lähiö!Ei mitään omaa vanha kirkko.

• Juoppolalli89v

Lovisaa valmetilla jokapäivä. Rahaa kuluu löpöön enemmin kuin juomiin. Kitos kun panitte alkon luukun kiinni aabeeceeltä.

• pulukko

Kukahan abc pyhtäätä eli kiinteistöä huoltaa.

• puljukko

Sitähän ei huolla kukaan. Kylmäkin kun kellari.

• roskaaroskaaroskaaroskaa

Ihmeen roskasta siellä ollukkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1615
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1031
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      79
      680
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe