Alko panee ovet kiinni!!

1* Jallu

En ois ikinä uskonut ett pyhtääläiset ryyppää niin vähän ettei kannata pitää Alkoa.
Huhtikuussa meette sit Sutelaan tai Loviisaan, raktorin kanssa, hähhäh!

14

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me ite

Myö ollaankin raittius ihmisii, käyvään vaan suviseurois ja iltamis. Ei myö viinaa tarvita, ja jos tarvitaan niin keitetään ite.

• %%%%%%%%%%

Huhtikuun viiemeinen päivä on loppuunmyynti. Saa muutes rosenttejä paljon.

• körkkaby

No mut, kirkonkylälässä käydään vaan siellä kirkossa ja ollaan muutenkin vakavamielisiä ja uskonnollisuuteen taipuvaisia.
      Kirkkokahvit hörpätän sitten kun ollan ilosemmalla päällä.
      Semmoset keskivahvat vaan, ja kaks palaa sokurii.

• Suomenmieli

Johtuu varmaan siitä, kun niin pienestä kioskista ei meinaa löytää alkoholipitoisia juomia valko- ja punamehujen seasta.

• panjå

Onhan siellä kossua. Olen 5 vuotta ajanut päivittäin Loviisasta sinne hakemaan päivän satsin. Nehän luulisi Loviisassa että olen holisti jos kävisin päivittäin siellä. Nyh täytyy ajaa sitten Porvooseen.

• 9999

Eiköhän semyymälä tuota voittoa Alkon katteilla. Aika pitkämatka rullaattorilla Kotkan Prismaan. Ja vielä se kun pepu torppaa keskikaljan. Tämäkö on sitä tasa puolista Huom vaalit tulossa ja omat "kattilat" pelaamaan niin kuin ennenkin..

• lastikuussa

Kannattaa hakea Tallinnasta, puolet kun myy kavereille niin saa itse ryypätä ilmaiseksi.

• kustilaassa

Tuonhan kekkasin jo vuosia sitten. Käry kävi ja nyt maksan osamaksulla valtiolle veroja.

• huoltsikkaabc

Eivät varmaan löytäneet perille kun mainosvaloja kyseisessä rakennuksessa on pimeenä...

• Jukka-Henrik

Miten siellä voi mikään kanattaa,kun paikka on Kotkan lähiö!Ei mitään omaa vanha kirkko.

• Juoppolalli89v

Lovisaa valmetilla jokapäivä. Rahaa kuluu löpöön enemmin kuin juomiin. Kitos kun panitte alkon luukun kiinni aabeeceeltä.

• pulukko

Kukahan abc pyhtäätä eli kiinteistöä huoltaa.

• puljukko

Sitähän ei huolla kukaan. Kylmäkin kun kellari.

• roskaaroskaaroskaaroskaa

Ihmeen roskasta siellä ollukkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe