Onko missään oppimismateriaalia kyseiseen aiheeseen? Tämän artikkelin luin missä oli hyvää perustietoa http://sijoitusvinkki.com/2014/12/osakesijoittaminen-arvosijoittaminen/ mutta enemmän tietoa kaipaisin
Osakkeiden valinta?
4
199
Vastaukset
- Keijo Mononen
Ota meisseli kouraan ja vatkaa kiivaassa rytmissä.
- Sanni6
Keijo, tarkoitatko Meisseillä kenties forex kauppankäyntiä. Kun kätesi vapautuu, lukaisee artikkeli niistä täältä http://www.7binaryoptions.com/fi/forex-valuuttakauppa/ :D
- jdgh
Montako eurosenttiä sä saat per linkki? Oletko päässyt tuntipalkoille? Vai teetkö tuota ihan vapaaehtoistyönä - saat niin hyvän mielen roskalinkkien jakelusta palstoille, päivästä toiseen, viikosta toiseen?
- Rahat osakkeissa
Kokeneiden sijoittajien kirjallisuuteen kannattaa tutustua. Hyviä suomalaisia kirjoja ovat kirjoittaneet ainakin Seppo Saario, Vesa Puttone ja Kim Linström. Ei kannata lähteä osakemarkkinoille aivan tyhjin käsin, niin ei tule tehtyä paniikkiratkaisuja. Opiskelu kannattaa tässä asiassa. Rahastot ovat helppoja, jos ei ole omaa aikaa paneutua, mutta nekin elävät pörssin kiertokulun mukaan, joten ajoitus on niissäkin tärkeää. Pankit tahtovat tyrkyttää rahastoja vasta siinä vaiheessa, kun nousu on jo pitkällä, eli hieman liian myöhään hyvää tuottoa haluavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751