Huh huh mikä peli, ihan hirveätä kuraa, jos joku on ostamassa ni EI KANNATA. Järkyttäviä "lag" ongelmia ammut kaveria päähän metrin päästä ni tyyppi kääntyy ja ampuu sua päähän. Activision käyttää peer to peer systeemiä eikä laittanua omia palvelimia pystyyn. Jos on hyvä netti ni kompensoi sitä hidastamalla nopean netin omaavaan tapahtumia(onpas vaikeaa suomeksi). Itellä 100/10 valokuitu ja turpaan tulee koko ajan ja kuten aikasemmin kerroin ammuin kaveria päähän ni pirulainen ehti viel kääntyä ja ampua mut.
Ja sit lisäksi järkyttävän huono "respawn" ku oot 3 kertaa respawnannu suoraan vihulaisen eteen tai vihulainen respawnannu suoraan sun taakse ku oot tappoputkessa ni aiai kyllä hermo lepää :D
puhumattakaan kentistä kaikki liian pieniä ja noh ihan hamurista.
Nii ja sit viel aseet niit o ihan älyttömän vähän ja jos haluut lisää ni maksaa 50€ hahahaha en ole ostamassa.
Vähään aikaan ei tullu pelattua ja nyt ku hommasin ps4:n ni aattelin kokeilla ja se oli siinä, siirryn battlefieldiin. Call of dutyt haistakoon pitkän paskan.
Oma mielipide et täys susi ja activision haistakoon pitkän paskan
Call of duty ADVANCED FARWARE multiplayer
excallofduty
1
70
Vastaukset
- hyihyipahis
Hyihyi. Molemmat pelisarjat ovat vähintään K16 joten et saisi pelata mitään kyseisien pelisarjojen pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579