Etkai ole mennyt sekoilemaan?
Kylmis etkai ole sekoillut tuirassa?
18
323
Vastaukset
- Tuiran miliisi
Oliko se 'Oulun mies' nikkinen palstalainen, joka vaikuttaa Tuirassa tai ainakin Tuiran lidlissä? Onko kaikki hyvin?
- Oulun mies
Olen elossa.En ole tänään käynyt Tuirassa.
- Kylmät kädet
Jotenkin kaksimielistä keskustelua on nyt tämä.
- ratsupoliisi king
Eiköhän toi nokipiikki ole jo loikannut merikoskeen ja kytät onkii sen viimeistään huomenna ylös.
- booting
Olis ottanut muutaman noben ja tullut kesällä 2015 talonpojankankaan potkijaisiin.
Nappulakenkää ja maiharia olis ollu tarjolla lakupekallekin ihan syrjintävapaasti. - Kylmät kädet
Jos Santtu ei tajua omaa parastaan, niin sitten ehdotan sille rampagea mun kanssa yhdessä. Otetaan auto, ja lähdetään kunnolla riehumaan, kunnes jäädään kiinni.
Matkalla toki vaihdetaan autoa jatkuvasti, mutta sinulle suosittelen lämpimästi sitä, että rupeat nauttimaan elämästä selvinpäin. - Vaahtokassi
Kun Santtu ja Kylmis ottaa kaveriottelun Puohitiellä, siinä on heti karhuryhmäläiset ja palokunta paikalla vesiletkuineen.
- Kylmät kädet
Santtu kuuluu niihin ihmisiin, että heistä olisi mihin vain, jos pystyisivät pitämään hermonsa ja raivokohtauksensa kurissa. Terävä tyyppi, puhuttu puhelimessa tuntikausia.
Hitto, kun olisi joku hermopilleri keksitty, niin monesta ihmisestä olisi tämän yhteiskunnan rakentajaksi. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Santtu kuuluu niihin ihmisiin, että heistä olisi mihin vain, jos pystyisivät pitämään hermonsa ja raivokohtauksensa kurissa. Terävä tyyppi, puhuttu puhelimessa tuntikausia.
Hitto, kun olisi joku hermopilleri keksitty, niin monesta ihmisestä olisi tämän yhteiskunnan rakentajaksi.Tunsin samanlaisen tyypin lukioajoiltani. Terävä, äärimmäisen riski kaveri. Olisi voittanut jopa Santunkin tappelussa. Vaihtoi sukupuolensa kolmikymppisenä, en pilaile. Olin täysin suu auki, että mitä víttua?!
- Happokaali
Kylmät kädet kirjoitti:
Tunsin samanlaisen tyypin lukioajoiltani. Terävä, äärimmäisen riski kaveri. Olisi voittanut jopa Santunkin tappelussa. Vaihtoi sukupuolensa kolmikymppisenä, en pilaile. Olin täysin suu auki, että mitä víttua?!
Se on sukupuolenkorjausleikkaus. Kun ihminen on syntynyt väärään ruumiiseen. Kukaan ei ole vapaaehtoisesti syntynyt tähän paskamaailmaan.
- Ei ransuille
Se ransuilu on mielisairaus kuules ja venäjälläkään ei ransu saa edes ajokorttia
- ou yeah
Pitäis kerätä kolehtia ja hommata skoudelle kaatopullo.
- ookkonää Oulusta
Veikkaan vahvasti, että myös kirvessurmaajaa seuraava Alibin kansikuvapoika tulee Oulusta. Ehkäpä Maikkulan suunnalta. ;)
- löylykauha perceseen
Oli maahanmuuttaja taustainen s.omali, liekkö hermostunu siitä
meijän jutusta, 3 maahanmuuttaja mustaa miestä piti yön hauskaa
sammuneen kylmiksen kans, sutenööri paritti sen niille.
Enivei, nyt on nasse setä pistäny senkin riehujan kylmäksi, ei tuu enää
sama hemmo riehumaan.
Pitäskö noin alustavasti tehdä ehkäisevänä ennakkotoimenpiteenä
vastaavaa suurimmalle osalle, saatais tämä mamu juttu kerralla
kuntoon joksikin aikaa.
Tissu ja muutama muu, niistä vois muodostaa jonkun erikoisryhmän,
sopivasti piriä ja muuta roinaa vaan että pysyvät tunnelmissa.
Löylykauhat ja pamput tietenkin ryhmän erityisarsenaalia, niillä
sitte hutkisivat ja sorkkis toisiaan ja jahdattavia.
Tähän on ihan pakko muistella entisen kekkos ajan vitsi.
A. Karjalainen oli metsästysretkellä afriikassa, semmoisella
safaarilla, pari viikkoa tai jotain.
Tuli takas sieltä ja kekkonen tivas reissukuulumisia, miten oli reissu
menny, tuliko saalista kuinka paljon ?
Karjalainen tähän että hyvin meni, ensimmäisellä viikolla ammuin ja
kaadoin yhden virtahevon, kaksi leijonaa ja kolme notmiitä.
Mitä ne notmiit oikein on kyseli kekkonen ?
Tähän karjalainen vastas että "no ne oli sellaisia pieniä mustia jotka
juoksi kovaa vauhtia karkuun ja huutelivat samalla että not mii".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243