Onko minkälaisia kokemuksia kylmän lattian lämpimäksi saamiseksi, meillä on vanha puutalo jossa lankkulattiat ja siellä mitä ilmeisemmin sahanpurut ja sammaleet eristeenä. Ei oikein nappaa ajatus lattioiden auki repimisestä jos olis joku konsti saada ne lämpimäksi.
Kylmät lautalattiat
5
193
Vastaukset
- Sillai ne ennenkin
Villasukat jalkaan ja matot lattialle.
Onhan niitä vesikiertoputkien asennuslevyjä olemassa jotka asennetaan olemassa olevan lattian päälle. Itse en alkais siihen. - Jämpti
https://www.youtube.com/watch?v=j8ek92Bf7Tc
Tollasta jotain on, en tiedä saako suomesta ja onko edes hyvää. - Matoilla-ratkeaa
Tekstiilimatto.
- Säteilylämpöä
Kokeile infrapuna - lämmittimiä. Suhteellisen halpoja ja helppoja asentaa.
- eläkeukko
Sieltähän se seinänvieriltä päin kylmä tulee. Lattia eristeet on painuneet ja lattialaudoituksen alla on semmoinen viidensentin tyhjätila. Yksi mahdollisuus on porata lähelle seinää eristevaahtopillin kokoinen reikä tietyn välein ja pursottaa lattian alle vaahto. Oon tehnyt pariin rintamamies taloon on sillä ainakin psykologinen vaikutus. Mummot sanoi että nyt on lämpimät lattiat.
Tulikin mieleen ne 70 luvun UF vaahto eristäjät. Yhteenkin mökkiin puhalsivat lattioihin niin paljon vaahtoa että meni melkein kolmas osa talon kuutio tilavuudesta. Joskus vuosia myöhemmin kun tein samaiseen mökkiin putkiremonttia ja ryömin rossipohjan sisään. Siellä ne vaahdot oli metriä paksuna patjana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772