Oletteko jo "liemi" -asteella?

Kylmät kädet

Myöhäisvaiheen pahimmassa päässä olevat rappioalkoholistit eivät kuulemma voi enää syödä mitään muuta, kuin jotain lihaliemikuutiolla maustettua vettä. Itse seikoitan siihen kaikenlaista, esim. porkkanaa ja perunaa, joskus rohkeana jopa pari lihan palasta, ja maukasta on!

Jos liian rohkeaksi heittäynyt ja innostun pistämään liemen sekaan kaikenlaista aina makkarapaloista lähtien, tulee sellaiset sisuskalukivut, että paniikkikohtaus lähellä.

Hitto, miten alkoholi voi olla laillista, mutta marihuana ei.

20

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoppo ijänikuinen

Tiedä huumeista.
      Jos tarpeeksi dokaa, keitto melkein ainoa ruoka, mikä toimii. Siitä saa nestettä, suoloja, kaikenlaista. Tiukan paikan tullen lihaliemi voi olla ainoa, mikä pysyy sisällä, tollaset valmiskeitot pussissa kohtuullisia muuten, niissä usein maitotuotteita, ne jää juopotellessa vähiin.
      Se on toi vatsantoimnta yks erittäin tärkeä asia juopolle, kuten palstoilta tullut ilmi. Siitä syystä ruoka-aiheiset keskustelut tärkeitä. Noni juoppo vetää itsensä sairaalakuntoon, koska kiskoo ainoastaan keskaria tai kiljua, vitamiinipillereillä. Ei sitä kenenkään terveys kestä kuin hetken. Vakavasti juopotellessa pakko syödä, muuten käy köpelösti-

Hyvä pikakeitto resepti.

Mukiin vettä, lihaliemikuutio, sipulia, kaikkea, mitä nyt jääkaapista löytyy. Vihannekset hyviä ja halpoja, makkarasta jne saa rasvaa. Mikroon ja parin miuutin kuluttua naamaria kohti. Jos pysyy sisällä, hyvä, jos tulee ulos, tai menee läpi, ei hyvä. Siinä vaiheessa pakko pitää juopottelussa paussia, muuten jne. Ai niin, säilykelihapullat myös hieno perusraaka-aine juopon ruokalistalla, Voi syödä tölkistä, kypsentää, keitellä vaikka pikamuussia kaveriksi. Mutta säilykelihapullissa suolaa, rasvaa lihaa ja nestettäkin. Yleensäkin, kannattaa piyää säilykkeitä varastossa, eivät happane kaapissa ja halpoja. Kalasäilykkeitä en itse suosittelisi, tahtovat närästää.

• Kylmät kädet

Avain pakoon -elokuvassa vankilatyyppi pahoinpideltiin niin huonoon kuntoon, että joutui lopun elämänsä nauttimaan ruokansa pillillä. Ajattelin, että miten olisi tehosekotin? Voisiko sillä "huijata" elimistöä niin, että voisi nauttia muutakin, kuin lihaliemikuutiota, kunhan se on vain mahdollisimman nestemäisessä muodossa?

• 9+8

Sairaalassa saa ravinneliuosta suoneen loppupeleissä

• Kylmät kädet

Jumalan tuuli kulki närästyksen raiskaaman ruokaputkeni, kun opin tekemään ruokani siten, että se on nestemmäisenäkin hyvänmakuista. Ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen, en voinut pahoin ruokailuni jälkeen.

Jotain positiivistakin alkkiksen elämässä.

• tähystäjä

Käy gastroskopiassa. Sieltä näkee suomikohjut ja pullistumat. Kirroosin merkit ja kuoleman airuet.

• Monet konstit

Syökää appelsiineja. Nuorena niihin ruiskutettiin kossua sisään ja ei kun naamariin.
      Onpa fiksu kuluttaja kun taas ostaa 5 kiloa appelsiineja.

• Kylmät kädet

Eiköhän 5 kiloa appelsiineja käytetä kiljun tekemiseen.

• suonenjoen mies

marinoitu mansikka peräsuolessa pamahtaa paremmin päähän

• åoi åoi j´0 j

Ei pysy liemet sisällä, pikana läpi.Pari vitamiiniporelasilla, sekä ripulilääkkeet pysyneet, ainakin toistaisksi. ,Onneksi on ab-piimää, sitä kokeillaaan illemmalla.

• Kylmät kädet

Tosi outoa, että sulla laskee läpi.

Liemen periaate perustuu juuri siihen, että elimistö luulee sitä kiinteäksi ravinnoksi, ei pelkäksi nesteeksi. Itsekin käytän niitä B-vitamiini ja C-vitamiiniporetabletteja, koska ne ovat käsittämättömän halpoja.

• Neiti B

Kylmis. Älä heitä elämääsi hukkaan. Nelikymppinen voi vielä toipua. Katkolle vaan ja sitten mietit asioita ja ehkä vaihdat asuinpaikkaa. Ei tietty helppo tie, viekkarit ym tuska, mut mahdollista se on. Älä jää sinne tappelemaan niiden "pienikalloisten" kanssa. Mä ite oon selvinny aika p*skoista ongelmista. Voimia!

• Kylmät kädet

Olet kyllä stalkannut mun elämän, koska olet niin oikeassa. Muuttaisin välittömästi pois täältä, jos olisi voimia ja resursseja. Mistä muuttoauto? Sossu ei kustanna sitä.

• Kylmät kädet

Jos joskus saan revittyä perseeni poissa täältä Maikkulasta, seuraavassa läävässä en luo edes katsekontaktia naapureihini. En tervehdi, en katso silmiin. En tiedä elämästäni AINUTTAKAAN naapuria, josta ei olisi tullut piinaavaa harmia.

Ja salaiseksi kaikki tiedot, tottakai.

• Neiti B
        Kylmät kädet kirjoitti:

Jos joskus saan revittyä perseeni poissa täältä Maikkulasta, seuraavassa läävässä en luo edes katsekontaktia naapureihini. En tervehdi, en katso silmiin. En tiedä elämästäni AINUTTAKAAN naapuria, josta ei olisi tullut piinaavaa harmia.

Ja salaiseksi kaikki tiedot, tottakai.

Sama mulla. Naapureista tulee yleensä riesa jostain syystä.. Juttelet, hymyilet ja kappas kohta ollaan oven takana pyytämässä bussirahaa.. Jos tutustut ja erehdyt juomaan jonkun kanssa, sitten ollaan pyytämässä kaljaa ja tupakkaa ja aina vailla jotain. Yks näki mut korjaamassa pyöräni kumia, niin eikö pian pyytänyt, että mun pitäis korjata hänenkin pyöränsä.. En saa pidettyä oikein puoliani... Ja kun haluun olla välillä ihan omissa oloissani.

Olenkin sitten aina muuttanut ja vaihtanut puhelinnumeron. Osoite ym on salaiset tietenkin. Mulle sossu on välillä maksanut muutonkin ainakin saman kaupungin sisällä.. "Riesat" ei sit yleensä jaksa raahautua toiselle puolelle kaupunkia..

• Neiti B
        Neiti B kirjoitti:

Sama mulla. Naapureista tulee yleensä riesa jostain syystä.. Juttelet, hymyilet ja kappas kohta ollaan oven takana pyytämässä bussirahaa.. Jos tutustut ja erehdyt juomaan jonkun kanssa, sitten ollaan pyytämässä kaljaa ja tupakkaa ja aina vailla jotain. Yks näki mut korjaamassa pyöräni kumia, niin eikö pian pyytänyt, että mun pitäis korjata hänenkin pyöränsä.. En saa pidettyä oikein puoliani... Ja kun haluun olla välillä ihan omissa oloissani.

Olenkin sitten aina muuttanut ja vaihtanut puhelinnumeron. Osoite ym on salaiset tietenkin. Mulle sossu on välillä maksanut muutonkin ainakin saman kaupungin sisällä.. "Riesat" ei sit yleensä jaksa raahautua toiselle puolelle kaupunkia..

Ja VVO:llahan ei joudu maksamaan päällekkäisiä vuokria vaihdon yhteydessä ja vuokratakuu on sisällä... Et voihan tehdä, että hankkii asunnon, kantaa kamansa roskiin ja muuttaa toiselle paikkakunnalle pelkän vaatekassin kanssa.. Tietty sit jos asumishomma pyörii sossun tai muun tahon kautta on vaikeempaa.. Mut sano sossussa, että tilanne on paska ja suminen mahdotonta ja kohta tulee ruumiita.. Niin voisko ne sosiaalisin perustein auttaa... :)

• Kylmät kädet
        Neiti B kirjoitti:

Juu nuo "riesat" kyllä jättää sinut välittömästi rauhaan, jos vaihdat maisemaa. Ne keskittyy seuraavaan naapuriin samalla innolla. Taidat olla kynnysmatto, kuten minäkin? Tai siis olin kynnysmatto, kunnes päätin, etten enää siedä tätä skeidaa.

Nyt voisin aivan aikuisten oikeasti tappaa ihmisen, joka änkeää kämppääni ryyppäämään ja rellestämään.

• Kylmät kädet
        Neiti B kirjoitti:

Neiti B kieltäyty sietämästä hyväksikäyttöäsi, vaikka se olisikin luonteenvastaista. Herra Jumala jos asuisit mannejen, muslimien ja mustalaisten kanssa! En edes siedä tuota ajatusta. Olisit orja.

• Samaa mieltä

Toivotaan että kannabis laillistettaisiin suomessa myös, kohtahan se on laillistettu jenkeissäkin jo joka osavaltiossa. Euroopasta puhumattakaan.

Kannabis tuo suuren ruokahalun ja hyvän olon, mutta mitättömät haittavaikutukset.

• Kylmät kädet

Zyprexa toi tuon järjettömän ruokahalun, mutta ei mitään muuta, kuin tosi kummallisen olon. Mielummin kannabis.

• ------------

Se aiheuttaa paniikkokohtauksia Aspeger-henkilöille.
      Olen Asperger-henkilö enkä tarvitse lääkityksiä ja alkoholia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7830
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4390
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4013
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3922
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      32
      3287
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3228
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2963
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2741
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe