Kalamiehen lumoissa...

kysymysmerkki_

Miten saada kalamies koukkuun kiinni?

Olen seksisuhteessa kalamiehen kanssa. Hän on minua paria vuotta vanhempi. Olen ollut aikaisemmin seksisuhteessa toisen kalamiehen kanssa joka oli minua nuorempi, mutta lopetimme sen koska tämä rupes kiukuttelemaan mulle ties mistä asioista ja tuntui että se on muutenkin lapsen tasolla. Kun ensimmäisen kerran pantiin tämän vanhemman kalamiehen kanssa, hän kysyi minulta, että mitkä MINUN fiilikset on että haluanko MINÄ jatkaa tätä hommaa vielä. Hän kysyi jälkeenpäin asiaa vielä viestillä. Valitteli myös sitä, että olisi voinut olla parempi. Nuorempi kalamies ei koskaan kysynyt minulta fiiliksistä, kysyi vain että haluttaako mua.

Olen pilannut suurimmat osat seurustelusuhteista kiireellä, joten onko kauriin viileys kaloille hyvä asia? En tekstaa hänelle juurikaan mitään, hän välillä kysyy minulta viestillä että miten menee, mitä teet. Mutta tällä viikolla hänestä ei ole kuulunut mitään. Sovimme viime viikon sunnuntaina tosin että näemme tämän viikon perjantaina taas...

Hän sanoi minulle, että hän ei etsi mitään seurustelujuttuja tällä hetkellä, mutta mä en kysyis mun panolta että miten sillä menee tai mitkä mun fiilikset on panon jälkeen. Vai onkohan se vaan ystävällinen? En siis tunne tätä ihmistä sen paremmin...

Kannattaako mun yrittää? Häviäisinkö siinä jotain?

1

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisuli75

Oletko siis itse kauris? Kalat on tunteellinen ja siksi kysyy mikä fiilis. Jos kumpanilla ei hyvä olo, niin ei kalallakaan vaikka olis kyse vain seksistä. Näytä tunteitasi kala-miehellesi jos pystyt ja haluat hänet koukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe