En tiedä kuuluko tämä tänne, mutta toivon kumminkin, että saan apuja täältä.
Auttakaa! Olen exäni kanssa pelkässä seksisuhteessa. Ainoana ehkäisyvälineenä meillä on kondoomi käytössä, vaikka mullakin on kaapissa e-pillerit.
Tänään illalla seksin aikana se kondomi hajos, ja kaveri laukes sisää, sovittiin kaverin kans, et mä käyn huomen heti koulun jälkee apteekis ostamas jälkiehkäsypillerit. Vähän aikaa sitten tajusin et mulla pitäis olla vielä kaiken lisäks näinä päivinä tärppipäivät.
Vaikuttaakohan nää tärppipäivät jotenki jälkiehkäsypillereiden tehoon ja yhdynnän ja pillereiden aikaväli tulee olemaan joku 18h?
Mä en vaa todellakaan halua vielä tulla raskaaksi, kun en ole parisuhteessa ja me molemmat opiskellaan, eikä muuten olla tekemisissä toistemme kanssa muuta kuin pano hetkellä.
Kondoomi hajos kesken yhdynnän
6
80
Vastaukset
- Just!
Ja pillerit on kaapissa, mutta päätit kilauttaa kaverille. Kokeile nostaa jalat seinälle. Jotkut uskoo sen auttavan pano hetkellä.
- Apuja tarvitaan
Mä toivoisin nyt, et mä saisin teiltä järkeviä vastauksia.
Ja noihin e-pillereihin sen verran lisäyksenä. Hankin ne silloin kun oltiin vielä exän kanssa yhdessä ja silloin oli tarkoitus, kun parisuhde menee vähä vakavemmaks, että alotan pillereiden syönnin ja jätetään kumi pois. - ei hätää
Eihän siinä mitään hätää oo jos katumuspillerit ei toimi. Kuukauden kattelee ja jos ei tehonnut niin menee aborttiin, pitää sitä ei kannata jos on pillereitä jo syönyt
- Apuja tarvitaan
Nyt on popsittu je-pilleri naamaan, mitään sivuvaikutuksia ei onneksi tullut.
Nyt jäädään vaaan odottelemaa seuraavia menkkoja. - hrthr
Apuja tarvitaan kirjoitti:
Nyt on popsittu je-pilleri naamaan, mitään sivuvaikutuksia ei onneksi tullut.
Nyt jäädään vaaan odottelemaa seuraavia menkkoja.Noniin. Teit oikean päätöksen. Kyllä niitä lapsia kerkeää tehdä kun on koulut loppu, töissä ja parisuhteessa.
- vastuuta
hrthr kirjoitti:
Noniin. Teit oikean päätöksen. Kyllä niitä lapsia kerkeää tehdä kun on koulut loppu, töissä ja parisuhteessa.
Myös seksiä ehtii harjoittaa, kun koulut on loppu, töissä ja parisuhteessa. Eipä tarvitsisi näillä palstoilla kitistä raskauden peloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316