Metsän pitäisi olla pelottava paikka suomalaisille. Siellä pitäisi olla niin paljon eläimiä, että sinne ei uskaltaisi mennä ilman asetta edes marjoja keräilemään!
Minua vtuttaa keskustelu susien ja petojen lukumäärästä. Jotkut pohtivat ihan tosissaan ja esittävätkin jotakin niin vähäisiä lukumääriä, että se kertoo idioottimaisesta luulosta, että me olemme oikeutettuja kontrolloimaan suomen eläimistön määrää. Niitä pitää olla siellä ihan helevetisti!
Ja sama juttu autoilussa. Jos ajelee metsäisillä seuduilla, pitäisi olla jatkuva vaara törmätä hirviin yms isoihin eläimiin. Niitä ja muita hyviä ruokaeläimiä pitäisi metsässä vähintään tuhatkertainen määrä tämän päivän tilanteeseen verrattuna.
Niitä pitäisi olla niin paljon, että metsästys voisi olla vaikkapa oikea ammatti eikä joku saatanan harrastus vaan.
Metsää påitäisi pelätä ja kunnioittaa
11+9
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428