Jag blir så irriterad på de här Jehovas vittnena.De springer hela tden och ringer på min dörr trots att jag otaliga gånger har meddelat att jag inte är intresserad,jag vill inte diskutera mitt trosliv med dem och jag vill inte ha deras broschyrer och tidningar.
Inget hjälper,borde man riktigt bli oförskämd och arg ?
Jag vill inte bli omvänd.
10
132
Vastaukset
- min åsikt
Jag tycker nog att man faktiskt kan säga ifrån på skarpen.
- :-)
Skynda o själar, ty hastigt förrinner
år efter år som en brusande flod.
Syndaren nåd hos sin Frälsare finner,
Han är mot alla barmhärtig och god. :D- 675640
Jag brukar fråga om de talar svenska,det hjälper ibland.Det finns ju svenskspråkiga Jehovas vittnen också så det fungerar inte alltid.
- :-)
Själv hänvisar jag dom till följande hus, jag har inget otalt med Gud brukar jag säja :D
- nemesis 9
Jag brukar säga att jag har direkt förbindelse.
- minor
nemesis 9 kirjoitti:
Jag brukar säga att jag har direkt förbindelse.
Jag brukade jaga de förbenade vapenvägrarna och blodsugarna på dörren. Har ej tack o lov sett till dem sen dess!!
- våningshus
minor kirjoitti:
Jag brukade jaga de förbenade vapenvägrarna och blodsugarna på dörren. Har ej tack o lov sett till dem sen dess!!
Hårda tag alltså nästa gång som de ringer på.
- minor
våningshus kirjoitti:
Hårda tag alltså nästa gång som de ringer på.
Jo, varför skulle du stå i ditt eget hem och låta de idioterna ösa skit över dej
Öppna inte dörren. Det hjälper
Jag träffar ofta JV ute när jag promenerar. Kan prata med dom länge. Tycker det är kul att prata med olika människor med olika tro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082