Tori.fi

lfghkfjgh

Onko kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse kokeilin vast'ikään ostaa kahta eri kamerajuttua tuolta. Ensimmäiseen mainitsin, että olen samalta paikkakunnalta ja voisin noutaa. Vastausta en koskaan saanut ja tavara katosi myynnistä saman tien. Toiseenkaan ei vastausta tullut.
Mitä tää porukka on? Huijareita kaikki?

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Los rosvos

      Koskaan ei kannata maksaa etukäteen mitään ja ennen ostoa kannattaa tutkia tuotteen kunto.
      On ollut tietoa, että palstoilla huseeraavat rikolliset ja ovat saaneet tuomioita niistä.
      Kertomasi viittaa vahvasti huijausyritykseen, eli ole varovainen.
      Tarkistakaa aina myyjän henkilöllisyys ja kirjoittakaa tapahtumasta kauppakirja asiallisesti ja lisätkää siihen vielä, että myyjä vakuuttaa että tuote on myyjän oma eikä tuote ole anastettu tai muullakaan rikollisella tavalla hankittu. Jos tuote osoittautuukin anastetuksi tai jollain muulla rikollisella tavalla saaduksi, niin selviätte monelta pahalta.

    • jfjhegfwge

      Sellaista se on nettikauppa.
      Itse yritin ostaa autoa parin tunnin kuluttua ilmoituksen ilmaantumisesta.
      Soitin ja sain tietää, että kysyntä oli ollut suuri ja myyty samantien.
      Joskus jo myytyjä tavaroita roikkuu netissä ja poistetaan vasta, kun joku niitä kysyy. Löytyy yrityksiäkin, jotka on jo lopettaneet. Laiskuutta ja huolimattomuutta.

      Sähköpostiin ei kukaan viitsi vastata, ellei siitä jotain hyödy.
      Itse juuri yritän ostaa harvinaista objektiivia. Koko viikon olen odottanut vastausta, mutta ei kuulu. Pitänee soittaa sinnekin.
      Tunnen myyjän ennestään, mutta hän tuskin muistaa minua nimen perusteella.
      Yksityisiltä ostettaessa on parasta käydä hakemassa ja toteamassa toimivuus.

      • kaije

        Tervehdys .Puhut vähän mutta asiaa 2 viimeisellä rivillä on muuten kahdenlaisi mulberoita pahimmat on nää huijarit jotka myy tavaroita etu maksulla mutta ei ole sitä myytävää tavaraa sitten kun rahat on saatu.Ja sitten on nämä jotka tilaavat tavaran ja sen verran tutkivat tavaraa kun se on tullut rahtiasemalle että odotukset oli 120e ostoksessa 1000e niin kun minulla kävi myin erä sukset mäntsälään niin ensin odotutti 4 vuorokautta kaikilla verukkeilla jonka jälkeen soitti että sukset on 70 luvulta ja olen porannut reiät kärkiin ja ne ei ole pitopohjat kun jätin toisen pään auki että ostaja näkee että toiset sukset on uudet ja toisilla on hiihdetty noin 10km ja mulla kun on semmonen käsitys että kärkireijillä on joku merkitys ja mitä tuli 70 lukuun niin ei silloin tainnut olla lasikuituisia pitopoja lasikuitu suksia mutta kun tämä tollo ilmeisesti luuli että pitopohja on suksessa perästä kärkeen ja tämösten mulberoitten takia en enään lähetä mitään postin ja matkahuollon kautta että maksetaan hakiessa koska tämmöset pilaavat kaikkien ostajien maineen eikä myyjä uskalla lähettää kun tavara mahdollisesti tulee takaisin niin maksat rahdin edestakaisin ps tässä muuten oli uudet pitkävartiset nahkamonot sauvat,j karhun pitopohja retki sukset joita viellä löysin netistä x 2 tänne ei kannata läettä mitään tavaraa 04630 Sääksjärvi mäntsälä että taas oppi kantapään kautta-


      • Super Major
        kaije kirjoitti:

        Tervehdys .Puhut vähän mutta asiaa 2 viimeisellä rivillä on muuten kahdenlaisi mulberoita pahimmat on nää huijarit jotka myy tavaroita etu maksulla mutta ei ole sitä myytävää tavaraa sitten kun rahat on saatu.Ja sitten on nämä jotka tilaavat tavaran ja sen verran tutkivat tavaraa kun se on tullut rahtiasemalle että odotukset oli 120e ostoksessa 1000e niin kun minulla kävi myin erä sukset mäntsälään niin ensin odotutti 4 vuorokautta kaikilla verukkeilla jonka jälkeen soitti että sukset on 70 luvulta ja olen porannut reiät kärkiin ja ne ei ole pitopohjat kun jätin toisen pään auki että ostaja näkee että toiset sukset on uudet ja toisilla on hiihdetty noin 10km ja mulla kun on semmonen käsitys että kärkireijillä on joku merkitys ja mitä tuli 70 lukuun niin ei silloin tainnut olla lasikuituisia pitopoja lasikuitu suksia mutta kun tämä tollo ilmeisesti luuli että pitopohja on suksessa perästä kärkeen ja tämösten mulberoitten takia en enään lähetä mitään postin ja matkahuollon kautta että maksetaan hakiessa koska tämmöset pilaavat kaikkien ostajien maineen eikä myyjä uskalla lähettää kun tavara mahdollisesti tulee takaisin niin maksat rahdin edestakaisin ps tässä muuten oli uudet pitkävartiset nahkamonot sauvat,j karhun pitopohja retki sukset joita viellä löysin netistä x 2 tänne ei kannata läettä mitään tavaraa 04630 Sääksjärvi mäntsälä että taas oppi kantapään kautta-

        Huuto.net toiminut yllättävänkin hyvin. Kerran ollut toimitusongelma, kolme kertaa kelvotonta. Yli satasen huudot vain sellaiselta alueelta, että voin hakea ja maksaa noudettaessa. Toiminut aina ilman ongelmia. Ehkä ollut vain hyvä tuuri. Varovaisuuteen on aihetta, kyllä tämä maksu tilille ja sitteen lähetys -systeeemi houkuttelee huijareita. Puhelimeen vastaamattomutta ja kohteen pikaista häviämistä ei kannata ihmetellä, koska liikenne sivuilla on vilkasta. Kaupaksi menee pian, jos hinta kohdallaan. Ei myyjä ala soitoista päiväkirjaa pitämään. Nopeat syövät hitaat. Itse myin auton nettiautossa puolessa tunnissa.


    • hyvin on toiminut

      Jonkin verran olen saanut myytyä kameratavaraa tori.fi:n kautta, Canonin objektiiveja, vanhan 1100D-kitin ja semmosta. Ei valittamista. Kaikki mitä olen myyntiin laittanut, on mennyt kaupaksi, eikä ostajatkaan ole jälkeen päin valittaneet. Yleensä on aina ensin ostajan kanssa mailailtu tai soiteltu ja sovittu tapaaminen, jossa ostaja on tarkistanut tavaran, jonka jälkeen on tehty kaupat, maksu käteisellä. Muutaman kerran on käytetty postiennakkopakettiakin kun ostaja on ollut kauempaa.

      Turhia katsomassa kävijöitä tai näyttämässä käyntejä ei ole ollut kertaakaan. Aina on kaupat tehty kerralla. Tavarasta on ollut minulla aina mahdollisimman hyvät kuvat, joista näkyy myös mahdolliset virheet, ja tavaran kunnosta olen kertonut rehellisesti jo ennen näytön sopimista. Se vähentää turhaa ramppaamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe