Jokohan neljän pojan onnettomuudesta on tullu lisätietoa? Kuitenkin puoli vuotta jo kulunut. Esim oikeustieteellisen tulokset tai muuta?
Aika kultaa
2
130
Vastaukset
- faktai
Ai niinkö, että oliskohan jo verikokeet otettu ja analysoity labrassa? Taitaa käydä niin, ettei viiteen vuoteen nähdä, siis tuloksia, jos sittenkään. Kuuluu siellä olleen "aisantuntijoita" jotka vaatimalla vaativat, että asia julistetaan salaiseksi 70 vuodeksi!
Niinpä. Se kuvaa vaan sitä, että salaista on ja salatut kansiot pysyvät kiinni - kunnes se joku juudas ne julki tuo, jos ei tuo niin joku ottaa lahjoman ja valehtelee. - Arkaa on
Kyllähän noi testit kestää, Oulun surmaajasta oli tänään IL-lehdessä jo tieto oliko päissään.
Mutta kupletin juonihan on, että tuo autokolari ja sen syyt ei kuulu julkisuuteen kun siinä ei ollut vastapuolta kolaroimassa, näin olen sen ymmärtänyt.
Jos samanlainen ulosajo tapahtuisi ja kuolleita olisi kuusi, kymmenen......niin kaiketi tilanne olsi aivan sama, ei julkisuuteen.
Etelässä kyllä jokaisen kuolonkolarin promillet tulee julkisuuteen jo sinä vaiheessa kun poliisi siitä tiedoittaa eli "epäillään alkoholilla olleen osuutta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826