Kuka tuntee sen ?

Kimpisen kovin

e-k radioon joka päivä soittavan tollon talonmiehen Olavi sanströmmi tai joku sen nimisen joa kertoo edustavansa länsi lappeenrantaa ?

Juippi höpöttää omiaan ja on selvästi pyrkimässä oman elämänsä ANTERO MERTARANNAKSI ?


tunnen suurta myötähäpeää kun tämä buppeli soittaa radion ulloiiseenkin ohjelmateemaan

17

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelen

      Älä sie tuomitse, minusta hän on hyvin aikaansa seuraava henkilö ja hyvin asioista perillä, paremmin kuin monimuu.

    • esko5

      Joo, olisi mainio kansanedustaja hissukka Torniaisen tilalle Länsi-Lappeenrannan edustajaksi, saisi asiansa esiin ihan suullisesti, perussuomalaisena sopivin.

    • kanava Ellu.

      äääliö se on !

    • arvaakuka ?

      graanström haluaa vain olla " esillä" heppoisella tietomäärällä.

      Selvä narsisti.


      Minäpä tunnen sen

    • Veijo Esso

      Ennen nettiä nämä narsisit kansoittivat mieleisairaaloiden lähi huoltoasemien baarit

    • ent kaverisi.

      et soittele enää ratioon santsrömmi ,,,etkä munaa sukulaisias..... alkaa kuula jo punottaa...


      mee oikeisii töihi örwelö !

    • itä LPR

      samaamieltä................................

      • en huomannut

        Kateellisia olette .Jos mainetta haluaa ,niin esille pitää mennä . Maineen tuloksena lisääntyy yleensä tilin saldo .Äijä on päättänyt rikastua ,sehän on ajan henki . Mitä enemmän miestä haukutte ,sitä
        enemmän hän saa vettä myllyynsä .Mies on jo päässyt Suomi - 24 sivulle tuhansien seurattavaksi .Voi jospa olisin tuon itse huomannut ,heheh.


    • naapurisi LO

      askuntoitu PELLE ja paskaa luutiva talonmies uolevi santsrömmi..



      juippi opetelee sivistysanoja mutta huonolla tatcilla..hheheheh



      ihan pelle jätkä...

    • talkka

      kaheli santströmmi tollo

    • LSDKNÄKN

      Koe-eläinpuistosta lainattu nimi, urvelot!

    • 85058690

      jOS MIU ETUNIMI OIS olavi MIE MENISIN HIRTEE.......

    • Etelä-Karjalan juontajat on höhliä ja ne, jotka heitä vielä kuuntelee vielä höhlempiä.Hullu saa olla mutta ei tyhmä! Itse olen jo vaihtanut kanavaa aikaa sitten, joten en voi sen enempää ottaa osaa keskusteluun

      • hiihtoliitto

        Tää santsrömmi on joku pentu ( lättähattu ), retroteini , tms. juippi yrittää olla sanavalmisi ,mutta konttaa pahasti ,eikä erotu edes taustafondista...hehehehehehe


    • 6657567

      se kotkalainen alikessu juontotuolissa on samanlainen,sivistysanoja suoltavapelle :

      nimim :"mielummin fiksuksi luultu kuin tyhmäksi havaittu"

    • skeidaa

      Ei tunneta eikä ole väliä kuka sinne käläkälä radioon soittaa.Ollaan käännetty kanava Nostalgialle.

      • nostal

        etelä-kerjalan radio on surkeaa........ TASKINEN ota äkkiä loparit ja ryhdy oikeisiin juontohommiin .Vain sinussa on ainesta edetä urallasi... Työkaverisi on ja pysyy " tulitikku-tyttöinä"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe