e-k radioon joka päivä soittavan tollon talonmiehen Olavi sanströmmi tai joku sen nimisen joa kertoo edustavansa länsi lappeenrantaa ?
Juippi höpöttää omiaan ja on selvästi pyrkimässä oman elämänsä ANTERO MERTARANNAKSI ?
tunnen suurta myötähäpeää kun tämä buppeli soittaa radion ulloiiseenkin ohjelmateemaan
Kuka tuntee sen ?
17
618
Vastaukset
- kuuntelen
Älä sie tuomitse, minusta hän on hyvin aikaansa seuraava henkilö ja hyvin asioista perillä, paremmin kuin monimuu.
- esko5
Joo, olisi mainio kansanedustaja hissukka Torniaisen tilalle Länsi-Lappeenrannan edustajaksi, saisi asiansa esiin ihan suullisesti, perussuomalaisena sopivin.
- kanava Ellu.
äääliö se on !
- arvaakuka ?
graanström haluaa vain olla " esillä" heppoisella tietomäärällä.
Selvä narsisti.
Minäpä tunnen sen - Veijo Esso
Ennen nettiä nämä narsisit kansoittivat mieleisairaaloiden lähi huoltoasemien baarit
- ent kaverisi.
et soittele enää ratioon santsrömmi ,,,etkä munaa sukulaisias..... alkaa kuula jo punottaa...
mee oikeisii töihi örwelö ! - itä LPR
samaamieltä................................
- en huomannut
Kateellisia olette .Jos mainetta haluaa ,niin esille pitää mennä . Maineen tuloksena lisääntyy yleensä tilin saldo .Äijä on päättänyt rikastua ,sehän on ajan henki . Mitä enemmän miestä haukutte ,sitä
enemmän hän saa vettä myllyynsä .Mies on jo päässyt Suomi - 24 sivulle tuhansien seurattavaksi .Voi jospa olisin tuon itse huomannut ,heheh.
- naapurisi LO
askuntoitu PELLE ja paskaa luutiva talonmies uolevi santsrömmi..
juippi opetelee sivistysanoja mutta huonolla tatcilla..hheheheh
ihan pelle jätkä... - talkka
kaheli santströmmi tollo
- LSDKNÄKN
Koe-eläinpuistosta lainattu nimi, urvelot!
- 85058690
jOS MIU ETUNIMI OIS olavi MIE MENISIN HIRTEE.......
Etelä-Karjalan juontajat on höhliä ja ne, jotka heitä vielä kuuntelee vielä höhlempiä.Hullu saa olla mutta ei tyhmä! Itse olen jo vaihtanut kanavaa aikaa sitten, joten en voi sen enempää ottaa osaa keskusteluun
- hiihtoliitto
Tää santsrömmi on joku pentu ( lättähattu ), retroteini , tms. juippi yrittää olla sanavalmisi ,mutta konttaa pahasti ,eikä erotu edes taustafondista...hehehehehehe
- 6657567
se kotkalainen alikessu juontotuolissa on samanlainen,sivistysanoja suoltavapelle :
nimim :"mielummin fiksuksi luultu kuin tyhmäksi havaittu" - skeidaa
Ei tunneta eikä ole väliä kuka sinne käläkälä radioon soittaa.Ollaan käännetty kanava Nostalgialle.
- nostal
etelä-kerjalan radio on surkeaa........ TASKINEN ota äkkiä loparit ja ryhdy oikeisiin juontohommiin .Vain sinussa on ainesta edetä urallasi... Työkaverisi on ja pysyy " tulitikku-tyttöinä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504