Jaah.... Eli olen muukalainen avaruudesta ja ennustan : D
Olen muukalainen
12
125
Vastaukset
- Pinjata!
Että näin....Elena....en voi käyttää oikeeta nimimerkkiäni.
- Kanaria
Älä välitä xc Kyl mä sut silti tiiän.... Pinja.... x))
- Pinjata!
Siis, tarkotatko sä tolla 'älä välitä', että munei pidä välittää siitä etten voi käyttää mun nimimerkkia vai mitä?
- Bad Wolf
Haluaisin todisteen siitä että olet avaruudesta. Haluaisin uskoa sinua neiti Kanaria, mutta koska olen kohdannut täällä monia valehtelijoita, tarvitsen todisteen... olen pahoillani että joudun pyytämään todistetta.
- Kanaria
Voi, ei se mitään haitta neiti Bad Wolf. ^ - ^/ Todistetta halusit? No, selvä. En ole aivan varma onko tämä mistä nyt kerron hakemasi todiste, mutta kerro toki jos ei ole. Olen normaalia ihmistä oudompi. Pidän avaruudesta ja mielestäni se on kauniimpi, kuin mikään muu. Tiedän myös tästä yhtä jos toista. Uskon, että yliluonnolliset asiat ovat totta, myös se, että sinä neiti Bad Wolf olet ihmissusi. Tutkin ja tarkkailen suurimmalta osin. Myös pidän oudoista jutuista. Piirtelen avaruus olentoja, enkä voi sietää mitään mikä on ilkeää kohteloa avaruudesta. Käytän myös usein mm. Wiii Njää, tyylisiä äännähdyksiä.
Sekava tuli joten pyydän anteeksi sinulta jos et saanut selkoa tästä neiti Bad Wolf.
- Bad Wolf
Ymmärsin suunnilleen kaiken... jonka takia olen alkanut epäillä että olet vain tavallinen ihminen, mutta enhän minä varma voi olla, oletko ihminen vai muukalainen. Järkeni kulkee hiukan hitaasti näin uudenkuun aikoihin, ehkä luen tuon vielä myöhemmin muutaman päivän jälkeen. -_-
- Pinjata!
Et sä pidä mitään "wiiii" ääniä, enemmänkin "jiwiiii" ääniä
(Tää oli turha kommentti)- Kanaria
Jah sama asia xP
- Bad_Wolf
Taidatte tuntea toisenne. On hauskaa nähdä täällä ihmisiä jotka tuntevat toisensa... mutta neiti Kanaria en usko että olet muukalainen avaruudesta. Tuo tekstin pätkäsi läpi näki että olet tavallinen ihminen, joka kaipaa huomiota. Ja hakee sitä valehtelemalla kaikille olevansa muukalainen......*katsoo pilvien takaa pilkottavaa kuuta, joka on alkanut pienenemään täydenkuun jälkeen ja huokaisee*
- kyselenn
no, lähtään leikkiin mukaan :)
Eli, vaikka olisit muukalainen avaruudesta, ja syntynyt toisella planeetalla, ei se tarkoita, että sinulla olisi kyky nähdä tulevaan.
Vai entä jos sinut vietäisiin parinsadan valovuoden päähän jollekkin asutulle planeetalle, sanoisitko, olen muukalainen avaruudesta, maa-planeetalta, ja siksi osaan nähdä tulevaan? - okkigaam
Minäkin olen muukalainen avaruudesta. Sitä olen koko ajan. Matkalla tellus nimisellä aluksella. Kaikki 5miljardia matkustajaa kansani.
- Pinjata.Potatos
Kyselenn, vastaan nyt tästä vaikka en ole Kanaria. Osaan minäkin tulevaan nähdä, enkä ole muukalainen avaruudesta. Tarot-korteilla nääs!
Vaikuttaa siltä ettei Kanaria vähään aikaan täällä keskustele, kun käkättää tien varressa, kasa kirjoja käsissään..... ~true story
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303571Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91628Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241300Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829