Olen muukalainen

Kanaria

Jaah.... Eli olen muukalainen avaruudesta ja ennustan : D

12

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinjata!

Että näin....Elena....en voi käyttää oikeeta nimimerkkiäni.

• Kanaria

Älä välitä xc Kyl mä sut silti tiiän.... Pinja.... x))

• Pinjata!

Siis, tarkotatko sä tolla 'älä välitä', että munei pidä välittää siitä etten voi käyttää mun nimimerkkia vai mitä?

• Bad Wolf

Haluaisin todisteen siitä että olet avaruudesta. Haluaisin uskoa sinua neiti Kanaria, mutta koska olen kohdannut täällä monia valehtelijoita, tarvitsen todisteen... olen pahoillani että joudun pyytämään todistetta.

• Kanaria

Voi, ei se mitään haitta neiti Bad Wolf. ^ - ^/ Todistetta halusit? No, selvä. En ole aivan varma onko tämä mistä nyt kerron hakemasi todiste, mutta kerro toki jos ei ole. Olen normaalia ihmistä oudompi. Pidän avaruudesta ja mielestäni se on kauniimpi, kuin mikään muu. Tiedän myös tästä yhtä jos toista. Uskon, että yliluonnolliset asiat ovat totta, myös se, että sinä neiti Bad Wolf olet ihmissusi. Tutkin ja tarkkailen suurimmalta osin. Myös pidän oudoista jutuista. Piirtelen avaruus olentoja, enkä voi sietää mitään mikä on ilkeää kohteloa avaruudesta. Käytän myös usein mm. Wiii Njää, tyylisiä äännähdyksiä.
        Sekava tuli joten pyydän anteeksi sinulta jos et saanut selkoa tästä neiti Bad Wolf.

• Bad Wolf

Ymmärsin suunnilleen kaiken... jonka takia olen alkanut epäillä että olet vain tavallinen ihminen, mutta enhän minä varma voi olla, oletko ihminen vai muukalainen. Järkeni kulkee hiukan hitaasti näin uudenkuun aikoihin, ehkä luen tuon vielä myöhemmin muutaman päivän jälkeen. -_-

• Pinjata!

Et sä pidä mitään "wiiii" ääniä, enemmänkin "jiwiiii" ääniä
      (Tää oli turha kommentti)

• Kanaria

Jah sama asia xP

• Bad_Wolf

Taidatte tuntea toisenne. On hauskaa nähdä täällä ihmisiä jotka tuntevat toisensa... mutta neiti Kanaria en usko että olet muukalainen avaruudesta. Tuo tekstin pätkäsi läpi näki että olet tavallinen ihminen, joka kaipaa huomiota. Ja hakee sitä valehtelemalla kaikille olevansa muukalainen......*katsoo pilvien takaa pilkottavaa kuuta, joka on alkanut pienenemään täydenkuun jälkeen ja huokaisee*

• kyselenn

no, lähtään leikkiin mukaan :)

Eli, vaikka olisit muukalainen avaruudesta, ja syntynyt toisella planeetalla, ei se tarkoita, että sinulla olisi kyky nähdä tulevaan.

Vai entä jos sinut vietäisiin parinsadan valovuoden päähän jollekkin asutulle planeetalle, sanoisitko, olen muukalainen avaruudesta, maa-planeetalta, ja siksi osaan nähdä tulevaan?

• okkigaam

Minäkin olen muukalainen avaruudesta. Sitä olen koko ajan. Matkalla tellus nimisellä aluksella. Kaikki 5miljardia matkustajaa kansani.

• Pinjata.Potatos

Kyselenn, vastaan nyt tästä vaikka en ole Kanaria. Osaan minäkin tulevaan nähdä, enkä ole muukalainen avaruudesta. Tarot-korteilla nääs!

Vaikuttaa siltä ettei Kanaria vähään aikaan täällä keskustele, kun käkättää tien varressa, kasa kirjoja käsissään..... ~true story

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe