Tollanen vuosimallia 1987 oleva 560SEC automaatilla oli tossa kadun varressa myynnissä Puerto de la Cruzissa hintaan 3500 Euroa. Juttelin omistajan kanssa autosta pitkät tovit ja hän kertoi sen olleen juuri huollossa ja kykenisin koska tahansa ajamaan sen täältä kotiin. Aika houkutteleva tarjous, vai mitä. Ainkin mun mielestä hinta on tosi kohdillaan tollasesta coupesta, mikä on silminnähden loistavassa kunnossa. Kiinnostuneet voi tulla katsomaan tota La Pazin kaupunginosaan tohon Botanicon luonnonpuiston sisäänkäyntiä vastapäätä. Mulla valitettavasti autoja on jo tarpeeksi....
MB 560 SEC
10
305
Vastaukset
- Älä osta mersua.
Ei jumalavita,mikä pelle.
- muuten ubee
Etelän malli ei toimi täällä pohjolaas, vanha lintta satasen arvonen korkeintaan jos on leimattu.
- AMG4
Et ymmärrä mitään oikeiden autojen päälle, aja sinä vain mopoautolla.
- Jää sinne
"Mulla valitettavasti autoja on jo tarpeeksi." -No justiinsa joo. Nyt se omahyväinen pelleilijä on ihan Kanarialle asti päässyt pällistelemään vanhoja ropposia.
- Pelleily seis
Aika karua tuntuu palaute olevan. Näyttäisi olevan parasta kun laittaa tällaisten harrastajille hyvien mahdollisuuksien ilmoitukset vain asiantunteville Mersu-palstoille. Sitä mä vaan ihmettelen, että, jos Mersut on noin huonoja autoja, kuin täällä mainitaan, niin miksi ihmeessä nää typerykset täällä roikkuu.
Itse pitäisin tollasta kiesiä varsin hienona ja näyttävänä harrasteautona. Siis autona, jolla ajettaan samanmielisten tapahtumiin ja hienoina kesäpäivinä huvikseen. Ei kai kukaan kuvittele, että tommosella vielä ajettaisiiin päivittäin. Sitäpaitsi tollanen 560SEC tohon hintaan on jo sijoitus, sillä autohan on hieno ja taatusti tulevaisuudessa haluttava malli. Harvinaisilla malleilla kun on tapana kasvattaa arvoaan vanhemmiten. Tostahan kuitenkin saisi jo museopelin vuoden kuluttua. - -eemeli-
Äläpäs nyt masennu asaitusta fidduilusta. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. -Muuten ko. autohan on tosi magee, varsinkin kun kuulostaa olevan ihan soiva peli. Minkä värinenhän mahtanee olla? Voisi kuvitella olevan kirkkaan punaisena aikas ärtsyn näköinen. Hieno kesä-kiesi.
- Pelleily seis
Kullan harmaa se kiesi on, kermanvärisellä nahkasisustuksella. Täysin alkuperäiseltäkin se näyttää joten parin vuoden päästä museointi olisi aika helppoa. Kiinnostuneelle voin poimia puhelinnumeron talteen. Autohan ei sinänsä ole kallis, mutta, miten sen saada kotosuomeen ja millä hinnalla on kysymysmerkki. Jos se olisi ihan vaan ajamista, niin ostaisin ton itse pois.
- Pelleily seis
Itseasiassa toi Mersu on enemmänkin ruskea, kuin kullanvärinen. Omistajan mukaan sillä on ajettu 227000 kilometriä.
- AMG4
Hyvä ostos Mersu on maksanut uutena yli miljoona markkaa.
- kuvapoissaon
Ai tollanne, eli millanen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658