Hei,
olen menossa juhliin (60v) jotka pidetään ravintolassa. Tahtoisin pitää synttärisankarille pienen puheen. Olen vieraista kenties läheisin hänelle (perhettä ei ole) joten periaatteessa minä aloittanen puheet (tai olen ainoa).
Kertokaas missä vaiheessa kannattaa puhua? Alkuruokien jälkeen? Kesken pääruoan? Vai onko tähän joku eteiketti? En tahtoisi mokata varsinkaan arvintolassa, jossa lienee muitakin ihmisiä...
Puheen pitäminen...
3
2820
Vastaukset 3
- JaanaN
Heippa
Bäissä asioisa , varsinkin kun on kyse perhejuhlista, täytyy säveltää... siis sillälailla, että saa tunnelman pysymään hyvänä.Taitolaji. Terv Inka - emmmio....
no, varmaan sun kannattaa tota puhuu se puhe niinku alkuruokien jälkeen.......
- 13.friday
Puhe pidetään yleensä maljan tai jonkin drinkin yhteydessä... siis kun sitä on tarjolla. Alkudrinkkien yhteydessä voidaan toivottaa kaikki tervetulleiksi ja pitää samalla onnittelupuhetta, mutta myöskin voidaan pöydässä kohteliaasti keskeyttää ruokailu ja kilisyttää maljaa/lasia. Tässä vaiheessa on kuitenkin tarjoiluhenkilökunnan oltava valmiina varmistamassa, että kaikilla on juomaa lasissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644