Hei,
olen menossa juhliin (60v) jotka pidetään ravintolassa. Tahtoisin pitää synttärisankarille pienen puheen. Olen vieraista kenties läheisin hänelle (perhettä ei ole) joten periaatteessa minä aloittanen puheet (tai olen ainoa).
Kertokaas missä vaiheessa kannattaa puhua? Alkuruokien jälkeen? Kesken pääruoan? Vai onko tähän joku eteiketti? En tahtoisi mokata varsinkaan arvintolassa, jossa lienee muitakin ihmisiä...
Puheen pitäminen...
3
2710
Vastaukset
- JaanaN
Heippa
Bäissä asioisa , varsinkin kun on kyse perhejuhlista, täytyy säveltää... siis sillälailla, että saa tunnelman pysymään hyvänä.Taitolaji. Terv Inka - emmmio....
no, varmaan sun kannattaa tota puhuu se puhe niinku alkuruokien jälkeen.......
- 13.friday
Puhe pidetään yleensä maljan tai jonkin drinkin yhteydessä... siis kun sitä on tarjolla. Alkudrinkkien yhteydessä voidaan toivottaa kaikki tervetulleiksi ja pitää samalla onnittelupuhetta, mutta myöskin voidaan pöydässä kohteliaasti keskeyttää ruokailu ja kilisyttää maljaa/lasia. Tässä vaiheessa on kuitenkin tarjoiluhenkilökunnan oltava valmiina varmistamassa, että kaikilla on juomaa lasissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849