Gigantti teki oharit!

TheManWithNoName

V-käyrä on ollut tällä viikolla korkealla...
Tilasin maanantaina Gigantin puhelinmyynnistä uuden pesukoneen asennuksineen. Se piti toimittaa ja asentaa tiistaina. Minun piti olla varautunut olemaan kotona klo 12:sta 18:aan. Sanoin tarvitsevani myös tärinänvaimennuskumit koneen alle. Tilausvahvistuksessa, jonka sain sähköpostiini, mainittiin ne sekä asennus ja vanhan koneen poisvienti.
Tiistai koitti. Sain aamupäivällä tekstarilla vahvistuksen toimituksesta. Mutta kukaan ei tullut eikä edes soittanut.
Eilen keskiviikkona sovittiin, että toimitus ja asennus tapahtuisi tänään. Minun piti jälleen olla varautunut olemaan kotona klo 12:sta 18:aan, klo 14–18 ei kuulemma ollut "riittävä ikkuna". Korostin puhelimessa, että tärinänvaimennuskumit ovat tärkeät, koska lattiassa on kaivon takia huomattava kaato. Hyvitykseksi tiistaisesta oharista asennus luvattiin maksutta.
Kun miehet tänään tulivat, kumeja ei ollut mukana eikä heillä ollut tilatusta asennustyöstä mitään tietoa. He yrittivät saada minulta allekirjoituksen rahtikirjaan ja sanoivat, että toisivat kumit myöhemmin. Sanoin, etten allekirjoita yhtään mitään, ennen kuin kone on paikoillaan ja kumitassut sen alla.
Koska toimitus ei tänään tapahtunut tilaamallani tavalla, ilmoitin Gigantille katsovani tilaussopimuksen rauenneeksi sopimusrikkomuksen johdosta. Kaksi työpäivää tuhraantui ko. paskalafkan vuoksi.
On se kummallista, että myyntiä pitäisi saada aikaan, mutta asiakkaasta ei osata huolehtia!
Olen ostanut runsaan neljän vuoden aikana Gigantista tietokoneen, television, kännykän ja mikroaaltouunin ynnä muuta pientä. En osta sieltä enää ikinä yhtään mitään!

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei giganttiin

      Tyhmyydestä sakotetaan.

    • Pöllöjä

      on sinullakin murheet, iso mies itkee.. Osta kone.. Vie ite ja asenna !! Toivotonta, täällä uliset.. Ymmärtäähän sen jos ei pysy meisseli omassa kourassa !

      Asiaa : giganttinen asennuksista vastaa alihankkija, koneasenneksia yhdellä työparilla on useita jopa 13 - 20 konetta/ päivä. Nämä tekevät fyysistä pitkää työpäivää, juoksevat ilman taukoja. Suurin ongelma muodostuu varmasti yksinkertaisesta ongelmasta.. Kaikki haluavat koneensa klo 12 - 18 välisenä aikana. Minulla ei ole ollut ongelmia ostamisenkin tuotteiden / lisäpalvelujen kanssa kyseessä liikkeessä asioidessani.

      • Sopimusrikkomus!

        Jos kaikki haluavat koneensa klo 12-18 välisenä aikan ja koneen asentajien täytyy tehdä jopa 20 konetta/päivä on Gigantin vika, jos ei aikataulut pidä.
        Se on selvää asiakkaan halveksuntaa ja välinpitämättömyyttä.


    • ei koskaan

      Et ole ainoa pettynyt.
      Odotin kuukauden ennekun sain asiat kuntoon.
      Mutta totuus on.
      Vain tyhmä ostaa Gigantista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      92
      8119
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      68
      2412
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      86
      949
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      751
    Aihe