Menkat 8pv myöhässä. 5testii tehty 8pv aikana, kaikki näyttää negaa. Voinko olla silti raskaana vai mikä mättää?????
Niin ja siis tosissaan yritetään lasta. Että toivottu olis. Ollaan yritetty jo monta kuukautta ja aina joka kuukaus tullu säännöllisesti menkat mut nyt ei.
Help!!!
4
59
Vastaukset
- Saat selvyyden
Kyl pitäis näkyä jo.... Osta clearbluen digi. Jos näyttää negaa käy terkalla verikokeessa...
- huoh.
LastenTEKO voi olla stressaavaa ja stressin takia jäädä menkat kokonaan pois. Niin mulla kävi.
- Toivottu vauva
Täytyy käydä senmonen testi ostamassa jos sillä näkyisi. Olen tehnyt nyt vaan niillä prismasta ostetuilla testit (viimeksi kun plussassa tein kans prismas testit ja ajoissa jo näytti plussaa, kun menkat oli 2pv myöhässä.) ja kaksi kappaletta apteekin jotain omaa.
Juu, viimeksi kun "teimme" vauvaa stressasin myös paljon mutta silloin ei ikinä olleet myöhässä. Alussa taas kun aloimme yrittää toista niin stressassin hirveästi ja silti kuukautiset oli ajoissa. Nyt vähentänyt stressaamista. (Tai sitten sisäisesti vielä stressaan. - Toivottu vauva
Toivottu vauva kirjoitti:
Täytyy käydä senmonen testi ostamassa jos sillä näkyisi. Olen tehnyt nyt vaan niillä prismasta ostetuilla testit (viimeksi kun plussassa tein kans prismas testit ja ajoissa jo näytti plussaa, kun menkat oli 2pv myöhässä.) ja kaksi kappaletta apteekin jotain omaa.
Juu, viimeksi kun "teimme" vauvaa stressasin myös paljon mutta silloin ei ikinä olleet myöhässä. Alussa taas kun aloimme yrittää toista niin stressassin hirveästi ja silti kuukautiset oli ajoissa. Nyt vähentänyt stressaamista. (Tai sitten sisäisesti vielä stressaan.Niin, ja oireita on ollut hyvin vähäinen ällötys/hassu olo ja alavatsaa on samalla tavalla "kipristellyt" kun menkat olisi alkamassa, mutta kipristely on jatkunut jo 2viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892