Mistähän johtuu mielikuvan puuttuminen siitä, että Skodalla ajava olisi jotenkin menestynyt ja elämässään onnistunut?
Jos ei muuten, niin ei ainakaan autovalinassa.
Skoda ja mielikuvat
9
81
Vastaukset
- Ihan oikein taas
Koska vain törppö luuseri hankkii Skodan, tuon automaailman hylkiön.
- niin totta
Hyväuskoinen, mainoksin vedettävä hölmö ostaa Skodan. Nämä ihmistyypit eivät pärjäisi, luonto karsisi pois kuleksimasta.
- Lexusporschetaijoku
Länttiloorti ei ole ainakaan onnistunut "autovalinassa"
Jos länttiloortilta itseltään puuttuu mielikuva, niin se johtuu hänen otsalohkonsa pimeydestä. Mitä minä olen näitä ihmisiä katsellut, niin Skodan omistajat ovat tasapainoisia, hyvällä itsetunnolla varustettuja ja menestyneitä.
No, tietenkin länttiloortilla voi olla erilaiset menestyksen mittarit, kuten esim. rantarolex, premium-ämpärimuovi, uusi tsamtsung-kännykkä tai mageenkirjavat laskettelulasit. - Näillä menette
Säännöstely, ankeus, Neuvostoliitto, surkeus, kateus, naurunalaisuus, surkeampi kansanosa, 60- luku, SEV, meteli, muodittomuus, lista on loputon. Kaiken kruunaa nykyversiot, viimasuojat ja huonosti matkitut länsi-autot.
- Ei kehtoo
Minnehän katoavat kolme vuotta vanhemmat skootat?
- Onnellinen omistaja
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
- Onnellinen omistaja
Onnellinen omistaja kirjoitti:
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
Kova valehtelemaan muutenki mie.
- Kylmiä totuuksia
Se ainakin tiedetään,
että _jos_ landlord olisi menestynyt
ja elämässään onnistunut,
niin _ei_ se hengailisi täällä suolipalstalla
eikä kirjoittelisi provoja.
M.O.T. - Mielikuva on
Minulla on mielikuva landlordista, jota myös loanheitto-loordiksi ja desantiksi kutsutaan.
Menestys ja onnistuminen ei tule tässä yhteydessä lainkaan mieleen.
Landlord nimitetään Lada-Suomen maajohtajaksi? No, se olisikin jo onnistumista se. Sanoisinko "palkkiovirka", mutta idässä sellaiset kuuluvat edelleen kuvioon. Skodaa tehdään ja myydään sekä ostetaan ihan eri kulttuurin parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618230- 1334654
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354046- 213338
- 232892
- 292807
- 552663
- 252290
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4022211- 322149