Mistähän johtuu mielikuvan puuttuminen siitä, että Skodalla ajava olisi jotenkin menestynyt ja elämässään onnistunut?
Jos ei muuten, niin ei ainakaan autovalinassa.
Skoda ja mielikuvat
9
103
Vastaukset
- Ihan oikein taas
Koska vain törppö luuseri hankkii Skodan, tuon automaailman hylkiön.
- niin totta
Hyväuskoinen, mainoksin vedettävä hölmö ostaa Skodan. Nämä ihmistyypit eivät pärjäisi, luonto karsisi pois kuleksimasta.
- Lexusporschetaijoku
Länttiloorti ei ole ainakaan onnistunut "autovalinassa"
Jos länttiloortilta itseltään puuttuu mielikuva, niin se johtuu hänen otsalohkonsa pimeydestä. Mitä minä olen näitä ihmisiä katsellut, niin Skodan omistajat ovat tasapainoisia, hyvällä itsetunnolla varustettuja ja menestyneitä.
No, tietenkin länttiloortilla voi olla erilaiset menestyksen mittarit, kuten esim. rantarolex, premium-ämpärimuovi, uusi tsamtsung-kännykkä tai mageenkirjavat laskettelulasit. - Näillä menette
Säännöstely, ankeus, Neuvostoliitto, surkeus, kateus, naurunalaisuus, surkeampi kansanosa, 60- luku, SEV, meteli, muodittomuus, lista on loputon. Kaiken kruunaa nykyversiot, viimasuojat ja huonosti matkitut länsi-autot.
- Ei kehtoo
Minnehän katoavat kolme vuotta vanhemmat skootat?
- Onnellinen omistaja
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
- Onnellinen omistaja
Onnellinen omistaja kirjoitti:
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
Kova valehtelemaan muutenki mie.
- Kylmiä totuuksia
Se ainakin tiedetään,
että _jos_ landlord olisi menestynyt
ja elämässään onnistunut,
niin _ei_ se hengailisi täällä suolipalstalla
eikä kirjoittelisi provoja.
M.O.T. - Mielikuva on
Minulla on mielikuva landlordista, jota myös loanheitto-loordiksi ja desantiksi kutsutaan.
Menestys ja onnistuminen ei tule tässä yhteydessä lainkaan mieleen.
Landlord nimitetään Lada-Suomen maajohtajaksi? No, se olisikin jo onnistumista se. Sanoisinko "palkkiovirka", mutta idässä sellaiset kuuluvat edelleen kuvioon. Skodaa tehdään ja myydään sekä ostetaan ihan eri kulttuurin parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822048Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1151682Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1671381Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911312Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991