Mersu ei lähde käyntiin? Startti pyörittää iloisesti, ja bensa haisee. Vika tuli yllättäen pitkän ajomatkan jälkeen eilen illalla.
MB 230 E ei käynnisty
6
5342
Vastaukset
- Silver
Kipinä karkuteillä ? Pitäisi saada selville
tuleeko kipinä tulpille ( huom: suurjännite
sytytys, varo "tärskyä" ). Jos ei niin mahdollisia
on: - Puola,tai puolan ja jakajan välinen johto.
- Virranjakajan kansi (joskus hiili kuluu pois).
- Sytytystä ohjaava "boxi".
Tässä mitä ensimmäisenä tulee mieleen.
( huom: nämä kaikki ovat kulutustavaraa,
jos investointina on auto. :-) )- kauhistunut
>nämä kaikki ovat kulutustavaraa,
>jos investointina on auto.
Myös mersussa?????
Voiko mersukin mennä rikki ja ei käynnisty?
En usko tuota, ostin juuri mersun kovalla
hinnalla, se ei voi mennä rikki - se on mersu.
- jetro
Onkohan virranjakajan kantta ja pyörijää vaihdettu koskaan?
Alkuperäinen kestää kauan, mutta raja tulee joskus vastaan, kun hiili ja kontaktipinnat häviävät lopullisesti...
Samalla suurjännitteen läpilyönnit voivat levittää tuhoa muihin sähkölaitteisiin, lähinnä elektroniikkaan. - Anonyymi
Ostin tossa 2vk sitten 190e bensa Mersun ruisku koneella ja nyt ei lähe käyntiin 10l laitoin bensaa ja ei lähe käyntiin millään akusta loppuu virta vain mitä pitäisi tehdä
- Anonyymi
Kivasti kaivoit ketjun vuodelta 2002 ja siihen sitten liitit ongelmasi ja kysymyksen mitä tehdä kun auto ei käynnisty. Jos et osaa itse sitä päätellä ja korjata, niin silloin kannattaa hinauttaa auto korjaamolle.
- Anonyymi
Bensin pump tietysti simahtanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949397Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki724877Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444551Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 421373
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota511302Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691174