Viestiä...onko tullut viestiä...onko..onko...

..ei oo..

Kuinkahan monta kertaa päivässä pitää käydä tarkistamassa onko tullut viestiä...
Voi paska sanon minä!

44

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jookos?

      Laitappa kuule itse viestiä menemään ja käy tekemässä vaikka lumityöt välillä...

      • hahhhaa

        Ei oo lapioo..


    • ..ei sittenkään...

      Punainen 1.
      Hui hitto sentään kun sydän pomppas kurkkuun!

    • eihän mulla

      Oo numeroo vielä! Oota kun vaan saan sen sulta.

    • tää o nii perseestä

      sehän se kaikkein hölmöintä on, että tarkistaa ja tarkistaa ja tarkistaa...harvakseltaan niitä tippuu

      • ...ei vieläkään...

        Ei ole tullut pitkään aikaan eikä taida tullakkaan. Sydän ei vaan tahdo päästää irti.


    • joko?

      Satiko viestiä?

      • ei oo

        minä hölmö tarkistin heti


      • Anonyymi

        Mä tiesin ettet anna mun antaa numeroa eikä ne viestit tule mulle missä joku pyytää minua johonki. Olenko oikeassa jos olen nii sitte kyllä annat mulle pillua kun noin haluat omistaa mut nii anna rakkaus mulle mä lupaan tyydyttää sut täydellisesti.


    • voi rakkaani

      en ole ehtinyt vietejä ajatellakaan. Laitan myöhemmin sitten.

      • paa sit kans

        Ok


      • ihan pikkuinen vain
        paa sit kans kirjoitti:

        Ok

        eipä ole tosiaan vielä näkynyt niitä viestejä


      • Eikä tosiaan
        ihan pikkuinen vain kirjoitti:

        eipä ole tosiaan vielä näkynyt niitä viestejä

        tule näkymäänkään.


      • oi miksi?
        Eikä tosiaan kirjoitti:

        tule näkymäänkään.

        miksi? miksi? miksi?


    • plim plom

      Mä laitan sen matkaan ihan kohta.

    • En enää

      Jaksa odotella.

      • ...ja odotella......

        samoin, vaikka ainahan sitä voi toivoa...


    • odotanjaodotan

      Joko pian?

      • eitänään

        Mitäpä odotat? Viestiä minulta irl?


      • tänäänpäs
        eitänään kirjoitti:

        Mitäpä odotat? Viestiä minulta irl?

        Juuh


      • liikaavalvonut

        En jaksa enää avata konetta kun siel odottaa: älä sulje tietokonetta äläkä irrota virtajohtoa, päivitys 1/16...puhelimeen ei ja huuto ei kuulu sinne asti :D ja oikeesti pitää mennä nukkumaan kohta


    • outoaon

      Lähetin pullopostia jo 3 viikkoa sitten, eikö se ole vieläkään tullut perille?

    • 6791

      Tämä yks H vois laittaa mulle fb messengerissä vaikka moi mitä kuuluu. Tai jos sattuis olemaan mun puhnro tallessa niin txtviestillä. Ihan mitä tahansa mutta LAITA!

      • hcjj

        Ei ole enää nroa..


    • ArkisinKuudesti

      vuorokaudessa.

      Viikonloppuisin riittää jos muistaa käydä tarkistamassa viestitilanteen noin kuudesti vuorokaudessa.

      -K-

      Oliko muuta?

    • riippuvainenNainen

      Ehkä se ei ois näin hulluu jos niis viesteissä (tai IRL) puhuttaisiin joskus niistä oikeista asioista/tunteista ja esim. Siitä miksi me viihdytään yhdessä näin hyvin ja miks niitä viestejä pitää koko ajan lähetellä...

    • Anonyymi

      paskat sinulle minä saan omalla koneella tehdä mkitä haluan ei tarvi paskapäältä kysyä

    • Anonyymi

      gtämä asia ei kuulu sinulle häivy paska pois minun sivulta

    • Anonyymi

      Aamulla jo sain viestin kaipaamaltani ihmiseltä. Olin jo niin odottanut. Viestit on tärkeitä muistakaa toisianne.

      • Anonyymi

        Se on sitten hyvin


      • Anonyymi

        Olipa kaunista 🥰 Juuri näin sen pitäisi mennä. Ja kyllä, viestit ovat tärkeitä (muualla kuin täällä).


    • Anonyymi

      Ihanata tämä on. 🤥

    • Anonyymi

      se ei kuulu sinulle häivy paskapää pois heti minun sivulta

    • Anonyymi

      tämä oli viimeinen kerta kun laitat minulle viestiä ja häivy heti minun sivulta sinulla ei ole mitään asiaa olla minun sivulla ymmärrätkjö kusipää

    • Anonyymi

      Ei tarvitse käydä usein katsomassa. Jos viesti on tullut, niin se ei häviä vaikka katsoisit sen vasta illala nukkumaan mennessäsi!

    • Anonyymi

      häivy paskamuna pois sivultani m ikä sinua vaivaa kun olet minun sivulla kukaan ei saa mennä toisen sivulle ilman lupaa minä saan käydä tarkistmassa viestit niin montakertaa kun haluan ei kuulu sinulle häivy minun sivulta äkkiä pois

      • Anonyymi

        Tämä ikävä palsta kuuluu kaikille. Tee omat sivut jos haluat yksin olla jossakin. Luulisin että aika harva viitsii siellä käydä jos vastaanotto on noin epäkohtelias.


    • Anonyymi

      etkö osaa lähteä pois minun sivulta senkin paskamuna ilmoitan poliisille sinut

      • Anonyymi

        Pashamuna pissa potta pelle pylly!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pashamuna pissa potta pelle pylly!!!

        Taitaa olla joku lapsi, uhmaiässä.


    • Anonyymi

      tuo viesti pitää poistaa minun sivulta on inhottava kun heti aukee onko ikävä vaikka en tunne se pitää saada pois minun sivulta kirjottaa kuinka monta kertaa pitää tarkistaa päivässa se ei kuulu sulle yhtään poistakaas pois min un sivulta

    • Anonyymi

      tämä ei kuulu sin ulle häivy helvettiin

    • Anonyymi

      häivy helvettiin

    • Anonyymi

      sinä näköjään katsot joka aamu onko tullut v iestiä mene ja katso kun pitää koko kansalle laittaa tuollanen viesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe