Lisää painoa

Kuinkapainoa

Eli olen laiha 20v mies pituus 188cm paino 60kg. Tarkoituksena ois massankeräys. Syön 2-3 lämmintä ateriaa ilta-aamupalan. Kalorit ainaki 3000 per päivä. Paino ei nouse grammaakaa vaikka olen jo kesästä asti yrityäny änkeä itteni täytee ruokaa. Varsinainen kysymys on se että onko jtn massankeräys jauhoja yms mitä voi käyttää ihan tavallisen "läskin" hannkkimisessa luide päälle? Seuraavaks tulee varmaa salikommentit mutta siellä käynti ei o mun juttu. Haluisin vain muutamia kiloja lisää turvallisesti.

4

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunlapsi

      syö vaan täysillä kaikkea hyvää kuten sipseja, suklaata, pullia, pizzaa ja karkkeja.

      tai jos haluaa syödä terveellisemmin niin kyllä tereveelliselläki ruualla lihoaa jos vaan syö enemmän. syö enemmän, niin yksinkertaista se on.

    • kuollut huuto

      Oletko käynyt lääkärissä kertaakaan? kuulostaa sille että voisi olla mahdollisuus ettei jokin sisälläsi ime kaikkea ravintoa tai sinulla voisi olla 1. tyypin diabetes.

    • RasMa

      Painoindeksisi on nyt BMI=17, joten ravintotarpeesi on nyt 1800Kcal/vrk, eli elimistösi ei saa edes minimi-energiamäärää joka on BMI20 ja K-caloreina=2121Kcal/vrk!
      Kerrot että saat nyt 3000Kcal/vrk!? Jokin mättää tuossa yhtälössäsi pahasti, koska jos tavoite-painosi asetettaisi BMI23 (=81kg)tasolle, niin energiatapeesi on 2430Kcal/vrk!! Joten ensimmäisenä tulee mieleen se, että yrität nostaa painoasi Puskan rehu- ja myrkkymargariininii- teoriolla jolloin metsään menee että rytisee, koska saavutat tuon tavoitepainosi noin helposti-Elimistömme kun on siitä "kiva-kaveri" että se osaa korjata itse-itsensä kun annamme sille oikeat"työkalut":
      Huomaa seuraavassa yhteenvedossa että leipä ei ole mitään tavallista leipää ja sinun PITÄÄ SAADA AAMULLA puolet allalueteltujen energia määrästä!

      1 kpl Banaani a'200g =112,0Kcal,
      5 lasia Täys-Maitoa 3,5r% yht=640,0Kcal,
      2 lasia AB-piimä 2,0r% yht=220,0Kcal,
      1 prk Bulgarian-jogurtti a'200g =128,4Kcal,
      1 prk Viili-täysmaidosta 3,5r% a'200g=131,6Kcal,
      6 kkp Kahvia a’ 7g yht= 0,6 Kcal,
      2 kpl Kananmuna a'58g yht=161,4Kcal,
      1 kpl Suffeli-patukka a'21g =104,6Kcal,
      1,1 L Vesi = 0,0Kcal
      1/3- osa Leipä =298g =933,0Kcal,
      1 kaps. D-vitamiini 50ug————————————,
      2 tbl Yhd.vitamiini Vitasquares tmv.——————,
      2 kaps. Mhb(=hyötybakteeri) Asidophilus(Biomed)2×10 mrd bakt.
      ====================================================
      Energia yhteensä: 2430Kcal
      ====================================================

      Tuolta lisää ja leipäohje:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-laihduta-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-seka-lihota-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-mita-lue-ja-yllaty/

    • sewaga

      Ainakin mulle on opastettu eri tyylejä massan, painonnostoon, mut paras on ollut 2 viimeistä neuvonantajaa. Kiinteys ja luustolihasprosentti parani ihan ruokavaliolla ja kevyellä liikunnalla. Hamppuöljyä myös muut hyvät öljyt (oliivi- tai avocadoöljyä) 2 rkl päivässä. Mct on kans joskus hyvä, mutta ei joka päivä. Esim. Bulletproof-kahvin (jos juot kahvia) voi 3-4 krt viikossa tehdä aamulla. Antaa kivasti muutenkin energiaa. Se joillakin vilkastuttaa aineenvaihduntaa liikaa, joten maltilla :)
      Riisiproteiinia/heraprotskua/ hamppuprotskuu vaikka smoothiessa. Tärkkelys on kanssa tärkeässä asemassa. Sitä saa perunasta, bataatista, basmatiriisistä, kvinoasta tai myös luomu perunajauhoista. Pähkinät ja siemenet on kanssa hyviä jos ei ole allergiaa. Tietty proteiineja unohtumatta. Pyri syömään joka aterialla jotakin protskulähdettä. Se voi olla vaikka sekasyöjälle liha, kala, äyriäiset, kananmuna ja tofu. Rahkaa ja raejuustoa sillointällöin. Ravinnetiheä ruoka ruokkii helpommin lihaksia. good luck

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe