Tittelinryöstäjä

player

Moi

Onko suomessa ollut ikinä varsinaista haastajaa vanhalle mestarille kb-puolella? Thai-Marila otti hienosti SM:n vanhalta mestariltä (olenko oikeessa)?

Hakulinen ei ilmeisesti ole otellut Rantalaa vastaan? Keneltä Rantala vei/sai mestaruuden? Sama tilanne taitaa olla muissakin sarjoissa, vai miten on?
Olisipa hienoa seurata, kun ko. ottelijat vuorovuosina veisivät mestaruuden toisiltaan.

No entä sitten Suomalaiset Thai-nyrkkeilyn mailman- ja euroopanmestarit? Ovatko kaverit tosiaankin mailman parhaita (vrt. Jomhod)?

Huom: en tosiaankaan kyseenalaista ottelijoiden taitoa, vaan sitä millainen kuva siitä annetaan yleisölle.

Nimetkääpä valovoimaisia, ja persoonallisia suomalais-ottelijoita:
1= Tony Halme (the original one)
2=
3=
4=
5=
6=
7=
...

5

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halme

On HUUMEHÖRHÖ ja RIKOLLINEN eikä kelpaa esimerkkinä kenellekkään.

• player

...mutta eihän esimerkiksi kelpaavista ollut kysymyskään.

Tony Halme on/oli suuren yleisön suosikki. Ihmiset tulivat kerta kerran jälkeen katsomaan kuinka Tony saa turpaan tai kuinka Tony tyrmää.

• ad-hd

Kickboxingissa ottelee amatörit ja ammattilaiset samoissa kisoissa mm. SMssä, eikä aleta nyt tähän tuo sun idea on taas joku...Kyllä Thai on maailman paras, mites siinä FF12 kävi joku otti niin pe###sti turpaan kickboxarilt(Boreikolta) eli annetaan olla, eikös?

• player

En ole mitenkään thai-fani. Olen harrastanut kb:a ja tb:a molempi. Myös nyrkkeilyä. Mielestäni thainyrkkeilijät kehuvat lajiaan ylivoimaisena hieman perusteetta. Ylivoimaisen lajin maineen on luonut Jomhodin kaltaiset mestarit. Missä tahansa lajissa pärjää, jos on harjoitellut ammattimaisesti lähes 10vuotta enemmän (alkanut siis n. 5vuotiaana) kuin vastustaja. Näin on laita useimpien thaimaalaisten kanssa. Mielenkiinnosta seuraisin kilpailuja vähän niinkuin jatkiksena.

Mielenkiintoisena pidän Rupposen "uran" seurantaa.

• Jabida
        player kirjoitti:

En ole mitenkään thai-fani. Olen harrastanut kb:a ja tb:a molempi. Myös nyrkkeilyä. Mielestäni thainyrkkeilijät kehuvat lajiaan ylivoimaisena hieman perusteetta. Ylivoimaisen lajin maineen on luonut Jomhodin kaltaiset mestarit. Missä tahansa lajissa pärjää, jos on harjoitellut ammattimaisesti lähes 10vuotta enemmän (alkanut siis n. 5vuotiaana) kuin vastustaja. Näin on laita useimpien thaimaalaisten kanssa. Mielenkiinnosta seuraisin kilpailuja vähän niinkuin jatkiksena.

Mielenkiintoisena pidän Rupposen "uran" seurantaa.

Siis pärjää tiettyyn rajaan asti...mutta vain harvoista silti tulee oikeita timantteja!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      105
      845
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      45
      678
    4. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      673
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      54
      672
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      635
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe