Olen katsellut peitto ja tyynytarjouksia, peitot 10€ ja tyynyt 3kpl 10€. Olen pessyt tyynyt ja peitot 2x vuodessa. Kannattaako niiden pesu jos laskee sähkön ja veden kulutuksen? Onko halvenpaaa ostaa vai pestä?
Kannattaako pesu
laskutaidoton
3
162
Vastaukset
- Kannattaa toki
Pesu kannattaa!
- ...........
Tyynyt voivat menettää muotoaan, parempi laittaa tyynyyn päällinen jonka voi pestä.
Peittoja ei kannata heittää roskiin, laita kierrätykseen, pesukin kannattaa jos kone tarpeeksi iso. - tyynytär
Uusi tyyny on hyvä ostaa parin-muutaman vuoden välein. Muodot katoaa niin pian, varsinkin kun pesee tai ei ole kyseessä ergonominen tyyny. Mutta pestyillä peitoilla kyllä pärjää monta vuotta, kun jatkaa pari kertaa vuodessa pesua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076