tyhjiön täyttäminen??

iiiiiiiii

Olen 25v äiti ja tuntuu tyhmältä kun edes lapset ei tuo tarpeeksi täytettä elämään.tyhjiö on siis jossain syvällä minuudessa. Minulla on kaksi todella huonoa tapaa täyttää tyhjiötä. Hetkeksihän se auttaakin. Toinen on todella noloa aikuisille.. nimittäin masturboiminen  (en ole provo). Aina kun ongelmat alkavat kerääntyä, ja niitähän on, mietin seksiä koko ajan enemmän ja enemmän ja vaivun välillä kuin teinipoika johonkin helvetin seksimaailmaani.ilmeisesti hyvä pakokeino ongelmista.. sitten masturboin, parikin kertaa ja sitten se menee ohi. En tajua.. erosin 6kk sitten niin kai sekin vaikuttaa. Mikä ihme minua vaivaa?? Panetus on siis tosi kova eikä mene ohi itsestään ja koen valtavaa turhautuneisuutta ja muutenkin outoa oloa asiasta. 

Toinen asia on juominen. Juon ehkä kerran kuussa lasten nukkuessa yhden iltakaljan mutta kun isovanhemmat/lasten isä pari kertaa kuussa ottaa lapsia yöksi ja vannon itselleni siivoavani kotona (oikeasti en muulloin ehdi) tai tekeväni jotain järkevää, silti aina päädyn baariin kaverin kanssa. Pitäisi muutenkin nukkua kun kerrankin voi. Juon ihan kunnon kännit mutten örvellä silti. Kaverit suostuvat kyllä kahvillekin että mistään paineista ei ole kyse. Jotenkin kaipaan kunnon vastuutonta teinimeininkiä tähän aikataulutettuun äitiarkeen. Noloahan tämä on. Lapsiin tämä ei sinänsä vaikuta koska ovat turvassa ja krapuloin rauhassa ennen lasten tuloa ja lapset siis menisivät muutenkin hoitoon.

En koe varsinaisesti muuta väärää kuin sen että eivät äidit tee näin??! Ja ettei minulla ole himpun vertaa itsekuria. Ja etten osaa käsitellä ongelmiani niin kuin aikuisten pitäisi. Tai ainakaan tätä arjen tylsyyttä. Olen todella menevä ihminen joten mitkään perinteiset joogat ja lenkkeilyt ei jotenkin uppoa. Enkä jaksa mennä esim uuteen harrastusryhmään tutustumaan uusiin ihmisiin kun on niin ihania ihmisiä jo ympärillä. Miten muuttaa toimintatapoja kun mikään uusi ei jaksa kiinnostaa??

Tämä on tosiaan hieman outo ja nolo kysymys/toteamus. Mutta miten käsitellään turhautumista ja etsiä itseään hieman terveemmällä tavalla? En nyt niin kovin kärsi tästä mutta ei tämä tervettäkään ole. En jotenkin hallitse edes yksinkertaisia ajatuksia kuten seksuaalista haluani ja ihmettelen tätä ennen niiin tasapainoisena ihmisenä. Vai annanko vaan itselleni luvan olla tällainen kun ei tästä varsinaisesti kukaan kärsi? 

13

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      En minä ainakaan löydä tuosta masturboimisesta mitään väärää, ihan oikeasti se on todella rentouttavaa. Toiset menee joogaan toiset masturboi. Olet kuitenkin ilmeisesti sinkku erosi jälkeen, joten omituisempaa olisi, jos ei koskaan paneta :) Ja terveyden kannalta vaihtoehto on huomattavasti parempi, kuin raahata baarista joku random seuraksi, varsinkin kännissä arvostelukyky helposti pettää ja ehkäisy unohtuu, tai jää pelkkiin pillereihin tmv. Onkohan sinulla jotain estoja seksuaalisuuden kanssa, kun pidät itseäsi kummallisena? Täysin normaalia sanon minä.. Itsekin äitinä surruuttelen surutta, vaikka parisuhteessa olenkin ja sitä "oikeaa" tavaraakin on saatavilla, ja myönnän itsekin, että kun elämässä jokin asia painaa mieltä on masturboiminen kuin terapiaa.

      Juominen taas on ongelma, jos koet sen ongelmaksi. Koska lapset eivät mitenkään kärsi ryyppäämisestä, ei se kai niin paha asia ole. Toisaalta, jos koet, että et pysty hallitsemaan itseäsi ja lähdet baariin vetämään kännit "kuin riivattuna" voi alkoholi ollakin ongelma, vaikkei määrällisesti menisikään suurkulutuksen puolelle. Lääkäriltä saat apua tähän, jos sen koet tarpeelliseksi. Ja tähän vain huomautan, että kyllä ne äiditkin ryyppää, eivätkä ole yhtään sen huonompia kuin ne jotka eivät ryyppää, kunhan lapset eivät kärsi humalaisesta/krapulaisesta vanhemmasta. Tokihan on myös äitejä, joilla baarissa juokseminen loppuu, kun lapsia ilmaantuu, mutta jos se baarissa saat itsesi rentoutumaan ja tapaat ystäviäsi, niin mitäpä se kenellekään kuuluu, aikuisiahan tässä ollaan. Ei äitiys lopulta muuta ihmistä, eikä tarkoita että lapsen jälkeen täytyy elää kuin nunna, nautit edelleen samoista asioista, kuin ennen lasta eikä siitä pitäisi potea huonoa omaatuntoa.

      Tuli viestistäsi mieleen, että oletkohan asettanut itsellesi vähän kohtuuttomiakin vaatimuksia? Lasten takia haluaisit ehkä olla jotenkin eri ihminen? Jos todella koet, että olet jotenkin vääränlainen, niin kyllä tuollaiset ajatukset varmasti ajan kanssa alkavat syömään minuutta..

      • ...

        Onko tämä avaaja se oululainen nainen, joka laittoi vauvoja kenkälaatikossa parvekkeelle pakkaseen?


    • Miehenpuolі

      Arvaas vaan millaisen tyhjiön isä kokee, kun jälkikasvukin muuttaa eron myötä muualle?

    • Lastesi vuoksi

      "En koe varsinaisesti muuta väärää kuin sen että eivät äidit tee näin??!"

      Tiedätkö mitä äidit eivät tee?

      Hei eivät tee lapsia lapsena heti eroten lastensa isästä!!!

      Ihan terve ja normaali et ole varmaan koskaan ollut, mutta nyt sinun olisi korkea aika kasvaa aikuiseksi ja samalla edes yrittää tervehtyä.

    • Ikävää, onko totta?

      Avaaja ei ole äiti vaan kakara, jolla on lapsia. Jostain on tälle kakaralle löytynyt vastakkaista sukupuolta oleva kakara, joka on siittänyt hänelle pari lasta.

      • ja taas

        Oliko pakko idiootti...


      • Ikävää, onko totta?
        ja taas kirjoitti:

        Oliko pakko idiootti...

        Hienoa, että sinuun kolahti. Toivottavasti Sinulle jäi ajatus itämään, että elämän voisi elää paremminkin. Ensin sinunkin pitää kasvaa lapsen tasoisesta idiootista aikuiseksi ja vasta sitten tehdä lapsia rakastamansa ihmisen kanssa. Onko kohdallasi jo liian myöhäistä?


      • ...
        Ikävää, onko totta? kirjoitti:

        Hienoa, että sinuun kolahti. Toivottavasti Sinulle jäi ajatus itämään, että elämän voisi elää paremminkin. Ensin sinunkin pitää kasvaa lapsen tasoisesta idiootista aikuiseksi ja vasta sitten tehdä lapsia rakastamansa ihmisen kanssa. Onko kohdallasi jo liian myöhäistä?

        Pään aukominen keskustelupalstalla ilmeisesti sitä aikuismaista käytöstä ja parempaa elämistä. Ihmiset joiden elämä paranee, kun voi haukkua toisia on melko turhia ja valitettavasti olet vielä mennyt tekemään lisää kaltaisisiasi... Kannattaisi sinunkin kokeilla vaikka sitä masturboimista, voisi pipo kiristää vähemmän ja saattaisit ehkä olla hieman mukavampi ihminen, vaikka se ei varmasti ole millään tasolla tavoitteesi.


      • ja taas
        Ikävää, onko totta? kirjoitti:

        Hienoa, että sinuun kolahti. Toivottavasti Sinulle jäi ajatus itämään, että elämän voisi elää paremminkin. Ensin sinunkin pitää kasvaa lapsen tasoisesta idiootista aikuiseksi ja vasta sitten tehdä lapsia rakastamansa ihmisen kanssa. Onko kohdallasi jo liian myöhäistä?

        Minulla ei ole tapana haukkua toisia idiooteiksi. Sinulla nähtävästi on. Valitettavasti on aina niin, että haukkuminen kertoo enemmän haukkujasta, kuin sen kohteesta.

        Kerrotko mikä tekstissäsi muka kolahti?


      • ja taas
        ja taas kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana haukkua toisia idiooteiksi. Sinulla nähtävästi on. Valitettavasti on aina niin, että haukkuminen kertoo enemmän haukkujasta, kuin sen kohteesta.

        Kerrotko mikä tekstissäsi muka kolahti?

        Paitsi, että haukuin sinua :) No tosin mielipiteesi olivat taas niin tyhmiä...


      • ...
        ja taas kirjoitti:

        Paitsi, että haukuin sinua :) No tosin mielipiteesi olivat taas niin tyhmiä...

        Tuon oululaisen kanssa, nyt ei niin ole väliä.


      • Ikävää, onko totta?
        ja taas kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana haukkua toisia idiooteiksi. Sinulla nähtävästi on. Valitettavasti on aina niin, että haukkuminen kertoo enemmän haukkujasta, kuin sen kohteesta.

        Kerrotko mikä tekstissäsi muka kolahti?

        Hah haa, kompastuitpa omaan näppäryyteesi. :D

        Sellaista se on, kun ei nähdä malkaa omassa silmässä.


      • siinä paraskin sanoj
        Ikävää, onko totta? kirjoitti:

        Hah haa, kompastuitpa omaan näppäryyteesi. :D

        Sellaista se on, kun ei nähdä malkaa omassa silmässä.

        Sullahan lienee siitä paljon kokemusta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1960
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1558
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1080
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      929
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      829
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      764
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe