Mikä ois monipuolisin metsästyskoira.? Tulee metsästettyä enimmäkseen kanalintuja, jänistä mutta myös sorsia ja supia/kettua. Karva sais olla aika lyhyt josta ei irtoa karvaa kauheasti. Sisäkoiraksi tulee rivitaloon.
Monipuolisin metsästyskoira?
8
343
Vastaukset
- noun
märäkoira tai pohjis
- päivänselvä
Seisoja.
Hommaa kotisaran video karkeakarvainen saksanseisoja riistalla.
Siinä kerrotaan ja näytetään mm kyyhky,sorsa,hanhi,fasaani,teeri,supi,villisika,kettu,jänis,korppi jahdeista.
Tuon katsottua tiedät mikä koira sopii monipuoliseen mettästykseen. - riittää
päivänselvä kirjoitti:
Seisoja.
Hommaa kotisaran video karkeakarvainen saksanseisoja riistalla.
Siinä kerrotaan ja näytetään mm kyyhky,sorsa,hanhi,fasaani,teeri,supi,villisika,kettu,jänis,korppi jahdeista.
Tuon katsottua tiedät mikä koira sopii monipuoliseen mettästykseen.Kun katsot heti netistä kyseisen videon trailerin
- 19+19
Juu kk saksanseisojaa olen suunnitellut ja taidan laittaa.
- teretuloa
Itälaika tai seisoja. Pystis vasta pronssilla. Tököttäjistä sakemanni ehdoton.. . Itsellä juuri nyt 5 kk bretoni.... ei yhtä karu kuin saku, mutta kahden sakun ja yhden bretonin (ts. tämä toinen) kokemuksella (ja muiden kehumana) väitän, että bretoni on fyysisesti parempi (jalat, kestävyys, jne.), mutta saku taas parempi riistalle. Molemmat kotikoirina ehdottomia.
Karkkareista sama kumman ottaa. Ei eroa. - kviiiik
Bitbull terroristi hankkeessa. Kun tarttuu kiinni ei irrota, siksi bitti. Uhri keskittyy koiraan, jolloin ote herpaantuu, saattaa mennä koko käsi suuhun kerralla.
- Saku 4v uros
Saksanmetsästysterrieri, toimii maan alla, päällä ja vedessä ja on tulisieluinen taistelija, ei pelkää mitään eikä ketään, käy karhunkin kimppuun, siispä tarvii tiukan koulutuksen, mutta varmasti monipuolinen koira metsälle ja helppohoitoinen kotona tietty liikuntaa tarvii paljon mutta niinhän ne koirat yleensä
- Sehän se
Aloittaja tietää jo itse vastauksen kysymykseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718