Kiva kun sähkönsiirto on melkein 4 kertaa kallimpaa kuin itse käyttö. Sähköyhtiönkään vaihto ei tee mitään, koska siirto on aina sama. Onko muilla samanlaisia laskuja?
sähköenergia 7e, sähkönsiirto 25e
6
107
Vastaukset
- höpö höpö
Siirtosumma on aina kulutuksen mukaan
- häh?
Siis miten?
- ei sitä
mistään hatusta arpalipulla arvota.
- Liittymä maksaa
Luepa lasku tarkemmin: sähkönmyyntifirma laskuttaa käyttämääsi sähköä hintaan Xsnt/kWh ja ehkä pientä perusmaksua.
Verkkoyhtiö puolestaan laskuttaa sähköliittymän perusmaksua (useamman kympin/kk) ja siirtomaksua & sähköveroa. - drtyietyu
Voithan aina irtisanoa siirtosopimuksesi ja alkaa hakea sitä sähköä säkillä sieltä sähkölaitokselta vai kuinka...
- rerw
siirtomaksussa veron osuus on suurempi kuin itse sähkönsiirto. Kommarit ajavat sähköveroilla suomalaiset kivikaudelle puuta ja tuikkuja polttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802