Luottokortilla siis saa käsittääkseni ikään kuin pieniä lainoja. Sillä voi ostaa, vaikkei rahaa olisikaan. Sillä voi ostaa velaksi. Onko tällaisessa järkeä? Kyllä pitäisi jokaisen osata hoitaa raha-asiansa niin, että ei tarvitsisi luottokorttiin turvautua.
Onko luottokortissa järkeä?
8
218
Vastaukset
Näin on näppylähanskat.
Ehkei siinä ihan pieniä lainoja oteta vaan siinä on ns. luotolla esim. 100 € . En muista kunnolla.
Kai siinä joku järki on, koska monilla ihmisillä on luottokortti ja kaikki eivät osaa summata raha-asioitaan niin hyvin. Kaikilla ei edes rahat riitä mihinkään.- pofkasdofkasd
Pihalla ollaan taas tästäkin asiasta
Oletko kokeillut varata hotellia ulkomailta?
- biologi_ei_kirj.
En ole. Äitini sanoi, että ilman luottokorttia ei välttämättä saa hotellihuonetta varatuksi, joten siihen sellaista tarvitsee.
Täytyy vielä korostaa, etten tiedä näistä asioista. Olen alaikäinen, joten en voi saada luottokorttia. biologi_ei_kirj. kirjoitti:
En ole. Äitini sanoi, että ilman luottokorttia ei välttämättä saa hotellihuonetta varatuksi, joten siihen sellaista tarvitsee.
Täytyy vielä korostaa, etten tiedä näistä asioista. Olen alaikäinen, joten en voi saada luottokorttia.Luottokortti ei ole yhtä kuin velaksi eläminen. Välttämättä. Luottokortilla voi vahvistaa tilauksen, saada lisää maksuaikaa, todistaa olevansa siinä määrin luotettava että haltijalle voi vuokrata auton. Mikään näistä asioista ei välttämättä maksa yhtään mitään, etkä ole myöskään "ottanut velkaa".
- biologi_ei_kirj.
nasse_seta kirjoitti:
Luottokortti ei ole yhtä kuin velaksi eläminen. Välttämättä. Luottokortilla voi vahvistaa tilauksen, saada lisää maksuaikaa, todistaa olevansa siinä määrin luotettava että haltijalle voi vuokrata auton. Mikään näistä asioista ei välttämättä maksa yhtään mitään, etkä ole myöskään "ottanut velkaa".
Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781