Onko kukaan teistä ollut kuntoutuskurssilla ajatellen työuupumusta ja siitä johtuvaa masennusta. Kaipaan jotain vertaistukea/kuntoutusta. Pahin aika on jo takanapäin ja toipumista on tapahtunut.
Olen menossa omalääkärille ja sen vuoksi kysyn muilta neuvoa edellä mainitun asian suhteen.
Työelämään on tarkoitus palata, mutta ei omalle alalle enää.
Kuntoutuskurssi tms
Työelämään...
2
125
Vastaukset
- Annukka2
Olen ollut Kelan järjestämällä työuupumus kuntoutuskurssilla ja oli tosi hyvä.Kannattaa hakea. Kelan sivuilta löytyy kuntoutuskurssihausta paikat ja ajankohdat kursseista.
Kannattaa selvittää omasta työeläkelaitoksesta ammatillisen kuntoutuksen mahdollisuutesi. Asiasta löytyy tietoa työeläkelaitoksen sivuilta. Työeläkelaitoksesta saat hyvän rahallisen korvauksen, jos myöntävät sinulle ammatillisen kuntoutuksen. - Työelämään...
Kiitos neuvoistasi!
Käyn heti sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089