kertokaa sonkajärven baareista ja miten ovat auki?
sonkajärven baarit?
35
4886
Vastaukset
- tuo4
Älä ainakaan mene sellaiseen paikkaan kuin Palomestari. Gasthaus neuvola ja Hollivooti on menemisen arvoisia paikkoja! :)
- mahtavataavetti
Joo ee missään nimessä palomestarii... Ylleesä o pixza puffetit että syö nii paljo ku jaksat, nii palom. on nii että juo nii paljo ku jaksat (siis nii paljo että et jaloillas pysy) iha säälitti joskus ku katoin ku kaks paarimikkoo kantaa asiakasta issoon taksiin ja ee meinannu niillä voimat riittää ku ukko oli ku makaroonia x100. Ja taitaa viinaksettii olla nii että ku ruppee pullo vajumaan liikoo nii laitetaan vettä lisäks. En oo kuullu siitäpaikasta mittään muuta kuin pahhoo.
- tyytyväinen
Jännä on tuo sinun yhtälösi, vettä pullossa ja ukko liian kännissä :) Itse pidän Palomestarista kaikista eniten, mukavat tytöt ja hyvää grillimättöä!
- mahtavataavetti
tyytyväinen kirjoitti:
Jännä on tuo sinun yhtälösi, vettä pullossa ja ukko liian kännissä :) Itse pidän Palomestarista kaikista eniten, mukavat tytöt ja hyvää grillimättöä!
niiii, minä puhuinnii viinaksista. mutta jos tuo ukkeli joi kaljoo, tai sitten jottain muuta. pölöjä! onkoha niillä näteillä tytöillä hykieenijapassit kunnossa, ku ee oo tainnu(kuulemma) kaikilla sitä olla. että hyvvää rillimätön ruokahalua vuan sullekki
- Huuliveikkonen
Taitaahan nuo olla kahteen asti viikonloppusin auki ainakin. Facebookista löytyy kaikkien sivut ja aukioloajat.
Neuvolassa aina hyvä fiilis, eniten porukkaa.
Hollivooti usein tyhjillään, ellei kanta-asiakkaita lasketa
Palomestari taitaa olla auki miten sattuu, riippuu henkilökunnan määrästä vissiin.
Neuvola on paras.- kiurvetinen
Sonkajärvellä ee oo muuta kun juoppoja ja hulluja menipä mihin paikkaan tahansa!
- Hullu?
kiurvetinen kirjoitti:
Sonkajärvellä ee oo muuta kun juoppoja ja hulluja menipä mihin paikkaan tahansa!
Tänne vaan niin keskustellaan asiasta! Ihan varmasti saa olla rauhassa baareissa jos vaan ei ala sitä päätän aukomaan..
- kiuruveteläinen
kiurvetinen kirjoitti:
Kiuruveellä sitte puukkosankareita ja körttiläisiä,ihan kaupunki on,kyllä käyp katteeksi
- kiurvetinen
kiuruveteläinen kirjoitti:
Kiuruveellä sitte puukkosankareita ja körttiläisiä,ihan kaupunki on,kyllä käyp katteeksi
No kun minä kävin siellä sontajärven puareissa nii ee siellä tosiaan näkyny muita kuin juoppoja ja juoppohulluja ja muutamia halapoja huorija.
näiltä huorilta kuulemma saa kaapanpiällisiksi kaikki maholliset taudit, kivoo!
ol siellä palomestarissa onnettoman näkönen kalju tiskijukkakkii joka sekoili levyjesä kanssa. - Anonyymi
kiurvetinen kirjoitti:
Eikös siellä lähinnä ole enää miehiä jäljellä?
- ohikulkija7
Oon luullu että Neuvola on jo kuihtunu pois. Yllätys on jos siellä tosiaan käy porukkaa.
- Vantaa78
Viime viikonloppuna Neuvolassa käyneenä voin sanoa, että ei oo kuihtunu pois. Molempina iltoina porukkaa ja hyvä meininki. Jäi ainaki vieraspaikkakuntalaiselle hyvä fiilis!
- muuttaja2
saakos näistä mistään myös ruokaakin?
- ilmianna
Ei saa,joutuu ostamaan
- vuttamän
Kireitä pierettimiä,panna ois pitäny,antaavat takapotkuja,peukalo anuksessa istuttiin ja pussailtiin,tärvättiin 400€ sonkajärven yöelinkeino elämään,eipä kyselty netissä lähtie$$$ä,fyffet meni hyvään tarkoitukseen
- Kaskas1
Neuvolassa olen tykännyt käydä. Iloinen, reilu asiakaspalvelu. Työntekijät ystävällisiä, ilmapiiri hyvä. Ja ainahan siellä on eniten porukkaa :)
- Sonkajärvensuloisin
Minun kokemukseni mukaan naispuolinen työntekijä oli hapan ja naama norsunrömpsällä. Toista kaljaa tilatessani huokaisi: "TAASKO sulle olut...." ihan niin kuin olisi ollut hänelle suuri vaiva tehdä työtään, eli laskea minulle olutta hanasta. Käyttäydyin mielestäni asiallisesti, enkä ollut humalassa.
- Sonkajärvensuloisin
Teki mieli pyytää anteeksi, kun tulin hänen työpaikalleen häiritsemää hänen työntekoaan. Eikun....
- Natsi56
Pitkästä aikaa paliksessa käytyä tuli todettua ettei meno ole muuttunut ollenkaan,ainakaan parempaan suuntaan. Liikaa päihtyneet ja riidan haluset saivat vapaan vallan rellestää ja hangotella tappeluja henkilökunnan puuttumattomuuden (vai ammattitaidottomuuden ) takia. Poke ei varmaan olisi pahasta. Aika ikävä maku jäi hampaankoloon .
- Anonyymi
Saisko sieltä persettä? Kyselee miäs
- Anonyymi
On siellä ihan kivan näköisiä maatalon poikia.
- Anonyymi
Ei enää kun omistajat vaihtu
- Anonyymi
Takkobaari on hyvä.
- Anonyymi
Eukkojenkin kierrätys sitä luokkaa että ensimmäiset alkavat olla jo omillaan
- Anonyymi
Onko jotkut jo toisella kierroksella?
- Anonyymi
Niistä löytyy yleensä nämä ns tapakihlautujat
- Anonyymi
Hollivootissa huonot ruuat. Ranskalaiset lötköjä ja sinappi kuraa ja makkarat maistuu oudoilta.
- Anonyymi
Et ehkä sääliäni kaipaa, ei se saa tuskaa puutumaan
- Anonyymi
Mitä turskaa nauraa ja purskaa DDD.
- Anonyymi
Kiertopalkinnot kiertää
- Anonyymi
Onkos se Neuvola auki? Ja onko kiertopalkintonaisia? Pitäskös etelästä tulla....
- Anonyymi
Tervetuloa polkemaan tulpattomia mopoja
- Anonyymi
Paikkakunnalla, jolla on enää vain miehiä jäljellä, baarit ovat varmaan aika mielenkiintoisia...
- Anonyymi
Kaikki naaraat on saatettu tiineeksi.
- Anonyymi
Neuvolassa lauantai iltana hyvä meininki ja porukkaa, isketään valomerkki puolilta öin. Ihmeelliseksi mennyt meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821700
- 511360
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471285Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191173
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23962Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?86961- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942