Ehkä luet tän joskus

rrrrriiinnnnnngggggg

Moi ***,

Kirjotan sulle nyt tämmösen viestin, jonka ehkä luet sattumalta tai sitten linkkaan tän sulle. Nyt on deeppiä settii, varaudu. Älä ota tätä tunkeiluna.... Mä vaan välitän.

Sun kannattais etsiä elämääs joku johon voit luottaa. Anna ajan ja kokemusten tehdä sun olo turvalliseksi. Kun niin käy, heittäydy.
Musta tuntuu välillä että sä pelkäät itseäsi ja muita yhtä paljon. Älä pelkää. Me ei tunneta kovin syvällisesti mutta mä nään, että sä oot itsellesi ankara. En tiedä sun elämän kulusta mutta jos jotain virheitä joskus on tullu tehtyä, ne on menneitä. Niitä voi miettiä, kysyä itseltään mikä johti mihin. Jos joku muu on sua satuttanu, päästä joku hyvä ihminen lähelle ja anna sen sivellä haavoja Septidinillä. Kuka se hyvä ihminen voi olla? Vaikka naapurin Seppo, jos siltä tuntuu. Hyviä ihmisiä oon nähny pörräämässä sun ympärillä. Älä oo niillekään niin ankara. Äläkä pelkää niitä.

Säkin oot niin hyvä. Joissain arkipäivän jutuissa oot suojellu mua, sanonu mua tinakenkäiseksi. Mä oon välillä (vai aina, heh) varmaan aika rasittava kun tuppaan seuraan ja höpötän.
Joskus vaan tuntuu että oot apea etkä näe itseäsi tarpeeksi arvokkaana. Sillon musta välillä näyttää, että pelottelet ihmisiä pois luotasi äkäisellä ja sulkeutuvalla käytöksellä. Mä tiedän, että se johtuu suojavaistosta. Kukahan sua on satuttanu joskus. Älä anna sen sattumisen määrätä enää. Olet hieno ihminen.
Nyt varmaan menen jo liian pitkälle tulkintojeni kanssa, älä suutu. Pakko silti sanoa, että minusta sinä välillä aliarvioit itsesi. Luulet itseäsi pahemmaksi kuin olet. Ole varovainen, ettei siitä tule piilopaikka. Sitä saattaa luulla itseään yöeläimeksi, kun luolasta ulos tullessaan valo kirvelee silmiä. Älä erehdy. Niin käy kaikille, jotka on ollu pitkään hämärässä.

Jos olen linkannu tän sulle me ollaan varmaan tutustuttu vähän paremmin. Jos törmäät itse... Varmaan tunnistit jostain vinkeistä. Älä suutu mulle äläkä pidä tätä luennointina. En haluu että tää on sellanen. Mä en kirjota näin koska yrittäisin muuttaa sua tai saada sut tekemään jotain mitä et tahdo tehdä. Enkä siksi että ajattelisin sun olevan tyhmä tai huono itsetuntemuksessa.
Mä kirjotan tän vaan siksi, että muistaisit uskoa itseesi. (Jos et usko, niin sitten vähän syytän huonosta itsetuntemuksesta.) Ja siks, että muistaisit miten tärkeetä on uskaltaa päästää ihmisiä lähelleen. Se on oikeesti tosi tärkeetä. En mä tiiä miten onnistuin, vai onnistuinko vaan ärsyttämään. Toivottavasti en ärsyttäny. Oon tämmönen vaan koska välitän. Siitä kaikki tämä.

Lähetän sulle voimauttavan halin!

- X

8

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThanX

      Kyllä kolahti ja kovaa...heart of a cold broken man just got little warmer you know

    • ***???

      Vau. Tutun kuuloista tekstiä. Tosin, niin moni muukin teksti täällä.

      • Evvvk7

        Niin metsä voi joskus vastata kuin sinne hiudetaan.


    • moii2 -X-

      Olit laittanut aika setin luettavaksi, myönnetään. Mutta asiaa lähes kaikki jollekin määrätylle lukijalle, nyt lukijana olen minä.
      Voin olla aivan väärä tai jollain lailla tarkoittamasi oikea lukija,mene ja tiedä. Kirjoitukseesi ainakin vastaan tavallani. Ehkä käyt joskus lukemassa vuorostasi.

      Luottamus on hieno sanana, mutta sen saavuttavuus on usein työn takana, jos on tapauksia mitkä sen ovat vieneet. Kirjoitettuna moni asia kuulostaa helpolta, aivan kuin asioiden yli voisi noin vaan kävellä ja unohtaa. Mutta kun ei vaan voi usean vuodenkaan kuluttua.
      Usein on mahdottomuus tietää menetettyjen asioiden palautumista, aika näyttää ajan ja tavan kuinka selviytyä.

      Ankaruus itseen ja välillä jonkinlainen turhautuneisuus ovat kuluttavia ja turhia argumentteja. Kuitenkin moni asia liittyy toiseen, ennen pitkää asioiden on tapana järjestyä ja luottamus palautuu pieninä palasina. Jaksettava uskoa, niin kauan kuin mieli on valoinen ja toiveikas elämän suhteen. Onneksi olen itse positiivisuus, eli kohti aurinkoa uskon kulkevani, niinkuin riviesi välistä sinun toivon suhteeni.

      Kirjoitit kauniisti ja asiallisesti,ei ole mitään syytä suuttua tai aliarvioida näkemyksiä, joita sinulla selvästi on "asioihin".

      Onnistuit hienosti, en ärsyyntynyt, enkä muutenkaan haistattele, tiedät sen harvinaisen hyvin, mikäli vähänkään oot sanojesi mittainen! Ja olethan sinä.

      Välitän lämpimän voimahalin, olethan kaltaiseni "tunteilija", jollaisen jokainen tarvitsee.

      Kiitos että olet olemassa ja tuomassa hyviä fiiliksiä!

    • Ihana_teksti_

      Onpa kaunist teksti jollekin. Toivottavasti saat häneen yhteyden ja löydätte toisenne taas.

    • tellmeall

      Jumalaan voi yksin luottaa, sanotaan Raamatussa. Ihmiseen ei voi luottaa. Sekin sanotaan Raamatussa. Jokainen voi tutkia itseään ja vastata kysymykseen onko ollut aina luotettava.

      Naisten kanssa miehen on paha olla sillä naiset ovat rahan perään. Jeesuksen kanssa on hyvä olla, sillä Jeesus on miehen hyvän olon aikaansaamisen perään.

      • LuotetaanRaamattuunTässä

        1. Moos. 2:18
        Job. 6:14
        Sananl. 18:24


    • päve4

      Ketä tarkoitat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe