Sudet tai koirasudet eli tämä suomen kanta voisi siirtää Ahvenanmaalle.......oulun dosentti vaan tutkimaan pedolta perskarvan ja vertaamallla sitä omaan tai johonkin mihin haluaa. Eiköhän tämä siirto kävisi hyvin tainnutusammuksilla. Samalla tämä kanta mikä se onkaan säilyisi puhtaana. Tuskin ahvenamaalaiset panisi asiaa pahalla ja voisihan siihen saada EU-rahoitusta, kun ne vaativat kannan säilymistä. Ahvenanmaa on riittävän suuri saari riittävän kannan säilymiseen. Tässä oltaisiin tyytyväisiä varmaan me petovihaajat ja te hyysääjät.
Sopuratkaisu
Toimeen
2
117
Vastaukset
- Aaretti2
Taitaa aloittajan lääkitys pois kohraltaan
Pyydä omaishoitajaltasi tablettia ja odota vaikutusta . Kyllä se siitä sitten- Toimeen
Lääkityksestä en tiedä, mutta ei se sinullekkaan pahasta olisi. Eikö tuo olisi sopiva keino saada ongelmat hoidettua ? :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624