Poliisintappaja vankilassa

Steen Pasanen

Miten Tauno Pasasen vankila aika silloin aikoinaan meni kun oli lahdannut 4 poliisia hengiltä - Joutuiko olemaan koko tuomionsa liskolla vai nauttiko muiden vankien kunnioitusta?

Miten vankilassa suhtaudutaan henkilöön joka tappaa virantoimituksessa olevan poliisin?

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kessu ylivartijana

      Voi voi lapsia ja niiden märkiä päiväunia!
      Linnalaitoksissa on hyvin vähän homoja ja eivät tuo sitä sairauttaan mitenkään esille,vaan ovat hyvin hiljaa omissa oloissaan! Tanen kanssa lusin lähes koko 70 luvun rixussa ja ihan mukava mies oli.Kenenkään kanssa hänellä ei ollut mitään riitoja. Saunamajurina Tauno oli vuosia mutta pääsi sitten pihapaavaliksi,eli ajeli kesäisin nurmikoita ja talvet kolaili lumia (ilman valvontaa) Sekä vartijat,että vangit piti rauhallisesta ja asiallisesta miehestä! Kiljua valmistettiin joskus vaatenarikassa ja Tane osasi sen homman.Oli muutenkin etevä käsistään ja kuparitaulua sekä arkkuja väsäiltiin askartelusellissä.Vaimonsa Liisa muutti pois pihtiputaalta ostaen pienen mökin rixusta siitä läheltä linnaketta.Liisa siinä vuosien saatossa alkoholisoitui ja niinhän siinä kävi,että Tauno kuristi Liisan vahingossa hengiltä mutta sekin jo kauan sitten lusittu. Tane asustelee Riihimäen laitamalla vanhusten palvelutalossa nykyään.Terveisiä vaan sinne evp vankitoverilta!

      • Hyvään.aikaan.ennen

        Näin oli. Taunolle, talon ja sellien ovet auki joka paikkaan. Nautti kunnioituksesta, jopa pamppujen taholta, mutta eipä kukaan alkanut nostamaan Taunoa jalustallekaan. Hän oli Vanki kuin kuka tahansa. Paremminkin kompattiin Taunoa kestämään elinkautinen kunnialla ja sen Tauno teki, sairauksista huolimatta, oli sydänvikaa jne. Taunon kanssa itsekin olin samoissa ryhmissä, muutaman kerran ja ne eivät olleet AA-ryhmiä tai uskovaisten vouhotuksia.

        Liskoja ei ollut silloin, eikä tarvinnut. Ei- toivotut henkilöt joko lähtivät, lähetettiin tai joutuivat lähtemään "piiloon ja pakoon" toiseen taloon. Joskus saattoivat saada hieman turpiin. Miehet joilla oli maine ja ladut kunnossa, saivat lusia rauhassa.

        Kilju ja manrax ja vesparax hommiin en itse ryhtynyt, kun en käyttänyt enkä käytä vieläkään. Konnan vanhuus kuluu näin eläkeläisenäkin ja rikosrekisteri puhtaana, kapla laput muistoina.


    • Lempeä mies kaiken kaikkiaan.

      Kunhan kivääriään tarkkuutti ja poliisit vain kävelivät pitkin polkua luoteja päin.

      Vaimoaankin halasi ja rutisti sydämensä kyllyydestä. Mitä nyt vaimo vähän vaikersi, sätki ja kuoli.

      Väärinymmärretty maailmaa syleilevä rauhan mies.

    • lisää_taunoja

      niin hyvä tulee!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe