Olen täältä lueskellut kivoja juttuja sessioista.Yleensä haetaan miestä,pariskuntaa tai nuorta naista.Onko keski-ikäisellä kokeilunhaluisella daamilla mitään mahdollisuuksia?:)
Ryhmäseksiin nainen...
18
672
Vastaukset
- Siinä vastaus
Haetko sinä arvotavaraa kaatopaikalta?
- Saisinko?
No hups,sellaista en kyllä ajatellut.Mitä sinä tarkoitat?
- Suoli24.
Sitä että tämä Suoli24 on varsinainen surkimusten kaatopaikka. Muualta voisi saada laatuakin.
- Daisko?
Suoli24. kirjoitti:
Sitä että tämä Suoli24 on varsinainen surkimusten kaatopaikka. Muualta voisi saada laatuakin.
Kertoisitko ystävällisesti,mistä sitä laatua voisi saada:)?
Et taida olla ihan uskottava,jos itsekin täällä hyörit.
Mutta olen avoin ehdotuksille:) - Minä erotan
Daisko? kirjoitti:
Kertoisitko ystävällisesti,mistä sitä laatua voisi saada:)?
Et taida olla ihan uskottava,jos itsekin täällä hyörit.
Mutta olen avoin ehdotuksille:)Katsos kun en etsi täältä seuraa. Minä heitän hetulaa.
Onhan noita treffisaitteja vaikka vuohet söis.
On melkoista järjen köyhyyttä, jos ei erota keskustelufoorumia ja treffisaittia toisistaan!
- Mikael 30v.
Mist päin daami oot ? Kyselee 30v. Mies Salosta
- Saisinko?
Helsingistä olen:)
- Meille?
Saisinko? kirjoitti:
Helsingistä olen:)
Etsitkö siis paria itsellesi?
- Greystoke1
Viime syksynä pääsin mukaan yhteen ryhmäsessioon täällä Helsingissä missä nimenomaan osallistujat olivat enemmän aikuisessa iässä. Meno oli todella mukavaa ja fiilis rentoa. Se oli hyvin positiivinen ja nautinnollinen kokemus. Kuuleman mukaan yrittävät järjestää uudelleen nyt alkuvuodesta. Jos kiinnostaa niin voin kertoa lisää...
- Saisinko?
Meille/Greystoke1,
Etsin paria,kahta miestä tai ryhmää.Olen tässä asiassa kokematon,mutta varmaan nopea oppimaan.En osaa järjestelyjä,mutta täytän varmaan niidenkin osalta oman osani mielelläni,kunhan tiedän mitä minulta odotetaan:) - Greystoke1
Kiva kuulla "Saisinko?". Voin kertoa lisää, mutta valitettavasti tällä palstalla on yksi mielisairas häirikkö jota suomi24 ei ole pyynnöstäni huolimatta poistanut. Hän käyttää nimimerkkiä Kutsuni tai Laatuvalvoja ja levittää täällä julkaistuja meiliosoitteita spämmipalvelimille. Joten en voi kirjoittaa suoraan osoitettani tähän. Mutta jos vinkkaan, että se on suomi24:n osoite ja etunimi on nimimerkistäni greystoke poistettuna numero yksi niin siinähän se olisi. Kirjoita niin saat paluuviestilläni lisätietoa kuinka homma toimii ja kuinka siihen pääsee mukaan. Tietysti edellytttäen, että olet aidosti nainen etkä mies/feikki tms. joita täällä piisaa....
- Saisinko?
Juu,kiitos:)
Kohta "järkeilen"tuon osoitteen ja laitan sinulle viestin.Mä toivon myös,että jollain ilveellä ymmärrän Sinut aidoksi ja oikeaksi:)On tullut mun naiveihin yrityksiini täällä
Yhtä ja toista shittiä. - Milla Q.
Hei Saisinko?,
Katsopa Iskurista ilmoitukseni otsikolla "Bi-nainen ryhmään", nimimerkillä "Group sex", jos vaikka kiinnostaisi. Kyyti Helsingistä järjestyy (toinen miehistä on stadista). Ilmoitus on osastossa nainen-nainen. Useampi pari etsii naista kolmanneksi, eli taitaa kysyntä olla suurempaa kuin tarjonta :)
Saattaa ollakin ;)
- Aikuismies
Saisinko - Hei sinä! Jos vain minusta riippuu niin saisit ja saat!! Tulen mielellään mukaan kimppajärjestelyihin ja mukaan! Hgistä minäkin olen. Laitapa viestiä!
- mies201
Luotettava numero 0465402828 hyvä jumppa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035