Ryhmäseksiin nainen...

Saisinko?

Olen täältä lueskellut kivoja juttuja sessioista.Yleensä haetaan miestä,pariskuntaa tai nuorta naista.Onko keski-ikäisellä kokeilunhaluisella daamilla mitään mahdollisuuksia?:)

18

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä vastaus

Haetko sinä arvotavaraa kaatopaikalta?

• Saisinko?

No hups,sellaista en kyllä ajatellut.Mitä sinä tarkoitat?

• Suoli24.

Sitä että tämä Suoli24 on varsinainen surkimusten kaatopaikka. Muualta voisi saada laatuakin.

• Daisko?
        Suoli24. kirjoitti:

Sitä että tämä Suoli24 on varsinainen surkimusten kaatopaikka. Muualta voisi saada laatuakin.

Kertoisitko ystävällisesti,mistä sitä laatua voisi saada:)?
        Et taida olla ihan uskottava,jos itsekin täällä hyörit.
        Mutta olen avoin ehdotuksille:)

• Minä erotan
        Daisko? kirjoitti:

Kertoisitko ystävällisesti,mistä sitä laatua voisi saada:)?
        Et taida olla ihan uskottava,jos itsekin täällä hyörit.
        Mutta olen avoin ehdotuksille:)

Katsos kun en etsi täältä seuraa. Minä heitän hetulaa.

Onhan noita treffisaitteja vaikka vuohet söis.

On melkoista järjen köyhyyttä, jos ei erota keskustelufoorumia ja treffisaittia toisistaan!

• Mikael 30v.

Mist päin daami oot ? Kyselee 30v. Mies Salosta

• Saisinko?

Helsingistä olen:)

• Meille?
        Saisinko? kirjoitti:

Helsingistä olen:)

Etsitkö siis paria itsellesi?

• Greystoke1

Viime syksynä pääsin mukaan yhteen ryhmäsessioon täällä Helsingissä missä nimenomaan osallistujat olivat enemmän aikuisessa iässä. Meno oli todella mukavaa ja fiilis rentoa. Se oli hyvin positiivinen ja nautinnollinen kokemus. Kuuleman mukaan yrittävät järjestää uudelleen nyt alkuvuodesta. Jos kiinnostaa niin voin kertoa lisää...

• Saisinko?

Meille/Greystoke1,
      Etsin paria,kahta miestä tai ryhmää.Olen tässä asiassa kokematon,mutta varmaan nopea oppimaan.En osaa järjestelyjä,mutta täytän varmaan niidenkin osalta oman osani mielelläni,kunhan tiedän mitä minulta odotetaan:)

• Greystoke1

Kiva kuulla "Saisinko?". Voin kertoa lisää, mutta valitettavasti tällä palstalla on yksi mielisairas häirikkö jota suomi24 ei ole pyynnöstäni huolimatta poistanut. Hän käyttää nimimerkkiä Kutsuni tai Laatuvalvoja ja levittää täällä julkaistuja meiliosoitteita spämmipalvelimille. Joten en voi kirjoittaa suoraan osoitettani tähän. Mutta jos vinkkaan, että se on suomi24:n osoite ja etunimi on nimimerkistäni greystoke poistettuna numero yksi niin siinähän se olisi. Kirjoita niin saat paluuviestilläni lisätietoa kuinka homma toimii ja kuinka siihen pääsee mukaan. Tietysti edellytttäen, että olet aidosti nainen etkä mies/feikki tms. joita täällä piisaa....

• Saisinko?

Juu,kiitos:)
      Kohta "järkeilen"tuon osoitteen ja laitan sinulle viestin.Mä toivon myös,että jollain ilveellä ymmärrän Sinut aidoksi ja oikeaksi:)On tullut mun naiveihin yrityksiini täällä
      Yhtä ja toista shittiä.

• Milla Q.

Hei Saisinko?,

Katsopa Iskurista ilmoitukseni otsikolla "Bi-nainen ryhmään", nimimerkillä "Group sex", jos vaikka kiinnostaisi. Kyyti Helsingistä järjestyy (toinen miehistä on stadista). Ilmoitus on osastossa nainen-nainen.

• Useampi pari etsii naista kolmanneksi, eli taitaa kysyntä olla suurempaa kuin tarjonta :)

• Saattaa ollakin ;)

• Aikuismies

Saisinko - Hei sinä! Jos vain minusta riippuu niin saisit ja saat!! Tulen mielellään mukaan kimppajärjestelyihin ja mukaan! Hgistä minäkin olen. Laitapa viestiä!

• mies201

Luotettava numero 0465402828 hyvä jumppa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      30
      4645
    2. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      128
      3992
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      33
      3717
    4. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      146
      2719
    5. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      86
      2593
    6. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      41
      2486
    7. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      13
      2471
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      66
      2318
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      54
      1969
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      146
      1793
    Aihe