Kansio palaa aina työpöydälle takaisin

wdefrop098u7

Minulla on yksi tyhjä kansio työpöydällä. Poistan sen, niin vähän ajan päästä se tulee takaisin työpöydälle. Se on silti roskiksessakin, eli aina kun poistan niin menee sinne (on siellä siis nyt moneen kertaan)... mutta aina tulee uusi työpöydälle, eikä auta vaikka tyhjään roskiksen, tulee silti takaisin työpöydälle. Käyttis Win8 ja kone HP:n läppäri. Help!

22

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedämmekö me

      onko se piilotettu kansio?

    • ja mikähän

      tämän yhden tyhjän kansion nimi on?

    • Johan on

      Minulla on puolestaan kaksi desktop.ini -tiedostoa työpöydällä. Toinen on yleisellä työpöydällä ja toinen henkilökohtaisella, joten sen vuoksi näkyvät yhtäaikaa.

      • urpurpurpurpurp

        desktop.ini on Windowsin järjestelmätiedosto ja niiden kuuluu olla siellä.


      • turhakkeita
        urpurpurpurpurp kirjoitti:

        desktop.ini on Windowsin järjestelmätiedosto ja niiden kuuluu olla siellä.

        Jotka voi heivata veks, tulee tarvittaessa takas.


      • urpurpurpurpurp
        turhakkeita kirjoitti:

        Jotka voi heivata veks, tulee tarvittaessa takas.

        Voi tietysti heivata pois, mutta tulevat yleensä aika nopeasti takaisin. Nuo poistamalla levytilaa saa vapautettua tällä koneella 456 tavua, joten ihan turhaa hommaa.


      • kutenhaluaa
        urpurpurpurpurp kirjoitti:

        Voi tietysti heivata pois, mutta tulevat yleensä aika nopeasti takaisin. Nuo poistamalla levytilaa saa vapautettua tällä koneella 456 tavua, joten ihan turhaa hommaa.

        Toki jos niitä haluaa työpöydällä katsella. No, minä nyt pidän työpöydällä vain päivittäin vaihtuvan taustakuvan.


    • wdefrop098u7

      Kansion nimi on vain bbbb ja siellä oli jotain väliaikaista joskus, nyt siis tyhjä. Mutta ei poistu :/ Ei ole piilotettu kansio.

    • Ubuntu Live cd kehiin. Sillä voi yleensä poistaa tällaiset.

      • aivoripuli-kannylle

        Ei auta tuossa. Eikö aloittajan viestistä selvinnyt että kun sen poistaa niin se palaa takaisin, vaikka poistaa sen Ubuntulla niin se palaa silti takaisin. Oikea ratkaisu on ihan jotain muuta kuin nuo typerät aivoripulisi.


    • Ei aloittajan viestissä mainittu Ubuntun käytöstä mitään.

      • aivoripuli-kannylle

        kannyman 17.1.2015 16:51
        Ubuntu Live cd kehiin. Sillä voi yleensä poistaa tällaiset.

        Itse aloit sopertaa Ubuntusta ja vastauksessa todettiin aivan oikein ettei siitä ole tässätapauksessa apua. Etkö edes muista mitä olet ITSE sopertanut ?

        Katsoisit mihin viestiin se kommnetti on vastauksena ja LUKISIT sen jos et muista kirjoittamiasi tekstejä.

        PS. Muut osaavat kohdistaa vastauksensa eli se vastaus on kommentoitavan viestin alla joten kommentoitu viesti löytyy helposti. Vain sinulle tuo vastauksen kohdistus tuntuu tuottavan ongelmia.


    • Ei sitä voi tietää ellei testaa.

      • sekokannylle

        Mitä ei voi tietää ? Mitä pitäisi testata ? Etkö todellakaan osaa kohdistaa kommenttiasi niin ei tarvitsisi arpoa mihin viestiin ja mitä asiaa yrität kommentoida.


      •  kannyman
        sekokannylle kirjoitti:

        Mitä ei voi tietää ? Mitä pitäisi testata ? Etkö todellakaan osaa kohdistaa kommenttiasi niin ei tarvitsisi arpoa mihin viestiin ja mitä asiaa yrität kommentoida.

        En voi koska menee liian kapeaksi.


      • kukkuluuruuruu
         kannyman kirjoitti:

        En voi koska menee liian kapeaksi.

        Herää pahvi ja aihda selain parempaan.


      • nohuhhuhhuh
         kannyman kirjoitti:

        En voi koska menee liian kapeaksi.

        Olet jo kovin kapeakatseinen.
        Voisit myös opetella sen selaimen käytön.


    • Lue niin selviää.

      • Käyttis Win8

        noin minä luin, mitä ja mistä pitäisi lukea?


      • håkannyman
        Käyttis Win8 kirjoitti:

        noin minä luin, mitä ja mistä pitäisi lukea?

        Se vastailee itselleen ja kapeaksimeno häiritsee, ei se että muut eivät voi seurata aivopieruja.


      • karvainen repse
        håkannyman kirjoitti:

        Se vastailee itselleen ja kapeaksimeno häiritsee, ei se että muut eivät voi seurata aivopieruja.

        kaipa tuo kapeaksi meno putkiaivoja häiritseekin ja jos on vielä tunnelinäkö ja helvetin iso nenä kuten kannymanilla kuvistaan päätellen on niin eihän tuota lavealta näe lukea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe