Oisko kenelläkään suositella?
Hyvää paikallisopasta Phuketiin?
14
253
Vastaukset
- sinne vaa
Soi Ericiltä löydät hyviä ladyboyta
- Ääliöt
Pysykää juntit himassa jos tarviitte jokapaikassa oppaita....
- Thaimaan Tietäjä
Älä nyt kimpaannu, yritä ymmärtää näitä avuttomia pakettimatkaajia, Täällä rakkaassa kotimaassamme puhutaan kuinka nykyihmiset ovat kielitaitoisia ja sivistyneit. hevonkakat sanon minä tässäkin tapauksessa aloittaja toi uusavuttomuuden ja ennakkoluulot erinomaisesti esille. Paljon ei vaadi ottaa selvää Phuketin nähtävyyksistä samoin kun kyselee hotlan respasta niin varmasti löytyy kuski jolla on diili hotlan kanssa ja kierrättä kokopäivän jos tarvetta on. mikäli tuo ei riitä niin kadut ovat matkatoimistoja täynnä ja räätälöivät mieleisiä retkiä asiakkaille.
- kale11
Hei,
Suosittelen lämpimästi sinullekin opastamme, jonka palveluja
olemme käyttäneet jo useammilla Phuketin matkoilla.
. Hän on järjestänyt meille
taksimatkoja, retkiä saarille ja Khao Sokin luonnonpuistoon
ja viime reissulla taksi kyytin Koh Samuin saarelle.
Retket puolta halvemmalla kuin matkatoimistot.Rainy on
luotettava,puhuu sujuvasti englantia.
Hän on Bangokissa opiskellut matkailuoppaaksi, todella osaava ja
sivistynyt ihminen.
Yhteystiedot: Rainy mobile: 66843073993 tai 66887541237
email: [email protected]
Jos haluat keskustella aiheesta niin osoitteeni on : [email protected]
Kale- Bab-bab-bab
Kale11 lensi lankaan alle kahdessa tunnissa. Luuletko oikeasti että ketään kiinnostaa sinun opaspalvelusi?
- minääääävaaan71
kuinka taksilla mennään samuille?
- SamiLahti
Hän ei siis aja itse, vain järjestää. Phuketiin 26.2.-20.3.2015 käyty monta kertaa, mutta jotain kaipaisi....
- kale11
Rainy ei aja itse vaan järjestää. Meitä kuskasi Koh Samuille iso uusi tilaauto.
Hinta oli vähän edullisempi kuin itse ajavien kuskien tarjoukset.
Kuljettaja oli mielyttävä, osasi englantia. Poikkesimme matkalla kaupassa ja kalatorilla. Tosi mielenkiintoinen matka. Ja sitten kahden viikon loman jälkeen sama kuljettaja haki meidät koh Samuilta Phukettiin.
- etsinopastyttöä14-17v
vastaukset sekavia ! ja vastaus riippuukin siitä etsiikö opasta (ihmistä jokaneuvoo ja järjestelee liikkumiseen ym nähtävyyksiin liittyvää) vai "opasta" (baarityttö / huoraa ). koska muistakaa kaikki oppaat ei ole huoria , mutta kaikki huorat on oppaita (Thaimaassa)
- BoorikanFarang
Ei edes Thaimaalaiset kutsu baarityttöjä huoriksi! Tietäisit sen jos olist Thaimaassa käynyt. Parempaa seuraa kuin känniset suomalaiset nämä baaritytöt ovat.
- fälänfinlään
BoorikanFarang kirjoitti:
Ei edes Thaimaalaiset kutsu baarityttöjä huoriksi! Tietäisit sen jos olist Thaimaassa käynyt. Parempaa seuraa kuin känniset suomalaiset nämä baaritytöt ovat.
Täysin samaa mieltä.
Parempaa ja Terveempää seuraa etenkin kuin Sika Amalia. - kivojaseuralaisia
Nickisi on typerä etsinopastyttöä 14-17v
Thaimaahan ei baarin pääse töihin alle 18 vuotias .Hyvin harvoin ne baaritytöt ovat alle 20 vuotiaita, yleensä 23 vuodesta ylöspäin. Mukavia ja iloisia tyttöjä kunhan kohtelee heitä hyvin. Itse valikoin yleensä seuralaiseksi sellaisen joka ei ole Isaanista kotoisin silloin tytöt osaavat yleensä parempaa englantiakin kuin suoraan riisipellolta tulleet.
- sanukmaak
Itse en koskaan osta seuraa thaimaasta, koska sitä on tarjolla muutenkin yllinkyllin. Thaimaalaisten kanssa jutellessa, monet ensin sanovat olevansa kotoisin jostain muualta kuin isaanista. Paljon jutelessa sitten ilmeneekin että vanhemmat asuvat tai asuivat isaanissa. Toisaalta aina kun olen tavannut Thaimaalaisen josta pidän vielä viikonkin kuluttua, on hän ollut kotoisin isaanista.
Täsmennän nyt vielä ettei kaikki koilisen thaimaan asukit ole mielestäni mukavia. Kyllä sieltäkin löytyy ahneita ja itsekeskeisiä ihmisiä.- JaaTzyaPhuut
Kyllä sen Isaanin murteen erottaa yhtä helposti kuin savonmurteen. Samanlaisia luonteeltaankin ovat. Kun savolainen ja isaanilainen puhuu on vastuu kuuntelijalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418