Hyvää paikallisopasta Phuketiin?

Hyvän haltia

Oisko kenelläkään suositella?

14

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne vaa

      Soi Ericiltä löydät hyviä ladyboyta

    • Ääliöt

      Pysykää juntit himassa jos tarviitte jokapaikassa oppaita....

      • Thaimaan Tietäjä

        Älä nyt kimpaannu, yritä ymmärtää näitä avuttomia pakettimatkaajia, Täällä rakkaassa kotimaassamme puhutaan kuinka nykyihmiset ovat kielitaitoisia ja sivistyneit. hevonkakat sanon minä tässäkin tapauksessa aloittaja toi uusavuttomuuden ja ennakkoluulot erinomaisesti esille. Paljon ei vaadi ottaa selvää Phuketin nähtävyyksistä samoin kun kyselee hotlan respasta niin varmasti löytyy kuski jolla on diili hotlan kanssa ja kierrättä kokopäivän jos tarvetta on. mikäli tuo ei riitä niin kadut ovat matkatoimistoja täynnä ja räätälöivät mieleisiä retkiä asiakkaille.


    • kale11

      Hei,
      Suosittelen lämpimästi sinullekin opastamme, jonka palveluja
      olemme käyttäneet jo useammilla Phuketin matkoilla.
      . Hän on järjestänyt meille
      taksimatkoja, retkiä saarille ja Khao Sokin luonnonpuistoon
      ja viime reissulla taksi kyytin Koh Samuin saarelle.
      Retket puolta halvemmalla kuin matkatoimistot.Rainy on
      luotettava,puhuu sujuvasti englantia.
      Hän on Bangokissa opiskellut matkailuoppaaksi, todella osaava ja
      sivistynyt ihminen.

      Yhteystiedot: Rainy mobile: 66843073993 tai 66887541237
      email: [email protected]
      Jos haluat keskustella aiheesta niin osoitteeni on : [email protected]
      Kale

      • Bab-bab-bab

        Kale11 lensi lankaan alle kahdessa tunnissa. Luuletko oikeasti että ketään kiinnostaa sinun opaspalvelusi?


      • minääääävaaan71

        kuinka taksilla mennään samuille?


    • SamiLahti

      Hän ei siis aja itse, vain järjestää. Phuketiin 26.2.-20.3.2015 käyty monta kertaa, mutta jotain kaipaisi....

      • kale11

        Rainy ei aja itse vaan järjestää. Meitä kuskasi Koh Samuille iso uusi tilaauto.
        Hinta oli vähän edullisempi kuin itse ajavien kuskien tarjoukset.
        Kuljettaja oli mielyttävä, osasi englantia. Poikkesimme matkalla kaupassa ja kalatorilla. Tosi mielenkiintoinen matka. Ja sitten kahden viikon loman jälkeen sama kuljettaja haki meidät koh Samuilta Phukettiin.


    • etsinopastyttöä14-17v

      vastaukset sekavia ! ja vastaus riippuukin siitä etsiikö opasta (ihmistä jokaneuvoo ja järjestelee liikkumiseen ym nähtävyyksiin liittyvää) vai "opasta" (baarityttö / huoraa ). koska muistakaa kaikki oppaat ei ole huoria , mutta kaikki huorat on oppaita (Thaimaassa)

      • BoorikanFarang

        Ei edes Thaimaalaiset kutsu baarityttöjä huoriksi! Tietäisit sen jos olist Thaimaassa käynyt. Parempaa seuraa kuin känniset suomalaiset nämä baaritytöt ovat.


      • fälänfinlään
        BoorikanFarang kirjoitti:

        Ei edes Thaimaalaiset kutsu baarityttöjä huoriksi! Tietäisit sen jos olist Thaimaassa käynyt. Parempaa seuraa kuin känniset suomalaiset nämä baaritytöt ovat.

        Täysin samaa mieltä.
        Parempaa ja Terveempää seuraa etenkin kuin Sika Amalia.


      • kivojaseuralaisia

        Nickisi on typerä etsinopastyttöä 14-17v
        Thaimaahan ei baarin pääse töihin alle 18 vuotias .Hyvin harvoin ne baaritytöt ovat alle 20 vuotiaita, yleensä 23 vuodesta ylöspäin. Mukavia ja iloisia tyttöjä kunhan kohtelee heitä hyvin. Itse valikoin yleensä seuralaiseksi sellaisen joka ei ole Isaanista kotoisin silloin tytöt osaavat yleensä parempaa englantiakin kuin suoraan riisipellolta tulleet.


    • sanukmaak

      Itse en koskaan osta seuraa thaimaasta, koska sitä on tarjolla muutenkin yllinkyllin. Thaimaalaisten kanssa jutellessa, monet ensin sanovat olevansa kotoisin jostain muualta kuin isaanista. Paljon jutelessa sitten ilmeneekin että vanhemmat asuvat tai asuivat isaanissa. Toisaalta aina kun olen tavannut Thaimaalaisen josta pidän vielä viikonkin kuluttua, on hän ollut kotoisin isaanista.
      Täsmennän nyt vielä ettei kaikki koilisen thaimaan asukit ole mielestäni mukavia. Kyllä sieltäkin löytyy ahneita ja itsekeskeisiä ihmisiä.

      • JaaTzyaPhuut

        Kyllä sen Isaanin murteen erottaa yhtä helposti kuin savonmurteen. Samanlaisia luonteeltaankin ovat. Kun savolainen ja isaanilainen puhuu on vastuu kuuntelijalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe