Mihin kuuluu laittaa kaupan pakastealtaasta ostetut puhtaat pizzalaatikot.
Pahviin vai paperiin?
Mahdollisuus olisi myös polttaa, mutta en polta, koska niistä tulee puoli pesällistä tuhkaa.
Muoviahan niissä on sen verran pinnassa, että tulitikulla sytyttäminen ei edes onnistu.
Pizzalaatikot
9
2274
Vastaukset
- krilfj
Käytä pesän sytykkeinä !
- aivan sama
kumppaanko laitat samaan paaliin ne menee paperin kanssa.
- roskis--
Eikö sulla ole roskista?
- nuukailija
Taitaa olla niin, että ne kuuluvat samaan astiaan maitotölkkien kanssa, siis kartonki-keräykseen.
Jos teillä on vain paperi- ja pahvi-astiat, on noiden paikka sekajäteastia. Meille haettiin kunnalta aikoinaan, kun rivarissa asuin, lupa kerätä pahvin sijaan kartonkia, niin saatiin sekajätteen määrää pienennettyä, kartonkiastiaan kun menevät sekä pahvit, että kartongit.- roskaville
Yleensä nykyään kotitalouksilla on nimenomaan kartonkiastiat, koska sellaista tulee paljon enemmän kuin puhdasta pahvia. Jos pizzalaatikot ovat kovin likaisia laita sekajätteeseen.
- ldlfkasj
Kartonki/pahvikeräykseen. Paperinkeräyksen menee vain paperi, ruskea paperi kuitenkin kartonkikeräykseen.
- edistystä_teillekin
Energiajätteeseen. Täällä Päijät-Hämeessä energiajäte on kerätty erikseen toistakymmentä vuotta. Sille on oma polttolaitos. On uskomatonta jälkeenjääneisyyttä, että pääkaupunkiseudulla kuulemma poltetaan SEKAJÄTETTÄ. Tulkaa ottamaan oppia ja pikaisesti.
- Jäte-Hämäläinen
Täällä tehdään hommia eikä ole aikaa - eikä kyllä keskustakämpässä tilaakaan - leikkiä kakkojen kanssa. Kaikki jäte vaan yhdessä heti kunnon pannuun ja kaukolämpöä kaupungille.
- BauHerr
Ilkeä totuus on se, että kierrätystä pahvilla ei ole. Teollisuus polttaa joka tapauksessa pahvisi, joten samantein poltat itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569