MItä NHL joukkuetta kannatat?

MMZGames

Kyselen vaan muiden lempi NHL joukkueita , itellä on

1. Minnesota wild
2. Colorado avalanche
3. Boston bruins

39

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mitään.

      • pens4evö

        Pens :D


    • Jajajjajjaajjakalpa

      Edmonton Oilers

    • tapparantyttö

      Boston Bruins ja St. Louis Blues

    • HeKeKee'd

      Boston Bruins, Minnesota Wild ja Anaheim Ducks.

    • nhl star 69

      Adler Mannheim

    • raski

      Boston Bruins, siellä pelaa Rask :'D

    • Tapparaa.

      • Tyhmä

        Mikä on NHL?


      • Tyhmä kirjoitti:

        Mikä on NHL?

        Arvoisa Tyhmä, mitäpä luulet, mitä tarkoittaa pentujen tahallinen kiusaaminen ja keksitkö merkitystä sanalle "ironia"?

        ystävällisin terveisin, Nasse-setä


      • nasse_seta kirjoitti:

        Arvoisa Tyhmä, mitäpä luulet, mitä tarkoittaa pentujen tahallinen kiusaaminen ja keksitkö merkitystä sanalle "ironia"?

        ystävällisin terveisin, Nasse-setä

        Yksi lisäkysymys kehkeytyi vielä: Miten älykästä oli laittaa omaksi nimimerkikseen "Tyhmä"?

        No, ehkä se sitten... on sillä tavalla.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Arvoisa Tyhmä, mitäpä luulet, mitä tarkoittaa pentujen tahallinen kiusaaminen ja keksitkö merkitystä sanalle "ironia"?

        ystävällisin terveisin, Nasse-setä

        Ihan oikeasti, mikä NHL on?


      • icepicked kirjoitti:

        Ihan oikeasti, mikä NHL on?

        Saako verilettuihin laittaa vehnäjauhoja?


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Ihan oikeasti, mikä NHL on?

        Ilmeeni kun O_q

        Google olkoon apunasi.


      • icepicked kirjoitti:

        Ihan oikeasti, mikä NHL on?

        Arvoisa Trotski, tulkitsen tämän tilanteen niin, että nimimerkki Tyhmä halusi ilmaista, että minä olen tyhmä, kun luulen että Tappara olisi NHL:ssa.

        Hän ei siis kysynyt mikä on NHL, eikä hänelle juolahtanut mieleen sekään vaihtoehto, että olisin vitsaillut. Niinpä hän surkuhupaisalta tavalla päätyi julistamaan itsensä tyhmäksi ja tosiaan, on nyt epätietoinen siitäkin, mikä NHL on.

        National Hockey League.

        Voit hyvin laittaa verilettuhin vehnää.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Arvoisa Trotski, tulkitsen tämän tilanteen niin, että nimimerkki Tyhmä halusi ilmaista, että minä olen tyhmä, kun luulen että Tappara olisi NHL:ssa.

        Hän ei siis kysynyt mikä on NHL, eikä hänelle juolahtanut mieleen sekään vaihtoehto, että olisin vitsaillut. Niinpä hän surkuhupaisalta tavalla päätyi julistamaan itsensä tyhmäksi ja tosiaan, on nyt epätietoinen siitäkin, mikä NHL on.

        National Hockey League.

        Voit hyvin laittaa verilettuhin vehnää.

        Niin, voihan se olla että Tyhmä ei todellakaan tiennyt mikä on NHL. Myönnän, että sellainen tietämättömyyden mahdollisuus ei edes juolahtanut mieleeni.

        Mitta onhan sitä kaikkea, ja jos vielä tyhmäksi itsensä julistaa niin mikäs siinä sitten.

        Tappara päihittää NHL:n viimeistään suojääkiekossa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Arvoisa Trotski, tulkitsen tämän tilanteen niin, että nimimerkki Tyhmä halusi ilmaista, että minä olen tyhmä, kun luulen että Tappara olisi NHL:ssa.

        Hän ei siis kysynyt mikä on NHL, eikä hänelle juolahtanut mieleen sekään vaihtoehto, että olisin vitsaillut. Niinpä hän surkuhupaisalta tavalla päätyi julistamaan itsensä tyhmäksi ja tosiaan, on nyt epätietoinen siitäkin, mikä NHL on.

        National Hockey League.

        Voit hyvin laittaa verilettuhin vehnää.

        Ei ollut; laitoin ohrasuurimoita.


      • Tyhmä
        nasse_seta kirjoitti:

        Arvoisa Trotski, tulkitsen tämän tilanteen niin, että nimimerkki Tyhmä halusi ilmaista, että minä olen tyhmä, kun luulen että Tappara olisi NHL:ssa.

        Hän ei siis kysynyt mikä on NHL, eikä hänelle juolahtanut mieleen sekään vaihtoehto, että olisin vitsaillut. Niinpä hän surkuhupaisalta tavalla päätyi julistamaan itsensä tyhmäksi ja tosiaan, on nyt epätietoinen siitäkin, mikä NHL on.

        National Hockey League.

        Voit hyvin laittaa verilettuhin vehnää.

        Jaa se siis liittyy jääkiekoon. Ihan oikeasti en tienny


      • Tyhmä kirjoitti:

        Jaa se siis liittyy jääkiekoon. Ihan oikeasti en tienny

        Ai, sori. Sainpas nenilleni. Ihan oikeasti et tiennyt - totta, joskus asiat kuulee ensimmäistä kertaa. Se on siis Yhdysvaltojen National Hockey League.

        Eli Tappara on muka väärä vastaus, vaikka se on Paras. Tää TPS kaveri sen sijaan kerjää verta nenästään.


    • Sitä paitsi harrastan myös kauhuluistelua. Kaunoluistimet eivät sopineet jalkoihin eivätkä muutenkaan tyyliini.

    • National hockey league.

    • TeePeeÄs

      Turun palloseura!

      • Että mitä että!


      • TeePeeÄs
        nasse_seta kirjoitti:

        Että mitä että!

        TPS!


      • TeePeeÄs kirjoitti:

        TPS!

        Minkä huoltoaseman takana tavataan?

        Voit katsoa Uusi turpa-ketjusta, että olen jo valmiksi muhennoksena, joten Turku-Tampere-sota tähän väliin vain piristäisi mukavasti. Otetaanko pesäpallomailatkin?

        Senkin Torspo! Haa-Haa!


    • janne12476

      Minnesota Wild

      • MMZGames

        Jes! Lisää Minnesota kannattajia.


    • Empty

      Florida Panthers & Nashville Predators

      Oikeasti kun luen näitä "mikä NHL on"-viestejä haluaisin repiä naamani irti.

      P.S. Nasse, Ässät on paras

      P.P.S. Älä laitakaan vehnäjauhoja ne turvottaa.

      • Empty

        Lisäksi seuraan myös myönteisesti Minnesotaa ja Chicagoa. Hihkaisen aina jos joku voittaa Red Wingsin tai Washington Capitalsin. Tosin lempipelaajani on Ovetškin koska hän muistuttaa isoveljeäni.


      • MMZGames

        Totta. Ärsyttää ku ihmiset laittaa trolleja sivun täyteen , ei tätä siihen tarkotukseen tehty.
        P.S. Ässät on parhaat PORI!


      • MMZGames kirjoitti:

        Totta. Ärsyttää ku ihmiset laittaa trolleja sivun täyteen , ei tätä siihen tarkotukseen tehty.
        P.S. Ässät on parhaat PORI!

        Jes joku muuki patasydän!


      • MMZGames
        emptyoficiale._ kirjoitti:

        Jes joku muuki patasydän!

        On mukava sanoa itseään porilaiseksi , koska ÄSSÄT JYRÄÄ!


    • jepari12345

      Winnipeg Jets

    • LosiJets

      Winnipeg Jets ja Los Angeles Kings

    • lätkäjätkä99

      1.Boston Bruins
      2.St.Louis Blues
      3.Chicago Blackhawks

    • Tyttö00

      Boston Bruins, Chicago Blackhawks

    • Ei oo muita kuin Minnesota Wild.

    • Anonyymi

      Boston bruins liiga jougueesta hpk on paras😎😎

    • Anonyymi

      Se vaihtelee, mutta tällä hetkellä ehkä Detroit Red Wings, vaikka niillä on mennyt pitkään huonosti. Mutta joukkueet joista en pidä ovat Seattle Kraken, Winnipeg Jets, Vegas Golden Knights, Anaheim Ducks, Los Angeles Kings, Carolina Hurriganes, Tampa Bay Lightning, Vancouver Canucks, New York Rangers, Chicago Blackhawks ja Pittsburgh Penguins

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe